ik snap er geen bal meer vanquote:
Tien jaren lijken terugkijkend zo ongeveer één week, voor je het weet ben je dus wijsquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
over 10 jaar heb ik ook alles door...........
quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tien jaren lijken terugkijkend zo ongeveer één week, voor je het weet ben je dus wijs
Ik krijg een Hopman met net te wijde broekspijpen voor ogen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eenvoud is het kenmerk van het ware
Gaat nooit passen op een tegel.....quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
pffffffffff
die wil ik op een tegeltje.........
quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik krijg een Hopman met net te wijde broekspijpen voor ogen.
een XXXXL tegeltje........quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gaat nooit passen op een tegel.....
Er is vast wel iemand van Nowlive die meeleest en de politie waarschuwt.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Al zal Ian daar nooit meer achter komen.....die ligt nu dood te bloeden
Dat gaat nooit passen in je keukentjequote:Op zaterdag 20 december 2008 02:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
een XXXXL tegeltje........
quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat gaat nooit passen in je keukentje
Viel uit de luchtquote:Op zaterdag 20 december 2008 03:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Hé........... waar kom jij vandaan ?
ook liggen pitten?
Nah, blijf er dan ook eens inquote:Op zaterdag 20 december 2008 03:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ik heb een héle grote keuken .......
je komt als geroepen....... alléén maar dronken kerels hier en ik snap weer eens iets niet.........quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, blijf er dan ook eens in
Klopt ik wil eigenlijk mijn bed in maar geen zin.quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:godver wat zijn jullie allemaal langzaam.........
dan ga je toch lekker niet........quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt ik wil eigenlijk mijn bed in maar geen zin.
Ho ho.............quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
alléén maar dronken kerels hier
it's santaclausquote:
Ik ben effe bezig jah!!!quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja seg dan is wat ofzo
Ga je strijken, op dit uur?quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
daaaaaaaaaaaaaag skatties..............
slaap lekker allemaal............
ik ga strijken....
ga je strijken?
op dit uur........ ?
ja........ op dit uur............
want dat moest ik nog doen en toen viel ik in slaap
dus nu ben ik wakker........
snap je?
niet?
nah jah....... tis toch zo........
![]()
doeiiiiiiiiiiii
![]()
![]()
![]()
![]()
Olifanten dragen nu eenmaal langer heb geduld .. Komt wel goedquote:
Soury, mag ik naar bed?quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Olifanten dragen nu eenmaal langer heb geduld .. Komt wel goed
quote:
Yeah !!!quote:
Trustequote:
Ga een beetje auto rijden voor de lolquote:Op zaterdag 20 december 2008 03:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Fan, slaap lekker, de anderen straks ook.
Ik ben ook weg![]()
![]()
En voor wie een leuke gps route wil rijden op een saaie zondag, hier staan er genoeg. Ook voor in de landen om ons heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |