Wel veel, maar nog lang niet allesquote:
Knap hoor om zo thuis Italiaans te lerenquote:Op zaterdag 20 december 2008 22:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wel veel, maar nog lang niet alles![]()
Btw, Beckham is aangekomen in Milano, waar hij tot maart gaat foeballen, en gaf, in het italiaans, een paar woordjes aan de pers.Op dat gebied zou ik hem nu kunnen verslaan
. Maar ja, hij zit daar en ik niet
Hij krijgt professionele hulp en ik zit het hier zelf uit te zoeken. Maar aan de andere kant: je hoeft geen miljoenen te hebben om een miljonair te kunnen verslaan.
![]()
Ja, hij is uitgeleend (verhuurd) door zijn Amerikaanse club tot maart.quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:12 schreef Sporti het volgende:
[..]
Knap hoor om zo thuis Italiaans te lerenIk wist helemaal niet dat Beckham naar Milaan ging, wel leuk voor zijn vrouw kan ze zich daar doodvervelen shoppen.
Ben je mal, kerstinkopen en zulks, ben kapot. Dus dit is een hello en goodbye ruudemans. Tot morgen allemaal en voor straks, slaap lekker.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
SouryGelukkig, ik dacht dat het afgelopen was met ons kluppie.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je mal, kerstinkopen en zulks, ben kapot. Dus dit is een hello en goodbye ruudemans. Tot morgen allemaal en voor straks, slaap lekker.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Torno alla televisione italiana adesso. Grazie a tutti gli amici qui a Fok e a dopo. Ciao.![]()
( Ik ga weer terug naar de Italiaanse televisie. Bedankt vrienden hier op Fok en tot gauw. Ciao)
Ik moet ARD eerst opzoeken.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zap even mee dan. of hou je niet van boksen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |