Ojee dat zou ik dus niet kunnen, als ik het in huis heb ben ik verlorenquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, "beproeving" is wel leuk gevonden, maar ik eet er dus NIET van hè

Het waren kingsize lettersquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:12 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een doos van 300 gram op in m'n eentjehoi allemaal

Ik leef in een apartementencomplex, ben dan bang dat ik geluidsoverlast veroorzaak.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is een hometrainer(fiets) niet iets voor je?

Hoezo zou je dan geluidsoverlast veroorzaken? Met je gevloek ofzo?quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik leef in een apartementencomplex, ben dan bang dat ik geluidsoverlast veroorzaak.

Ik heb een hometrainer een supergoeie ook maar als ik daar een uur op fiets lijkt het wel een dag, buiten vliegt de tijd, tenminste zo werkt het bij mij. Ik heb alleen vreselijk de pest aan regen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is een hometrainer(fiets) niet iets voor je?
Als het lekker weer is vind ik fietsen ook wel fijn, maar met dit weer

Hometrainers hebben geen versnellingenquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik leef in een apartementencomplex, ben dan bang dat ik geluidsoverlast veroorzaak.

Tja, daar geloof ik niet zo in, al let ik natuurlijk wel op de verzadigde vettenquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vet is niet per definitie erg, mits de goede vetten.....

quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hoezo zou je dan geluidsoverlast veroorzaken? Met je gevloek ofzo?

Nee, maar ik ben bang dat zo`n ding dan lawaaierig is.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hoezo zou je dan geluidsoverlast veroorzaken? Met je gevloek ofzo?

Ja, die mag wat mij betreft ook wel verhuizen naar elders....quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:23 schreef Manu82 het volgende:
Welke debiele God heeft Freek de Jonge bedacht

Bedden verschoond, tweede was zit in de wasmachine, vaatwasser is druk bezigquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:17 schreef Manu82 het volgende:
Eigenlijk zijn jullie toch ook een stelletje wijven

Als ik fiets, rij ik een uur weg, dus verplicht ik mezelf een uur terug te fietsen, op de hometrainer hoeft dat nietquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:21 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik heb een hometrainer een supergoeie ook maar als ik daar een uur op fiets lijkt het wel een dag, buiten vliegt de tijd, tenminste zo werkt het bij mij. Ik heb alleen vreselijk de pest aan regen.

In principe is het gewoon een smoesquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben bang dat zo`n ding dan lawaaierig is.
En dat er dan klachten komen, met als gevolg dat ik het voor niets gekocht heb.

Een goede maakt echt geen herrie, of het moet de MP3 speler zijn die je er op aan kunt sluiten.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben bang dat zo`n ding dan lawaaierig is.
En dat er dan klachten komen, met als gevolg dat ik het voor niets gekocht heb.

Heerlijk zo'n huismanquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bedden verschoond, tweede was zit in de wasmachine, vaatwasser is druk bezig

Die zaken ga ik morgen pas doen, zodat alles weer fris en fruitig is als ik thuis komquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bedden verschoond, tweede was zit in de wasmachine, vaatwasser is druk bezig

ik was het nietquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:23 schreef Manu82 het volgende:
Welke debiele God heeft Freek de Jonge bedacht

Dat heb ik ook, vind het thuis veel leuker en ik stap er makkelijker op. Muziek hard aan, als je het zat bent stap je gelijk in de douche, geen tegenwind, geen regen, etc.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik fiets, rij ik een uur weg, dus verplicht ik mezelf een uur terug te fietsen, op de hometrainer hoeft dat niet

Die van 99 euro bij de Aldi is zeker geen goede?quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een goede maakt echt geen herrie

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |