ik snap er geen bal meer vanquote:
Tien jaren lijken terugkijkend zo ongeveer één week, voor je het weet ben je dus wijsquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
over 10 jaar heb ik ook alles door...........
quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tien jaren lijken terugkijkend zo ongeveer één week, voor je het weet ben je dus wijs
Ik krijg een Hopman met net te wijde broekspijpen voor ogen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eenvoud is het kenmerk van het ware
Gaat nooit passen op een tegel.....quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
pffffffffff
die wil ik op een tegeltje.........
quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik krijg een Hopman met net te wijde broekspijpen voor ogen.
een XXXXL tegeltje........quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gaat nooit passen op een tegel.....
Er is vast wel iemand van Nowlive die meeleest en de politie waarschuwt.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Al zal Ian daar nooit meer achter komen.....die ligt nu dood te bloeden
Dat gaat nooit passen in je keukentjequote:Op zaterdag 20 december 2008 02:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
een XXXXL tegeltje........
quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat gaat nooit passen in je keukentje
Viel uit de luchtquote:Op zaterdag 20 december 2008 03:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Hé........... waar kom jij vandaan ?
ook liggen pitten?
Nah, blijf er dan ook eens inquote:Op zaterdag 20 december 2008 03:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ik heb een héle grote keuken .......
je komt als geroepen....... alléén maar dronken kerels hier en ik snap weer eens iets niet.........quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, blijf er dan ook eens in
Klopt ik wil eigenlijk mijn bed in maar geen zin.quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:godver wat zijn jullie allemaal langzaam.........
dan ga je toch lekker niet........quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt ik wil eigenlijk mijn bed in maar geen zin.
Ho ho.............quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
alléén maar dronken kerels hier
it's santaclausquote:
Ik ben effe bezig jah!!!quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja seg dan is wat ofzo
Ga je strijken, op dit uur?quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
daaaaaaaaaaaaaag skatties..............
slaap lekker allemaal............
ik ga strijken....
ga je strijken?
op dit uur........ ?
ja........ op dit uur............
want dat moest ik nog doen en toen viel ik in slaap
dus nu ben ik wakker........
snap je?
niet?
nah jah....... tis toch zo........
![]()
doeiiiiiiiiiiii
![]()
![]()
![]()
![]()
Olifanten dragen nu eenmaal langer heb geduld .. Komt wel goedquote:
Soury, mag ik naar bed?quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Olifanten dragen nu eenmaal langer heb geduld .. Komt wel goed
quote:
Yeah !!!quote:
Trustequote:
Ga een beetje auto rijden voor de lolquote:Op zaterdag 20 december 2008 03:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Fan, slaap lekker, de anderen straks ook.
Ik ben ook weg![]()
![]()
En voor wie een leuke gps route wil rijden op een saaie zondag, hier staan er genoeg. Ook voor in de landen om ons heen
Waarom, 't zal wel zacht slapenquote:Op zaterdag 20 december 2008 03:17 schreef CSI_MIAMI het volgende:
GOEIEMORGEN HEEJ!
http://i.fokzine.net/uplo(...)r_melk_inderdaad.jpg
En weg is de slaap![]()
Het winnende nummerquote:
Hé Honda............ veel plezier en goede reisquote:Op zaterdag 20 december 2008 06:45 schreef hondjes het volgende:
morgen Manu,
ben al op,
het was gisteren 17c in barcelona, en blijft voorlopig zo,
dus goede reis , en veel plezier.
Pietje!quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dus nu blijf ik met 2 huisvrouwen over, waar is Noek?
Ojee wat nu?quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Pietje!Ik had een baan hoor, tot gisteren dan. Nu ben ik dOOd.
Kweenie! En dat duurt al eventjes dus dat is niet erg. Ik moet toch eerst nog rouwkaarten voor mezelf gaan schrijven en ik heb een begrafenis to take care of. De mijne!quote:
Samen ontbijten in bed en dan een film kijken.quote:
Ah gevonden, is een Humphrey'squote:Op zaterdag 20 december 2008 10:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee joh, daar zat ik de andere 4 dagen.
Neehee, wandelen op de Veluwe. Zwienties tikk'n. Of ze laten schrikken als ze in de bosjes liggen te maffen. Is echt heel leuk heur. Ik moest dan altijd zo lachen om de staartjes. Oké, het is sad.quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:30 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Samen ontbijten in bed en dan een film kijken.
http://www.traileraddict.com/trailer/pinocchio/trailer
Is wel zo'n feelgood filmquote:Op zaterdag 20 december 2008 10:30 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Samen ontbijten in bed en dan een film kijken.
http://www.traileraddict.com/trailer/pinocchio/trailer
Was van plan om vanavond naar m'n ouders te gaan en dan te gaan stappen tot diep in de ochtend, maar heb niet zo'n zin. Dus denk dat het kamer opruimen, tas inpakken en voetbal kijken wordtquote:
Sounds fun.quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was van plan om vanavond naar m'n ouders te gaan en dan te gaan stappen tot diep in de ochtend, maar heb niet zo'n zin. Dus denk dat het kamer opruimen, tas inpakken en voetbal kijken wordt
En wat ga jij doen?
Ben te oud om nog tot 7 uur te staan hakken in Duitsland nadat ik griep heb gehadquote:Op zaterdag 20 december 2008 10:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Sounds fun.Ga toch stappen man!
Ik ga vis halen. Oh en nog wat wii spelletjes, denk ik. Gaaf hè?
Naar Zak of naar Index? Je bent goddelijk jong, jong.quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben te oud om nog tot 7 uur te staan hakken in Duitsland nadat ik griep heb gehad
Welke Wii spelletjes ga je halen en is het voor jezelf of voor je kids (of doe je gewoon alsof)
Zak natuurlijkquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Naar Zak of naar Index? Je bent goddelijk jong, jong.![]()
Voor mij natuurlijk, al breng ik dat heel moederlijk. Kijk, binnenkort komt Guitar Hero the Metallica edition uit. Dan ga ik Kirk eruit rocken omdat we hier altijd een gitaristen-discussie hebben. Al járen, tijd voor actie.
Zo, vis en wijn kopen. Vis moet zwemmen.
Weet ik niet. Ik heb de wijsheid 'Bier na wijn geeft venijn' in de wind geslagen, dus daar kan het niet aan liggen. Okay, ik wil niet claimen dat ik momenteel de meest fitte persoon ben, maar hoofdpijn? Geen last vanquote:
Die van mij moet nog komen. En dalijk klussen, dus het zal wel inslaan oip het moment dat ik iets met electriciteit moet gaan doen.quote:
quote:
Jawel!quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:16 schreef noekje het volgende:
Opeens voel ik een anekdote opborrelen maar ik doe het niet.![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:17 schreef noekje het volgende:
Pietje!Ik had een baan hoor, tot gisteren dan. Nu ben ik dOOd.
Natuurlijk heb ik dat gezien, ik ben dan ook helemaal geen "believer" en wantrouw ieder bijna iedere gedrukte tekst en bijna iedere bron. Politici nog het meest trouwens.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
![]()
Hey believer (NMNS), heb je dit al gezien? Er zijn blijkbaar mensen die nog steeds niet snappen waarom 't CDA per se geen onderzoek wil en dit afdwong in 't regeerakkoord.
Alleen groente vandaag?quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja lekker Heidi, maar eerst even een bord vol met wokgroente
Ja, ben afgelopen week maar 1 ons afgevallen, de week daarvoor maar een halve kilo, dus dit gaat niet de goede kant op.quote:
Moet je meer sporten met die blonde denk ik danquote:Op zaterdag 20 december 2008 16:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ben afgelopen week maar 1 ons afgevallen, de week daarvoor maar een halve kilo, dus dit gaat niet de goede kant op.
Meer sporten zonder die blonde denk ik dan, want dat schiet harder op...quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet je meer sporten met die blonde denk ik dan
Ik ben deze week 3.8 kg aangekomen (in 5 dagenquote:Op zaterdag 20 december 2008 16:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
dus dit gaat niet de goede kant op.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben deze week 3.8 kg aangekomen (in 5 dagen), chips, pizza`s, beetje oude patroon.
Hoort erbij, af en toe een terugslag.
Ik heb vandaag weer gezond voedsel gehaald, en vertrek om 1800 op mijn fiets het donker in.
Volgens mij zijn terugslagjes niet erg, zolang je maar weer opkrabbelt.
Ik heb met sinterklaas 2 bonbonnetjes gegetenquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Ik had met sinterklaas 2 chocoladeletters op
Terugslagje is niet erg, maar we hebben ook de feestdagen nog voor de deur en dan wil ik ook niet op een houtje gaan bijten.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:03 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij zijn terugslagjes niet erg, zolang je maar weer opkrabbelt.
Doe je wel je licht aan en is het niet leuker om dat te doen als het licht is?quote:Ik heb vandaag weer gezond voedsel gehaald, en vertrek om 1800 op mijn fiets het donker in.
Dan zien ze hem toch?quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Terugslagje is niet erg, maar we hebben ook de feestdagen nog voor de deur en dan wil ik ook niet op een houtje gaan bijten.![]()
[..]
Doe je wel je licht aan en is het niet leuker om dat te doen als het licht is?
Ik vind het qua tijdstip het prettigst na het avondeten te gaan, en dat het donker is vind ik niet zo erg.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Doe je wel je licht aan en is het niet leuker om dat te doen als het licht is?
Jij durftquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb met sinterklaas 2 bonbonnetjes gegeten
Ik heb hier een doos bonbons staan, gegeven aan L & B , iedere keer als ze hier komt zet ze hem midden op tafel met de klep open, eet er twee en laat die doos staan. Hemeltergend, maar ik heb er nog steeds af kunnen blijven.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een doos van 300 gram op in m'n eentjequote:Op zaterdag 20 december 2008 17:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb hier een doos bonbons staan, gegeven aan L & B , iedere keer als ze hier komt zet ze hem midden op tafel met de klep open, eet er twee en laat die doos staan. Hemeltergend, maar ik heb er nog steeds af kunnen blijven.
Hee Sporti.....300 gram is toch ook weer niet zoveel?quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:12 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een doos van 300 gram op in m'n eentjehoi allemaal
Op dagen dat het niet gaat betrap ik mezelf erop dat ik hardop zit te vloeken op mijn fiets (zeker als die kutversnellingen tijdens het schakelen weer eens niet doen wat ze moeten doen).quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan zien ze hem toch?![]()
garpje peet
Ik eet in principe niets met meer dan 25% vet, maar voor chocola maak ik een uitzonderingquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb hier een doos bonbons staan, gegeven aan L & B , iedere keer als ze hier komt zet ze hem midden op tafel met de klep open, eet er twee en laat die doos staan. Hemeltergend, maar ik heb er nog steeds af kunnen blijven.
En nog een leuke woordspeling in het kader van fietsenquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Op dagen dat het niet gaat betrap ik mezelf erop dat ik hardop zit te vloeken op mijn fiets (zeker als die kutversnellingen tijdens het schakelen weer eens niet doen wat ze moeten doen).
Vet is niet per definitie erg, mits de goede vetten.....quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik eet in principe niets met meer dan 25% vet, maar voor chocola maak ik een uitzondering
Is een hometrainer(fiets) niet iets voor je?quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Op dagen dat het niet gaat betrap ik mezelf erop dat ik hardop zit te vloeken op mijn fiets (zeker als die kutversnellingen tijdens het schakelen weer eens niet doen wat ze moeten doen).
Dat niemand dat ziet of hoort is beter.
Moet ik mezelf wel afleren voordat het lente is.
Ojee dat zou ik dus niet kunnen, als ik het in huis heb ben ik verlorenquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, "beproeving" is wel leuk gevonden, maar ik eet er dus NIET van hè
Het waren kingsize lettersquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:12 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een doos van 300 gram op in m'n eentjehoi allemaal
Ik leef in een apartementencomplex, ben dan bang dat ik geluidsoverlast veroorzaak.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is een hometrainer(fiets) niet iets voor je?![]()
Hoezo zou je dan geluidsoverlast veroorzaken? Met je gevloek ofzo?quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik leef in een apartementencomplex, ben dan bang dat ik geluidsoverlast veroorzaak.
Ik heb een hometrainer een supergoeie ook maar als ik daar een uur op fiets lijkt het wel een dag, buiten vliegt de tijd, tenminste zo werkt het bij mij. Ik heb alleen vreselijk de pest aan regen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is een hometrainer(fiets) niet iets voor je?![]()
Als het lekker weer is vind ik fietsen ook wel fijn, maar met dit weer
Hometrainers hebben geen versnellingenquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik leef in een apartementencomplex, ben dan bang dat ik geluidsoverlast veroorzaak.
Tja, daar geloof ik niet zo in, al let ik natuurlijk wel op de verzadigde vettenquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vet is niet per definitie erg, mits de goede vetten.....
quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hoezo zou je dan geluidsoverlast veroorzaken? Met je gevloek ofzo?
Nee, maar ik ben bang dat zo`n ding dan lawaaierig is.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hoezo zou je dan geluidsoverlast veroorzaken? Met je gevloek ofzo?
Ja, die mag wat mij betreft ook wel verhuizen naar elders....quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:23 schreef Manu82 het volgende:
Welke debiele God heeft Freek de Jonge bedacht
Bedden verschoond, tweede was zit in de wasmachine, vaatwasser is druk bezigquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:17 schreef Manu82 het volgende:
Eigenlijk zijn jullie toch ook een stelletje wijven
Als ik fiets, rij ik een uur weg, dus verplicht ik mezelf een uur terug te fietsen, op de hometrainer hoeft dat nietquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:21 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik heb een hometrainer een supergoeie ook maar als ik daar een uur op fiets lijkt het wel een dag, buiten vliegt de tijd, tenminste zo werkt het bij mij. Ik heb alleen vreselijk de pest aan regen.
In principe is het gewoon een smoesquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben bang dat zo`n ding dan lawaaierig is.
En dat er dan klachten komen, met als gevolg dat ik het voor niets gekocht heb.
Een goede maakt echt geen herrie, of het moet de MP3 speler zijn die je er op aan kunt sluiten.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben bang dat zo`n ding dan lawaaierig is.
En dat er dan klachten komen, met als gevolg dat ik het voor niets gekocht heb.
Heerlijk zo'n huismanquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bedden verschoond, tweede was zit in de wasmachine, vaatwasser is druk bezig
Die zaken ga ik morgen pas doen, zodat alles weer fris en fruitig is als ik thuis komquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bedden verschoond, tweede was zit in de wasmachine, vaatwasser is druk bezig
ik was het nietquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:23 schreef Manu82 het volgende:
Welke debiele God heeft Freek de Jonge bedacht
Dat heb ik ook, vind het thuis veel leuker en ik stap er makkelijker op. Muziek hard aan, als je het zat bent stap je gelijk in de douche, geen tegenwind, geen regen, etc.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik fiets, rij ik een uur weg, dus verplicht ik mezelf een uur terug te fietsen, op de hometrainer hoeft dat niet
Die van 99 euro bij de Aldi is zeker geen goede?quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een goede maakt echt geen herrie
Woensdag komt de werkster voor de kutklussenquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die zaken ga ik morgen pas doen, zodat alles weer fris en fruitig is als ik thuis kom
Ik vind het zwaar irritant dat hij een half cabaret programma doet bij "De week van het jaar" terwijl het over sport gaatquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, die mag wat mij betreft ook wel verhuizen naar elders....
Weet ik niet, je moet in ieder geval ééntje nemen met elektrisch weerstand en een hartslagmeter. Dat maakt het geiniger.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die van 99 euro bij de Aldi is zeker geen goede?
Gelukkig heb je meer zendersquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik vind het zwaar irritant dat hij een half cabaret programma doet bij "De week van het jaar" terwijl het over sport gaat
O die ziet er wel goed uit en is ook aardig compleet voor die prijs!quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die van 99 euro bij de Aldi is zeker geen goede?
Hartslagmeter via handsensoren is niks, band om borstmeting werkt veel nauwkeurigerquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:33 schreef Sporti het volgende:
[..]
O die ziet er wel goed uit en is ook aardig compleet voor die prijs!
Hou ik je aan.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als je wat geduld hebt, ik wil de komende maanden kijken naar een andere, dan kun je die van mij tegen dieselkosten voor het brengen wel overnemen.
quote:* Een goede hometrainer heeft een levenslange garantie op constructie en laswerk
* Een goede hometrainer is waterpas afstelbaar en verrijdbaar
* Een "drummagneet" systeem is een veel sterker en beter systeem dan een simpel magneet vliegwielsysteem
* Draaipunten moeten dubbel gelagerd zijn
* SKF lagers zijn de sterkste die er op de markt verkrijgbaar zijn
* Een Hudson V-belt, is de sterkste die er op de markt verkrijgbaar is.
* Een goede hometrainer is uitgevoerd met een 3 delige crank
* Een goede hometrainer heeft een uitgebreide garantie
* Een sterke hometrainer voor thuisgebruik kan personen tot 150kg verdragen
* Een goede hometrainer mag niet "wiebelen" tijdens de training
* De hoogste kwaliteit hometrainers zijn voorzien van het kwalteitskenmerk ISO 9001/9002 en de TUV klasse A
* Alle hometrainers moeten voorzien zijn van het zogenaamde "CE" certificaat, anders mogen deze niet verkocht worden
* Een "onderhoudsvrije" hometrainer gaat veel langer mee
* Een zwaarder gewicht van een hometrainer betekent betere kwaliteit
* Meer plastic in de constructie: des te slechter de constructie
* Een (zwaar) vliegwiel zegt niets over de "souplesse of kwaliteit" van een Hometrainer.
Een van de belangrijkste punten bij de aanschaf van een hometrainer is welke garantie er op het product gegeven wordt. Een goede hometrainer is vaak al te herkennen aan de langere garantie periode die de fabrikant geeft. Bedraagt dit bij een matig model 1 jaar of zelfs minder, de betere fabrikanten geven drie of meer jaar garantie.
Nog een punt waaraan u gemakkelijk een goede hometrainer kunt herkennen is om naar het gewicht van de hometrainer te vragen. Hoe zwaarder de hometrainer des te meer metaal is er in de constructie gebruikt en des te degelijker is de kwaliteit. Het is dus belangrijk om van verschillende merken het gewicht van overeenkomstige prijsklassen met elkaar te vergelijken.
Ten slotte zijn er nog een aantal kwaliteitsbepalingen waaraan fitness producten kunnen voldoen. Belangrijke bepalingen zijn: ISO 9001, ISO 9002, TUV Class A en TQM manufacturer. Overigens is het zo dat veel merken hometrainers niet eens voldoen aan de standaard CE normen en daarom eigenlijk niet eens verkocht mogen worden in Europa! Toch doen veel winkeliers dit ondanks het verbod. Let hier dus goed op bij de aanschaf van uw hometrainer.
Laptopppie erop, lekker fokken. Time flies when .....quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hou ik je aan.
Ik zie mezelf overigens geen uren thuis fietsen (volgens mij gaat de tijd sneller in de buitenlucht), maar (net als op de sportschool) wil ik ook oefenen met korte afstanden zwaarder trainen.
Zoéén die je op de pc kunt aansluiten, kun je de Tour echt fietsenquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:35 schreef Sporti het volgende:
[..]
Hartslagmeter via handsensoren is niks, band om borstmeting werkt veel nauwkeuriger
Grappig, ik las op Wehkamp.nl ook al een review van iemand die het had over een bejaardenzadel.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:38 schreef Manu82 het volgende:
Ligt het aan mij of hebben meer mensen de connectie van bejaarden en hometrainers?
Er zitten iets van twaalf programma's op, inclusief het fietsen op frequentie van de hartslag (zelf in te stellen). Kom je er boven fietst ie lichter, kom je er onder gaat ie zwaarder. Ik vind het een fijne fiets, gebruik hem al 15 jaar. Nadeel met het ding is dat je met de aanbevolen 80 omwentelingen per minuut net onder het ritme van muziek zit.......quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hou ik je aan.
Ik zie mezelf overigens geen uren thuis fietsen (volgens mij gaat de tijd sneller in de buitenlucht), maar (net als op de sportschool) wil ik ook oefenen met korte afstanden zwaarder trainen.
Nou, volgens mij zijn die toch wel rond de 2000 euro? De fiets die ik nu heb was iets van 1900 gulden destijds, de fiets die ik nu wil zit rond diezelfde prijs in euro'squote:Op zaterdag 20 december 2008 17:38 schreef Sporti het volgende:
[..]
Dat is al sportschool kwaliteit kosten rond de 500 euro toch?
Ik ook, doe het ook altijd in de sportschool, kan me nog niet voorstellen dat ik zo'n kreng thuis heb staanquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik associeer hometrainers met een herinnering uit mijn jeugd, en met de sportschool.
MG de tour, ik fiets een deel van de Amstel Gold race route das voor mij al gek genoegquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zoéén dit je op de pc kunt aansluiten, kun je de Tour echt fietsen
Later Peterquote:
ojee ik heb er 1 van 400 euroben er erg tevreden mee, en die vond ik al super duurquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, volgens mij zijn die toch wel rond de 2000 euro? De fiets die ik nu heb was iets van 1900 gulden destijds, de fiets die ik nu wil zit rond diezelfde prijs in euro's
Ik denk dat die, die nog goedkoper zijn ook best goed functioneren. Maar ik ben wat dat betreft wel een beetje veel een kraai, als het maar blinkt en veel kan wil ik het hebbenquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:44 schreef Sporti het volgende:
[..]
ojee ik heb er 1 van 400 euroben er erg tevreden mee, en die vond ik al super duur
aha die kraai ben ik ook hoor, maar dan met bakstenenquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat die, die nog goedkoper zijn ook best goed functioneren. Maar ik ben wat dat betreft wel een beetje veel een kraai, als het maar blinkt en veel kan wil ik het hebben
Wat kost jouw buitenbike dan?quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:47 schreef Sporti het volgende:
[..]
aha die kraai ben ik ook hoor, maar dan met bakstenen
1200 euro, incl. extra's een Kayenta light van Batavusquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat kost jouw buitenbike dan?
Hoeveel kilometers fiets jij jaarlijks, hou je dat bij?quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:50 schreef Sporti het volgende:
[..]
1200 euro, incl. extra's een Kayenta light van Batavus
Uiteraard hou ik de kilometers bij dit jaar zijn het er 6000quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoeveel kilometers fiets jij jaarlijks, hou je dat bij?
En hoe dik zijn je dijbenen inmiddels
Mèn, dat zijn er een hoop.....115 kilometer per week, 52 weken lang. Twee keer per week een rondje van 60 kilometer?quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:54 schreef Sporti het volgende:
[..]
Uiteraard hou ik de kilometers bij dit jaar zijn het er 6000
ja zo ongeveer wel soms ook wel rondjes van 30 kilometer en in de zomer vaak rondjes van 100quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mèn, dat zijn er een hoop.....115 kilometer per week, 52 weken lang. Twee keer per week een rondje van 60 kilometer?
Vandaar je nick "Sporti"quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:58 schreef Sporti het volgende:
[..]
ja zo ongeveer wel soms ook wel rondjes van 30 kilometer en in de zomer vaak rondjes van 100
Zet um opquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vandaar je nick "Sporti"![]()
Ik ga je alleen laten, ga d'r vantussen, Kampen onveilig maken......, veel plezier nog![]()
quote:
Ben je betoeteldquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
SouryGelukkig, ik dacht dat het afgelopen was met ons kluppie.
Heb ik jarenquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:49 schreef Sporti het volgende:
hoipiepeloi, had me verheugd op Paul de Leeuw, maar vond er echt niets aan
Niks van gezien, heb Endemol.it (RAI uno) bekeken. Was spannendquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:49 schreef Sporti het volgende:
hoipiepeloi, had me verheugd op Paul de Leeuw, maar vond er echt niets aan
Kan je dat allemaal verstaan?quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niks van gezien, heb Endemol.it (RAI uno) bekeken. Was spannend
Wel veel, maar nog lang niet allesquote:
Knap hoor om zo thuis Italiaans te lerenquote:Op zaterdag 20 december 2008 22:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wel veel, maar nog lang niet alles![]()
Btw, Beckham is aangekomen in Milano, waar hij tot maart gaat foeballen, en gaf, in het italiaans, een paar woordjes aan de pers.Op dat gebied zou ik hem nu kunnen verslaan
. Maar ja, hij zit daar en ik niet
Hij krijgt professionele hulp en ik zit het hier zelf uit te zoeken. Maar aan de andere kant: je hoeft geen miljoenen te hebben om een miljonair te kunnen verslaan.
![]()
Ja, hij is uitgeleend (verhuurd) door zijn Amerikaanse club tot maart.quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:12 schreef Sporti het volgende:
[..]
Knap hoor om zo thuis Italiaans te lerenIk wist helemaal niet dat Beckham naar Milaan ging, wel leuk voor zijn vrouw kan ze zich daar doodvervelen shoppen.
Ben je mal, kerstinkopen en zulks, ben kapot. Dus dit is een hello en goodbye ruudemans. Tot morgen allemaal en voor straks, slaap lekker.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
SouryGelukkig, ik dacht dat het afgelopen was met ons kluppie.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je mal, kerstinkopen en zulks, ben kapot. Dus dit is een hello en goodbye ruudemans. Tot morgen allemaal en voor straks, slaap lekker.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Torno alla televisione italiana adesso. Grazie a tutti gli amici qui a Fok e a dopo. Ciao.![]()
( Ik ga weer terug naar de Italiaanse televisie. Bedankt vrienden hier op Fok en tot gauw. Ciao)
Ik moet ARD eerst opzoeken.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zap even mee dan. of hou je niet van boksen
Top weer thuis dusquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
Mja, ik vind dat ik daar best nog even extra voor mag dansen!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:28 schreef Sporti het volgende:
[..]
Holyfield met Heide Klum is leuker he Ruud?
Ja lekker, en ik heb nu alweer een hekel aan treinreizen, terwijl ik het in de toekomst vast wel vaker zal moeten doen!quote:
quote:
Ouders vast ook superblij met je bezoekquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja lekker, en ik heb nu alweer een hekel aan treinreizen, terwijl ik het in de toekomst vast wel vaker zal moeten doen!
Toen ik nog vaak met de trein ging, mocht je nog roken, en nu niet meer.![]()
En eigenlijk was het best wel gezellig bij mijn ouders![]()
Ik hád mijn laptop mee, maar ik heb geen internet in de trein, en bij mijn ouders ook niet trouwens.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:36 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ouders vast ook superblij met je bezoek![]()
Volgende ker laptoppie mee in de trein en dan lekker fokken
onee in de trein alleen in eerste klas internet he?quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hád mijn laptop mee, maar ik heb geen internet in de trein, en bij mijn ouders ook niet trouwens.
Is dat zo? Joh dat weet ik allemaal niet eens.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:40 schreef Sporti het volgende:
[..]
onee in de trein alleen in eerste klas internet he?
Feest vieren, i guessquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:39 schreef liesje1979 het volgende:
Maar euh, waar is de rest eigenlijk?
quote:
Slaap lekker Ruudquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
CorruptWas weer een lekker lange dag sinds 4 uur oggi mattina. Ben nu echt weg.
![]()
Slaap lekker Ruud!quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ah ok,quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:51 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ja boksen ARD maar is nu voorbij hoor
Slaap lekker Ruudquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik hou der erg van, doen nog leuker dan kijkenquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah ok,
Ik doe niet graag aan sport, en kijk er ook niet graag naar.
Nah soms, schaatsen vind ik soms leuk, olympische spelen, en nederlands elftal.
Het oranje-gevoel zeg maar!![]()
Ik zit ff ned3 te kijkenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tiep foutjequote:
quote:Op zondag 21 december 2008 00:03 schreef Soury het volgende:
Nee niks .. Heb ff de bank verschoven.
[ afbeelding ]
Katten speeltuin (muizenplaag)
Schuif maar weer terugquote:Op zondag 21 december 2008 00:03 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
LOL die met die roze veerquote:Op zondag 21 december 2008 00:03 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
De beste speeltjes staan er niet op. Een opwindmuis .. Die is een beetje stuk maar des te leuker als ze het aanraken dat gaat ie brrrrrrrrrrrrrrrrrrr.. En een klein voetballetje van rubber waar die is ??? Die zocht ik eigenlijk. Ze voetballen met elkaarquote:Op zondag 21 december 2008 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Schater! Ik denk dat wij ook wel zo'n verzameling hebben,maar dan ook met balletjes, catknipdingen enzo. Maar ik zie het nooit zo als verzameling, want het ligt echt door het hele huis geloof ik!
Er zat meer aanquote:
Ik mis er nog een paar (20 ofzo)quote:Op zondag 21 december 2008 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Schater! Ik denk dat wij ook wel zo'n verzameling hebben,maar dan ook met balletjes, catknipdingen enzo. Maar ik zie het nooit zo als verzameling, want het ligt echt door het hele huis geloof ik!
Waar onze katten slopen de meeste speeltjes, net zo lang bijten enzo tot ze stuk zijn.quote:Op zondag 21 december 2008 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
De beste speeltjes staan er niet op. Een opwindmuis .. Die is een beetje stuk maar des te leuker als ze het aanraken dat gaat ie brrrrrrrrrrrrrrrrrrr.. En een klein voetballetje van rubber waar die is ??? Die zocht ik eigenlijk. Ze voetballen met elkaar
das inderdaad een grond gelijk aan de fles te gaanquote:Op zondag 21 december 2008 00:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waar onze katten slopen de meeste speeltjes, net zo lang bijten enzo tot ze stuk zijn.
Toen ze nog klein waren hadden we een laserlampje, daar renden ze dan achter aan, super leuk!
wijn, dus mOhw en klein rijmt op oet ik wel een wijntje nemen!![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 00:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waar onze katten slopen de meeste speeltjes, net zo lang bijten enzo tot ze stuk zijn.
Toen ze nog klein waren hadden we een laserlampje, daar renden ze dan achter aan, super leuk!
Ohw en klein rijmt op wijn, dus moet ik wel een wijntje nemen!![]()
Ja, ik weet niet wat jij met mijn quote gedaan hebt, maar prima reden om te zuipen idd!quote:Op zondag 21 december 2008 00:17 schreef Sporti het volgende:
[..]
das inderdaad een grond gelijk aan de fles te gaan
ja ik maak er weer een zooitje van, maar proostquote:Op zondag 21 december 2008 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet wat jij met mijn quote gedaan hebt, maar prima reden om te zuipen idd!
quote:Op zondag 21 december 2008 00:21 schreef Sporti het volgende:
[..]
ja ik maak er weer een zooitje van, maar proost
Dank je, drink je ook mee?quote:Op zondag 21 december 2008 00:21 schreef Sporti het volgende:
[..]
ja ik maak er weer een zooitje van, maar proost
quote:Op zondag 21 december 2008 00:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij verneukt toch die quote ..
Nah ja laat maar
Ik doe niks ..quote:
ja ik zei toch ook IK Maak er een zooitje vanquote:Op zondag 21 december 2008 00:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij verneukt toch die quote ..
Nah ja laat maar
Ja sorryquote:Op zondag 21 december 2008 00:26 schreef Sporti het volgende:
[..]
ja ik zei toch ook IK Maak er een zooitje van
quote:Op zondag 21 december 2008 00:29 schreef Soury het volgende:Ja gezien .. mooi kut is dat heb je het gemaakt en lig je in je bed krijg je vettere ideeen
Moest weer wennen aan photoshop.. Heb er uren over gedaan. Stom shirt.quote:Op zondag 21 december 2008 00:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou, daar heb ik nog geen last van gehad hoor!![]()
Ik vind dat gewoon moeilijk, ik vind het leuk om het te painten als ik iets voor me zie.
Het idee is iig erg leuk!quote:Op zondag 21 december 2008 00:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Moest weer wennen aan photoshop.. Heb er uren over gedaan. Stom shirt.
Uh ohquote:Op zondag 21 december 2008 00:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het idee is iig erg leuk!![]()
Is Sporti nu weg?
quote:Op zondag 21 december 2008 00:35 schreef liesje1979 het volgende:
Oooohw en mijn nichtje loopt! Eindelijk! Begin mei wordt ze 2! Hahaha, slome, ze staat ook nog vrij wankel, maar ze is zooooo stoer!
nee ik ben er nog hoor maar zit tussendoor te lezen bij de burenquote:Op zondag 21 december 2008 00:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het idee is iig erg leuk!![]()
Is Sporti nu weg?
Welke burenquote:Op zondag 21 december 2008 00:37 schreef Sporti het volgende:
[..]
nee ik ben er nog hoor maar zit tussendoor te lezen bij de buren
quote:Op zondag 21 december 2008 00:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik las in eerste instantie 21 .. maar 2 ach wah lief..
kom ik nooit ook niet op vol nergens dus alleen fok lees al jaren en post sinds dgkquote:Op zondag 21 december 2008 00:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik dacht, zou ze nowlive bedoelen?
En Daniel Arends is?quote:Op zondag 21 december 2008 00:40 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ook daar zijn ze matig enthousiast over Daniel Arends die was namelijk net op Teevee
Weet het ook nietquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 december 2008 00:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw die!
Nee tis die andereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op zondag 21 december 2008 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee tis die andere
Ik lachte!
Hard!
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 00:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw die!
Kwam een uur geleden ook al ter sprake, met Hidi en toen wist ook niet wie hij was, dus vergeet het gewoon en neem nog een wijntjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 00:51 schreef Sporti het volgende:
[..]
Kwam een uur geleden ook al ter sprake, met Hidi en toen wist ook niet wie hij was, dus vergeet het gewoon en neem nog een wijntje
quote:Op zondag 21 december 2008 01:05 schreef liesje1979 het volgende:
FF Op maken, maar als jullie zo snel blijven praten hoeft het helemaal niet!
Bij de albert Heijn hebben ze van conimex geloof ik?quote:Op zondag 21 december 2008 01:05 schreef Soury het volgende:
Waar kan ik sate stokjes kopen ?? Iemand een idee Dus de houten pennen
Niet in die kut AH van mij. Of ik kijk niet goedquote:Op zondag 21 december 2008 01:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bij de albert Heijn hebben ze van conimex geloof ik?
Je bedoelt waar je vlees aan kan doen?
Of van die eetstokjes?
Volgens mij kan je die voor vlees bij elke supermarkt wel kopen.
Dat word een pracht op.. Zal ik stiekum een nieuwe openen met niks .. TVP ofzoquote:
Ja daar liggen ze in mijn kut AH!quote:Op zondag 21 december 2008 01:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet in die kut AH van mij. Of ik kijk niet goed
Oh bij de conimex daar heb ik nog niet gekeken![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 01:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat word een pracht op.. Zal ik stiekum een nieuwe openen met niks .. TVP ofzo![]()
Shit
Das een groote AH dan.. dit is echt een pijpenlaatjequote:Op zondag 21 december 2008 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja daar liggen ze in mijn kut AH!
quote:Op zondag 21 december 2008 01:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Das een groote AH dan.. dit is echt een pijpenlaatjeMaar ik rij wel ff lang een vette dan maandag .
Zo ben ik niet hoor .. Die poets is mezelf al gebakkenquote:Op zondag 21 december 2008 01:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whahahaha Kreng!![]()
Nee, het is opzich niet bijzonder, maar ik dacht, ja kut, als het zo doorgaat heb ik de 300ste, en dan moet je anders weer wat zinnigs zeggen enzo. Dus vandaar!
Bedankt voor de conimex tip iigquote:Op zondag 21 december 2008 01:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij is laatst groter geworden!
Ze waren een tijdje dicht, en ze hadden een pendelbusje naar een andere AH.
Maar ik ging wel even naar een andere supermarkt.
Echt?quote:Op zondag 21 december 2008 01:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo ben ik niet hoor .. Die poets is mezelf al gebakken
Tis allemaal niet zo belangrijk. Maar als je het meld dan is voor jou. Plus scheelt wat werk voor de modjesquote:Op zondag 21 december 2008 01:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt?
Nah daarom haat ik het ook zo om topics te openen, ik heb het een paar keer gedaan, allemaal te laat. Behalve laatst snachts, maar toen had ik 300ste post.
Ik heb er een keer 5 gezien, volgens mij was toen die van jou het eerste!quote:Op zondag 21 december 2008 01:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis allemaal niet zo belangrijk. Maar als je het meld dan is voor jou. Plus scheelt wat werk voor de modjesHihiihi moest echt lachen van de week ineens drie SC'ts
Zo werkt hetquote:
Nou da's een voltreffer .. Ik pis meestal naast de potquote:Op zondag 21 december 2008 01:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb er een keer 5 gezien, volgens mij was toen die van jou het eerste!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |