Sounds fun.quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was van plan om vanavond naar m'n ouders te gaan en dan te gaan stappen tot diep in de ochtend, maar heb niet zo'n zin. Dus denk dat het kamer opruimen, tas inpakken en voetbal kijken wordt
En wat ga jij doen?
 Ga toch stappen man!
  Ga toch stappen man!  

Ben te oud om nog tot 7 uur te staan hakken in Duitsland nadat ik griep heb gehadquote:Op zaterdag 20 december 2008 10:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Sounds fun.Ga toch stappen man!
Ik ga vis halen. Oh en nog wat wii spelletjes, denk ik. Gaaf hè?

)
 )

Naar Zak of naar Index? Je bent goddelijk jong, jong.quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben te oud om nog tot 7 uur te staan hakken in Duitsland nadat ik griep heb gehad
Welke Wii spelletjes ga je halen en is het voor jezelf of voor je kids (of doe je gewoon alsof)

.
  .

Zak natuurlijkquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Naar Zak of naar Index? Je bent goddelijk jong, jong.
Voor mij natuurlijk, al breng ik dat heel moederlijk. Kijk, binnenkort komt Guitar Hero the Metallica edition uit. Dan ga ik Kirk eruit rocken omdat we hier altijd een gitaristen-discussie hebben. Al járen, tijd voor actie.
Zo, vis en wijn kopen. Vis moet zwemmen.

Weet ik niet. Ik heb de wijsheid 'Bier na wijn geeft venijn' in de wind geslagen, dus daar kan het niet aan liggen. Okay, ik wil niet claimen dat ik momenteel de meest fitte persoon ben, maar hoofdpijn? Geen last vanquote:
 .
 .

.
 .  

Die van mij moet nog komen. En dalijk klussen, dus het zal wel inslaan oip het moment dat ik iets met electriciteit moet gaan doen.quote:

quote:
 Mijn aller allerbeste korfbalvriendinnetje.
 Mijn aller allerbeste korfbalvriendinnetje.   

. Of iig was.
 . Of iig was.

Jawel!quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:16 schreef noekje het volgende:
Opeens voel ik een anekdote opborrelen maar ik doe het niet.

quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:17 schreef noekje het volgende:
Pietje!Ik had een baan hoor, tot gisteren dan. Nu ben ik dOOd.

Natuurlijk heb ik dat gezien, ik ben dan ook helemaal geen "believer" en wantrouw ieder bijna iedere gedrukte tekst en bijna iedere bron. Politici nog het meest trouwens.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]

Hey believer (NMNS), heb je dit al gezien? Er zijn blijkbaar mensen die nog steeds niet snappen waarom 't CDA per se geen onderzoek wil en dit afdwong in 't regeerakkoord.

Alleen groente vandaag?quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja lekker Heidi, maar eerst even een bord vol met wokgroente

Ja, ben afgelopen week maar 1 ons afgevallen, de week daarvoor maar een halve kilo, dus dit gaat niet de goede kant op.quote:

Moet je meer sporten met die blonde denk ik danquote:Op zaterdag 20 december 2008 16:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ben afgelopen week maar 1 ons afgevallen, de week daarvoor maar een halve kilo, dus dit gaat niet de goede kant op.

Meer sporten zonder die blonde denk ik dan, want dat schiet harder op...quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet je meer sporten met die blonde denk ik dan

Ik ben deze week 3.8 kg aangekomen (in 5 dagenquote:Op zaterdag 20 december 2008 16:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
dus dit gaat niet de goede kant op.
 ), chips, pizza`s, beetje oude patroon.
), chips, pizza`s, beetje oude patroon. 

quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben deze week 3.8 kg aangekomen (in 5 dagen), chips, pizza`s, beetje oude patroon.
Hoort erbij, af en toe een terugslag.
Ik heb vandaag weer gezond voedsel gehaald, en vertrek om 1800 op mijn fiets het donker in.
Volgens mij zijn terugslagjes niet erg, zolang je maar weer opkrabbelt.

Ik heb met sinterklaas 2 bonbonnetjes gegetenquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]

Ik had met sinterklaas 2 chocoladeletters op

Terugslagje is niet erg, maar we hebben ook de feestdagen nog voor de deur en dan wil ik ook niet op een houtje gaan bijten.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:03 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij zijn terugslagjes niet erg, zolang je maar weer opkrabbelt.

Doe je wel je licht aan en is het niet leuker om dat te doen als het licht is?quote:Ik heb vandaag weer gezond voedsel gehaald, en vertrek om 1800 op mijn fiets het donker in.

Dan zien ze hem toch?quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Terugslagje is niet erg, maar we hebben ook de feestdagen nog voor de deur en dan wil ik ook niet op een houtje gaan bijten.
[..]
Doe je wel je licht aan en is het niet leuker om dat te doen als het licht is?

garpje peet
 garpje peet

Ik vind het qua tijdstip het prettigst na het avondeten te gaan, en dat het donker is vind ik niet zo erg.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Doe je wel je licht aan en is het niet leuker om dat te doen als het licht is?

Jij durftquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb met sinterklaas 2 bonbonnetjes gegeten

Ik heb hier een doos bonbons staan, gegeven aan L & B , iedere keer als ze hier komt zet ze hem midden op tafel met de klep open, eet er twee en laat die doos staan. Hemeltergend, maar ik heb er nog steeds af kunnen blijven.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]

Ik heb vandaag een doos van 300 gram op in m'n eentjequote:Op zaterdag 20 december 2008 17:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
 hoi allemaal
  hoi allemaal

quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb hier een doos bonbons staan, gegeven aan L & B , iedere keer als ze hier komt zet ze hem midden op tafel met de klep open, eet er twee en laat die doos staan. Hemeltergend, maar ik heb er nog steeds af kunnen blijven.
 wat een beproeving
  wat een beproeving

Hee Sporti.....300 gram is toch ook weer niet zoveel?quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:12 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een doos van 300 gram op in m'n eentjehoi allemaal

Op dagen dat het niet gaat betrap ik mezelf erop dat ik hardop zit te vloeken op mijn fiets (zeker als die kutversnellingen tijdens het schakelen weer eens niet doen wat ze moeten doen).quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan zien ze hem toch?
garpje peet

Ik eet in principe niets met meer dan 25% vet, maar voor chocola maak ik een uitzonderingquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb hier een doos bonbons staan, gegeven aan L & B , iedere keer als ze hier komt zet ze hem midden op tafel met de klep open, eet er twee en laat die doos staan. Hemeltergend, maar ik heb er nog steeds af kunnen blijven.

En nog een leuke woordspeling in het kader van fietsenquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Op dagen dat het niet gaat betrap ik mezelf erop dat ik hardop zit te vloeken op mijn fiets (zeker als die kutversnellingen tijdens het schakelen weer eens niet doen wat ze moeten doen).

Vet is niet per definitie erg, mits de goede vetten.....quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik eet in principe niets met meer dan 25% vet, maar voor chocola maak ik een uitzondering

Is een hometrainer(fiets) niet iets voor je?quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Op dagen dat het niet gaat betrap ik mezelf erop dat ik hardop zit te vloeken op mijn fiets (zeker als die kutversnellingen tijdens het schakelen weer eens niet doen wat ze moeten doen).
Dat niemand dat ziet of hoort is beter.
Moet ik mezelf wel afleren voordat het lente is.

Ojee dat zou ik dus niet kunnen, als ik het in huis heb ben ik verlorenquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, "beproeving" is wel leuk gevonden, maar ik eet er dus NIET van hè

Het waren kingsize lettersquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:12 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een doos van 300 gram op in m'n eentjehoi allemaal

Ik leef in een apartementencomplex, ben dan bang dat ik geluidsoverlast veroorzaak.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is een hometrainer(fiets) niet iets voor je?

Hoezo zou je dan geluidsoverlast veroorzaken? Met je gevloek ofzo?quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik leef in een apartementencomplex, ben dan bang dat ik geluidsoverlast veroorzaak.

Ik heb een hometrainer een supergoeie ook maar als ik daar een uur op fiets lijkt het wel een dag, buiten vliegt de tijd, tenminste zo werkt het bij mij. Ik heb alleen vreselijk de pest aan regen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is een hometrainer(fiets) niet iets voor je?
Als het lekker weer is vind ik fietsen ook wel fijn, maar met dit weer

Hometrainers hebben geen versnellingenquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik leef in een apartementencomplex, ben dan bang dat ik geluidsoverlast veroorzaak.

Tja, daar geloof ik niet zo in, al let ik natuurlijk wel op de verzadigde vettenquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vet is niet per definitie erg, mits de goede vetten.....

quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hoezo zou je dan geluidsoverlast veroorzaken? Met je gevloek ofzo?

Nee, maar ik ben bang dat zo`n ding dan lawaaierig is.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hoezo zou je dan geluidsoverlast veroorzaken? Met je gevloek ofzo?

Ja, die mag wat mij betreft ook wel verhuizen naar elders....quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:23 schreef Manu82 het volgende:
Welke debiele God heeft Freek de Jonge bedacht

Bedden verschoond, tweede was zit in de wasmachine, vaatwasser is druk bezigquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:17 schreef Manu82 het volgende:
Eigenlijk zijn jullie toch ook een stelletje wijven

Als ik fiets, rij ik een uur weg, dus verplicht ik mezelf een uur terug te fietsen, op de hometrainer hoeft dat nietquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:21 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik heb een hometrainer een supergoeie ook maar als ik daar een uur op fiets lijkt het wel een dag, buiten vliegt de tijd, tenminste zo werkt het bij mij. Ik heb alleen vreselijk de pest aan regen.

In principe is het gewoon een smoesquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben bang dat zo`n ding dan lawaaierig is.
En dat er dan klachten komen, met als gevolg dat ik het voor niets gekocht heb.

Een goede maakt echt geen herrie, of het moet de MP3 speler zijn die je er op aan kunt sluiten.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben bang dat zo`n ding dan lawaaierig is.
En dat er dan klachten komen, met als gevolg dat ik het voor niets gekocht heb.

Heerlijk zo'n huismanquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bedden verschoond, tweede was zit in de wasmachine, vaatwasser is druk bezig

Die zaken ga ik morgen pas doen, zodat alles weer fris en fruitig is als ik thuis komquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bedden verschoond, tweede was zit in de wasmachine, vaatwasser is druk bezig

ik was het nietquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:23 schreef Manu82 het volgende:
Welke debiele God heeft Freek de Jonge bedacht

Dat heb ik ook, vind het thuis veel leuker en ik stap er makkelijker op. Muziek hard aan, als je het zat bent stap je gelijk in de douche, geen tegenwind, geen regen, etc.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik fiets, rij ik een uur weg, dus verplicht ik mezelf een uur terug te fietsen, op de hometrainer hoeft dat niet

Die van 99 euro bij de Aldi is zeker geen goede?quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een goede maakt echt geen herrie

Woensdag komt de werkster voor de kutklussenquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die zaken ga ik morgen pas doen, zodat alles weer fris en fruitig is als ik thuis kom

Ik vind het zwaar irritant dat hij een half cabaret programma doet bij "De week van het jaar" terwijl het over sport gaatquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, die mag wat mij betreft ook wel verhuizen naar elders....

Weet ik niet, je moet in ieder geval ééntje nemen met elektrisch weerstand en een hartslagmeter. Dat maakt het geiniger.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die van 99 euro bij de Aldi is zeker geen goede?

Gelukkig heb je meer zendersquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik vind het zwaar irritant dat hij een half cabaret programma doet bij "De week van het jaar" terwijl het over sport gaat

O die ziet er wel goed uit en is ook aardig compleet voor die prijs!quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die van 99 euro bij de Aldi is zeker geen goede?

Hartslagmeter via handsensoren is niks, band om borstmeting werkt veel nauwkeurigerquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:33 schreef Sporti het volgende:
[..]
O die ziet er wel goed uit en is ook aardig compleet voor die prijs!

Hou ik je aan.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als je wat geduld hebt, ik wil de komende maanden kijken naar een andere, dan kun je die van mij tegen dieselkosten voor het brengen wel overnemen.

quote:* Een goede hometrainer heeft een levenslange garantie op constructie en laswerk
* Een goede hometrainer is waterpas afstelbaar en verrijdbaar
* Een "drummagneet" systeem is een veel sterker en beter systeem dan een simpel magneet vliegwielsysteem
* Draaipunten moeten dubbel gelagerd zijn
* SKF lagers zijn de sterkste die er op de markt verkrijgbaar zijn
* Een Hudson V-belt, is de sterkste die er op de markt verkrijgbaar is.
* Een goede hometrainer is uitgevoerd met een 3 delige crank
* Een goede hometrainer heeft een uitgebreide garantie
* Een sterke hometrainer voor thuisgebruik kan personen tot 150kg verdragen
* Een goede hometrainer mag niet "wiebelen" tijdens de training
* De hoogste kwaliteit hometrainers zijn voorzien van het kwalteitskenmerk ISO 9001/9002 en de TUV klasse A
* Alle hometrainers moeten voorzien zijn van het zogenaamde "CE" certificaat, anders mogen deze niet verkocht worden
* Een "onderhoudsvrije" hometrainer gaat veel langer mee
* Een zwaarder gewicht van een hometrainer betekent betere kwaliteit
* Meer plastic in de constructie: des te slechter de constructie
* Een (zwaar) vliegwiel zegt niets over de "souplesse of kwaliteit" van een Hometrainer.
Een van de belangrijkste punten bij de aanschaf van een hometrainer is welke garantie er op het product gegeven wordt. Een goede hometrainer is vaak al te herkennen aan de langere garantie periode die de fabrikant geeft. Bedraagt dit bij een matig model 1 jaar of zelfs minder, de betere fabrikanten geven drie of meer jaar garantie.
Nog een punt waaraan u gemakkelijk een goede hometrainer kunt herkennen is om naar het gewicht van de hometrainer te vragen. Hoe zwaarder de hometrainer des te meer metaal is er in de constructie gebruikt en des te degelijker is de kwaliteit. Het is dus belangrijk om van verschillende merken het gewicht van overeenkomstige prijsklassen met elkaar te vergelijken.
Ten slotte zijn er nog een aantal kwaliteitsbepalingen waaraan fitness producten kunnen voldoen. Belangrijke bepalingen zijn: ISO 9001, ISO 9002, TUV Class A en TQM manufacturer. Overigens is het zo dat veel merken hometrainers niet eens voldoen aan de standaard CE normen en daarom eigenlijk niet eens verkocht mogen worden in Europa! Toch doen veel winkeliers dit ondanks het verbod. Let hier dus goed op bij de aanschaf van uw hometrainer.

Laptopppie erop, lekker fokken. Time flies when .....quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hou ik je aan.
Ik zie mezelf overigens geen uren thuis fietsen (volgens mij gaat de tijd sneller in de buitenlucht), maar (net als op de sportschool) wil ik ook oefenen met korte afstanden zwaarder trainen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |