Top weer thuis dusquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
Mja, ik vind dat ik daar best nog even extra voor mag dansen!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:28 schreef Sporti het volgende:
[..]
Holyfield met Heide Klum is leuker he Ruud?
Ja lekker, en ik heb nu alweer een hekel aan treinreizen, terwijl ik het in de toekomst vast wel vaker zal moeten doen!quote:
quote:
Ouders vast ook superblij met je bezoekquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja lekker, en ik heb nu alweer een hekel aan treinreizen, terwijl ik het in de toekomst vast wel vaker zal moeten doen!
Toen ik nog vaak met de trein ging, mocht je nog roken, en nu niet meer.![]()
En eigenlijk was het best wel gezellig bij mijn ouders![]()
Ik hád mijn laptop mee, maar ik heb geen internet in de trein, en bij mijn ouders ook niet trouwens.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:36 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ouders vast ook superblij met je bezoek![]()
Volgende ker laptoppie mee in de trein en dan lekker fokken
onee in de trein alleen in eerste klas internet he?quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hád mijn laptop mee, maar ik heb geen internet in de trein, en bij mijn ouders ook niet trouwens.
Is dat zo? Joh dat weet ik allemaal niet eens.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:40 schreef Sporti het volgende:
[..]
onee in de trein alleen in eerste klas internet he?
Feest vieren, i guessquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:39 schreef liesje1979 het volgende:
Maar euh, waar is de rest eigenlijk?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |