Top weer thuis dusquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
Mja, ik vind dat ik daar best nog even extra voor mag dansen!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:28 schreef Sporti het volgende:
[..]
Holyfield met Heide Klum is leuker he Ruud?
Ja lekker, en ik heb nu alweer een hekel aan treinreizen, terwijl ik het in de toekomst vast wel vaker zal moeten doen!quote:
quote:
Ouders vast ook superblij met je bezoekquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja lekker, en ik heb nu alweer een hekel aan treinreizen, terwijl ik het in de toekomst vast wel vaker zal moeten doen!
Toen ik nog vaak met de trein ging, mocht je nog roken, en nu niet meer.![]()
En eigenlijk was het best wel gezellig bij mijn ouders![]()
Ik hád mijn laptop mee, maar ik heb geen internet in de trein, en bij mijn ouders ook niet trouwens.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:36 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ouders vast ook superblij met je bezoek![]()
Volgende ker laptoppie mee in de trein en dan lekker fokken
onee in de trein alleen in eerste klas internet he?quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hád mijn laptop mee, maar ik heb geen internet in de trein, en bij mijn ouders ook niet trouwens.
Is dat zo? Joh dat weet ik allemaal niet eens.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:40 schreef Sporti het volgende:
[..]
onee in de trein alleen in eerste klas internet he?
Feest vieren, i guessquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:39 schreef liesje1979 het volgende:
Maar euh, waar is de rest eigenlijk?
quote:
Slaap lekker Ruudquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
CorruptWas weer een lekker lange dag sinds 4 uur oggi mattina. Ben nu echt weg.
![]()
Slaap lekker Ruud!quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ah ok,quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:51 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ja boksen ARD maar is nu voorbij hoor
Slaap lekker Ruudquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik hou der erg van, doen nog leuker dan kijkenquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah ok,
Ik doe niet graag aan sport, en kijk er ook niet graag naar.
Nah soms, schaatsen vind ik soms leuk, olympische spelen, en nederlands elftal.
Het oranje-gevoel zeg maar!![]()
Ik zit ff ned3 te kijkenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tiep foutjequote:
quote:Op zondag 21 december 2008 00:03 schreef Soury het volgende:
Nee niks .. Heb ff de bank verschoven.
[ afbeelding ]
Katten speeltuin (muizenplaag)
Schuif maar weer terugquote:Op zondag 21 december 2008 00:03 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
LOL die met die roze veerquote:Op zondag 21 december 2008 00:03 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
De beste speeltjes staan er niet op. Een opwindmuis .. Die is een beetje stuk maar des te leuker als ze het aanraken dat gaat ie brrrrrrrrrrrrrrrrrrr.. En een klein voetballetje van rubber waar die is ??? Die zocht ik eigenlijk. Ze voetballen met elkaarquote:Op zondag 21 december 2008 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Schater! Ik denk dat wij ook wel zo'n verzameling hebben,maar dan ook met balletjes, catknipdingen enzo. Maar ik zie het nooit zo als verzameling, want het ligt echt door het hele huis geloof ik!
Er zat meer aanquote:
Ik mis er nog een paar (20 ofzo)quote:Op zondag 21 december 2008 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Schater! Ik denk dat wij ook wel zo'n verzameling hebben,maar dan ook met balletjes, catknipdingen enzo. Maar ik zie het nooit zo als verzameling, want het ligt echt door het hele huis geloof ik!
Waar onze katten slopen de meeste speeltjes, net zo lang bijten enzo tot ze stuk zijn.quote:Op zondag 21 december 2008 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
De beste speeltjes staan er niet op. Een opwindmuis .. Die is een beetje stuk maar des te leuker als ze het aanraken dat gaat ie brrrrrrrrrrrrrrrrrrr.. En een klein voetballetje van rubber waar die is ??? Die zocht ik eigenlijk. Ze voetballen met elkaar
das inderdaad een grond gelijk aan de fles te gaanquote:Op zondag 21 december 2008 00:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waar onze katten slopen de meeste speeltjes, net zo lang bijten enzo tot ze stuk zijn.
Toen ze nog klein waren hadden we een laserlampje, daar renden ze dan achter aan, super leuk!
wijn, dus mOhw en klein rijmt op oet ik wel een wijntje nemen!![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 00:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waar onze katten slopen de meeste speeltjes, net zo lang bijten enzo tot ze stuk zijn.
Toen ze nog klein waren hadden we een laserlampje, daar renden ze dan achter aan, super leuk!
Ohw en klein rijmt op wijn, dus moet ik wel een wijntje nemen!![]()
Ja, ik weet niet wat jij met mijn quote gedaan hebt, maar prima reden om te zuipen idd!quote:Op zondag 21 december 2008 00:17 schreef Sporti het volgende:
[..]
das inderdaad een grond gelijk aan de fles te gaan
ja ik maak er weer een zooitje van, maar proostquote:Op zondag 21 december 2008 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet wat jij met mijn quote gedaan hebt, maar prima reden om te zuipen idd!
quote:Op zondag 21 december 2008 00:21 schreef Sporti het volgende:
[..]
ja ik maak er weer een zooitje van, maar proost
Dank je, drink je ook mee?quote:Op zondag 21 december 2008 00:21 schreef Sporti het volgende:
[..]
ja ik maak er weer een zooitje van, maar proost
quote:Op zondag 21 december 2008 00:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij verneukt toch die quote ..
Nah ja laat maar
Ik doe niks ..quote:
ja ik zei toch ook IK Maak er een zooitje vanquote:Op zondag 21 december 2008 00:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij verneukt toch die quote ..
Nah ja laat maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |