Woensdag komt de werkster voor de kutklussenquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die zaken ga ik morgen pas doen, zodat alles weer fris en fruitig is als ik thuis kom
Ik vind het zwaar irritant dat hij een half cabaret programma doet bij "De week van het jaar" terwijl het over sport gaatquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, die mag wat mij betreft ook wel verhuizen naar elders....
Weet ik niet, je moet in ieder geval ééntje nemen met elektrisch weerstand en een hartslagmeter. Dat maakt het geiniger.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die van 99 euro bij de Aldi is zeker geen goede?
Gelukkig heb je meer zendersquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik vind het zwaar irritant dat hij een half cabaret programma doet bij "De week van het jaar" terwijl het over sport gaat
O die ziet er wel goed uit en is ook aardig compleet voor die prijs!quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die van 99 euro bij de Aldi is zeker geen goede?
Hartslagmeter via handsensoren is niks, band om borstmeting werkt veel nauwkeurigerquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:33 schreef Sporti het volgende:
[..]
O die ziet er wel goed uit en is ook aardig compleet voor die prijs!
Hou ik je aan.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als je wat geduld hebt, ik wil de komende maanden kijken naar een andere, dan kun je die van mij tegen dieselkosten voor het brengen wel overnemen.
quote:* Een goede hometrainer heeft een levenslange garantie op constructie en laswerk
* Een goede hometrainer is waterpas afstelbaar en verrijdbaar
* Een "drummagneet" systeem is een veel sterker en beter systeem dan een simpel magneet vliegwielsysteem
* Draaipunten moeten dubbel gelagerd zijn
* SKF lagers zijn de sterkste die er op de markt verkrijgbaar zijn
* Een Hudson V-belt, is de sterkste die er op de markt verkrijgbaar is.
* Een goede hometrainer is uitgevoerd met een 3 delige crank
* Een goede hometrainer heeft een uitgebreide garantie
* Een sterke hometrainer voor thuisgebruik kan personen tot 150kg verdragen
* Een goede hometrainer mag niet "wiebelen" tijdens de training
* De hoogste kwaliteit hometrainers zijn voorzien van het kwalteitskenmerk ISO 9001/9002 en de TUV klasse A
* Alle hometrainers moeten voorzien zijn van het zogenaamde "CE" certificaat, anders mogen deze niet verkocht worden
* Een "onderhoudsvrije" hometrainer gaat veel langer mee
* Een zwaarder gewicht van een hometrainer betekent betere kwaliteit
* Meer plastic in de constructie: des te slechter de constructie
* Een (zwaar) vliegwiel zegt niets over de "souplesse of kwaliteit" van een Hometrainer.
Een van de belangrijkste punten bij de aanschaf van een hometrainer is welke garantie er op het product gegeven wordt. Een goede hometrainer is vaak al te herkennen aan de langere garantie periode die de fabrikant geeft. Bedraagt dit bij een matig model 1 jaar of zelfs minder, de betere fabrikanten geven drie of meer jaar garantie.
Nog een punt waaraan u gemakkelijk een goede hometrainer kunt herkennen is om naar het gewicht van de hometrainer te vragen. Hoe zwaarder de hometrainer des te meer metaal is er in de constructie gebruikt en des te degelijker is de kwaliteit. Het is dus belangrijk om van verschillende merken het gewicht van overeenkomstige prijsklassen met elkaar te vergelijken.
Ten slotte zijn er nog een aantal kwaliteitsbepalingen waaraan fitness producten kunnen voldoen. Belangrijke bepalingen zijn: ISO 9001, ISO 9002, TUV Class A en TQM manufacturer. Overigens is het zo dat veel merken hometrainers niet eens voldoen aan de standaard CE normen en daarom eigenlijk niet eens verkocht mogen worden in Europa! Toch doen veel winkeliers dit ondanks het verbod. Let hier dus goed op bij de aanschaf van uw hometrainer.
Laptopppie erop, lekker fokken. Time flies when .....quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hou ik je aan.
Ik zie mezelf overigens geen uren thuis fietsen (volgens mij gaat de tijd sneller in de buitenlucht), maar (net als op de sportschool) wil ik ook oefenen met korte afstanden zwaarder trainen.
Zoéén die je op de pc kunt aansluiten, kun je de Tour echt fietsenquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:35 schreef Sporti het volgende:
[..]
Hartslagmeter via handsensoren is niks, band om borstmeting werkt veel nauwkeuriger
Grappig, ik las op Wehkamp.nl ook al een review van iemand die het had over een bejaardenzadel.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:38 schreef Manu82 het volgende:
Ligt het aan mij of hebben meer mensen de connectie van bejaarden en hometrainers?
Er zitten iets van twaalf programma's op, inclusief het fietsen op frequentie van de hartslag (zelf in te stellen). Kom je er boven fietst ie lichter, kom je er onder gaat ie zwaarder. Ik vind het een fijne fiets, gebruik hem al 15 jaar. Nadeel met het ding is dat je met de aanbevolen 80 omwentelingen per minuut net onder het ritme van muziek zit.......quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hou ik je aan.
Ik zie mezelf overigens geen uren thuis fietsen (volgens mij gaat de tijd sneller in de buitenlucht), maar (net als op de sportschool) wil ik ook oefenen met korte afstanden zwaarder trainen.
Nou, volgens mij zijn die toch wel rond de 2000 euro? De fiets die ik nu heb was iets van 1900 gulden destijds, de fiets die ik nu wil zit rond diezelfde prijs in euro'squote:Op zaterdag 20 december 2008 17:38 schreef Sporti het volgende:
[..]
Dat is al sportschool kwaliteit kosten rond de 500 euro toch?
Ik ook, doe het ook altijd in de sportschool, kan me nog niet voorstellen dat ik zo'n kreng thuis heb staanquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik associeer hometrainers met een herinnering uit mijn jeugd, en met de sportschool.
MG de tour, ik fiets een deel van de Amstel Gold race route das voor mij al gek genoegquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zoéén dit je op de pc kunt aansluiten, kun je de Tour echt fietsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |