ik snap er geen bal meer vanquote:
Tien jaren lijken terugkijkend zo ongeveer één week, voor je het weet ben je dus wijsquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
over 10 jaar heb ik ook alles door...........
quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tien jaren lijken terugkijkend zo ongeveer één week, voor je het weet ben je dus wijs
Ik krijg een Hopman met net te wijde broekspijpen voor ogen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eenvoud is het kenmerk van het ware
Gaat nooit passen op een tegel.....quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
pffffffffff
die wil ik op een tegeltje.........
quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik krijg een Hopman met net te wijde broekspijpen voor ogen.
een XXXXL tegeltje........quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gaat nooit passen op een tegel.....
Er is vast wel iemand van Nowlive die meeleest en de politie waarschuwt.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Al zal Ian daar nooit meer achter komen.....die ligt nu dood te bloeden
Dat gaat nooit passen in je keukentjequote:Op zaterdag 20 december 2008 02:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
een XXXXL tegeltje........
quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat gaat nooit passen in je keukentje
Viel uit de luchtquote:Op zaterdag 20 december 2008 03:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Hé........... waar kom jij vandaan ?
ook liggen pitten?
Nah, blijf er dan ook eens inquote:Op zaterdag 20 december 2008 03:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ik heb een héle grote keuken .......
je komt als geroepen....... alléén maar dronken kerels hier en ik snap weer eens iets niet.........quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, blijf er dan ook eens in
Klopt ik wil eigenlijk mijn bed in maar geen zin.quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:godver wat zijn jullie allemaal langzaam.........
dan ga je toch lekker niet........quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt ik wil eigenlijk mijn bed in maar geen zin.
Ho ho.............quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
alléén maar dronken kerels hier
it's santaclausquote:
Ik ben effe bezig jah!!!quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja seg dan is wat ofzo
Ga je strijken, op dit uur?quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
daaaaaaaaaaaaaag skatties..............
slaap lekker allemaal............
ik ga strijken....
ga je strijken?
op dit uur........ ?
ja........ op dit uur............
want dat moest ik nog doen en toen viel ik in slaap
dus nu ben ik wakker........
snap je?
niet?
nah jah....... tis toch zo........
![]()
doeiiiiiiiiiiii
![]()
![]()
![]()
![]()
Olifanten dragen nu eenmaal langer heb geduld .. Komt wel goedquote:
Soury, mag ik naar bed?quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Olifanten dragen nu eenmaal langer heb geduld .. Komt wel goed
quote:
Yeah !!!quote:
Trustequote:
Ga een beetje auto rijden voor de lolquote:Op zaterdag 20 december 2008 03:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Fan, slaap lekker, de anderen straks ook.
Ik ben ook weg![]()
![]()
En voor wie een leuke gps route wil rijden op een saaie zondag, hier staan er genoeg. Ook voor in de landen om ons heen
Waarom, 't zal wel zacht slapenquote:Op zaterdag 20 december 2008 03:17 schreef CSI_MIAMI het volgende:
GOEIEMORGEN HEEJ!
http://i.fokzine.net/uplo(...)r_melk_inderdaad.jpg
En weg is de slaap![]()
Het winnende nummerquote:
Hé Honda............ veel plezier en goede reisquote:Op zaterdag 20 december 2008 06:45 schreef hondjes het volgende:
morgen Manu,
ben al op,
het was gisteren 17c in barcelona, en blijft voorlopig zo,
dus goede reis , en veel plezier.
Pietje!quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dus nu blijf ik met 2 huisvrouwen over, waar is Noek?
Ojee wat nu?quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Pietje!Ik had een baan hoor, tot gisteren dan. Nu ben ik dOOd.
Kweenie! En dat duurt al eventjes dus dat is niet erg. Ik moet toch eerst nog rouwkaarten voor mezelf gaan schrijven en ik heb een begrafenis to take care of. De mijne!quote:
Samen ontbijten in bed en dan een film kijken.quote:
Ah gevonden, is een Humphrey'squote:Op zaterdag 20 december 2008 10:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee joh, daar zat ik de andere 4 dagen.
Neehee, wandelen op de Veluwe. Zwienties tikk'n. Of ze laten schrikken als ze in de bosjes liggen te maffen. Is echt heel leuk heur. Ik moest dan altijd zo lachen om de staartjes. Oké, het is sad.quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:30 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Samen ontbijten in bed en dan een film kijken.
http://www.traileraddict.com/trailer/pinocchio/trailer
Is wel zo'n feelgood filmquote:Op zaterdag 20 december 2008 10:30 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Samen ontbijten in bed en dan een film kijken.
http://www.traileraddict.com/trailer/pinocchio/trailer
Was van plan om vanavond naar m'n ouders te gaan en dan te gaan stappen tot diep in de ochtend, maar heb niet zo'n zin. Dus denk dat het kamer opruimen, tas inpakken en voetbal kijken wordtquote:
Sounds fun.quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was van plan om vanavond naar m'n ouders te gaan en dan te gaan stappen tot diep in de ochtend, maar heb niet zo'n zin. Dus denk dat het kamer opruimen, tas inpakken en voetbal kijken wordt
En wat ga jij doen?
Ben te oud om nog tot 7 uur te staan hakken in Duitsland nadat ik griep heb gehadquote:Op zaterdag 20 december 2008 10:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Sounds fun.Ga toch stappen man!
Ik ga vis halen. Oh en nog wat wii spelletjes, denk ik. Gaaf hè?
Naar Zak of naar Index? Je bent goddelijk jong, jong.quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben te oud om nog tot 7 uur te staan hakken in Duitsland nadat ik griep heb gehad
Welke Wii spelletjes ga je halen en is het voor jezelf of voor je kids (of doe je gewoon alsof)
Zak natuurlijkquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Naar Zak of naar Index? Je bent goddelijk jong, jong.![]()
Voor mij natuurlijk, al breng ik dat heel moederlijk. Kijk, binnenkort komt Guitar Hero the Metallica edition uit. Dan ga ik Kirk eruit rocken omdat we hier altijd een gitaristen-discussie hebben. Al járen, tijd voor actie.
Zo, vis en wijn kopen. Vis moet zwemmen.
Weet ik niet. Ik heb de wijsheid 'Bier na wijn geeft venijn' in de wind geslagen, dus daar kan het niet aan liggen. Okay, ik wil niet claimen dat ik momenteel de meest fitte persoon ben, maar hoofdpijn? Geen last vanquote:
Die van mij moet nog komen. En dalijk klussen, dus het zal wel inslaan oip het moment dat ik iets met electriciteit moet gaan doen.quote:
quote:
Jawel!quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:16 schreef noekje het volgende:
Opeens voel ik een anekdote opborrelen maar ik doe het niet.![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:17 schreef noekje het volgende:
Pietje!Ik had een baan hoor, tot gisteren dan. Nu ben ik dOOd.
Natuurlijk heb ik dat gezien, ik ben dan ook helemaal geen "believer" en wantrouw ieder bijna iedere gedrukte tekst en bijna iedere bron. Politici nog het meest trouwens.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
![]()
Hey believer (NMNS), heb je dit al gezien? Er zijn blijkbaar mensen die nog steeds niet snappen waarom 't CDA per se geen onderzoek wil en dit afdwong in 't regeerakkoord.
Alleen groente vandaag?quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja lekker Heidi, maar eerst even een bord vol met wokgroente
Ja, ben afgelopen week maar 1 ons afgevallen, de week daarvoor maar een halve kilo, dus dit gaat niet de goede kant op.quote:
Moet je meer sporten met die blonde denk ik danquote:Op zaterdag 20 december 2008 16:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ben afgelopen week maar 1 ons afgevallen, de week daarvoor maar een halve kilo, dus dit gaat niet de goede kant op.
Meer sporten zonder die blonde denk ik dan, want dat schiet harder op...quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet je meer sporten met die blonde denk ik dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |