quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Een naaktfoto
[..]
Fappen mag niet opt werk
stuur em dan maar naar mij opquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]![]()
![]()
Nietus... je weet wel die met die ferarri, maar als dat een naaktfoto is... laat dan maar zitten
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:08 schreef MaleDuck het volgende:
hmmm... iedereen zit bij runx in onz...
quote:
ik ookquote:
wie niet...quote:
Mooozzziiequote:Op vrijdag 19 december 2008 11:22 schreef Moozzie het volgende:
tvp
Neejquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:23 schreef Runx het volgende:
[..]
Mooozzziiejij moet straks de Runx topic wel sluiten en een nieuwe openen met een OP
zag hetquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:31 schreef Runx het volgende:
[..]
hiero en is zelfs door een mod geopend
Runx.
en het komt door dit![]()
Horloge's vooral Casio :')
toen was ik er volgens mij nog nietquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
niet veel anders dan vanmorgen toen sgele het vroeg ha ha
ja ben ook aan het werk en met mn kerstkaarten bezigquote:
ahaquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow ja dat kan natuurlijk ook!
toen ging de edit friday erg snel
nu weet iedereen het wel hoorquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:42 schreef Runx het volgende:
[..]
aha![]()
en crazy stilte komt door dit
Runx.
en
Horloge's vooral Casio :')
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:42 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nu weet iedereen het wel hoor
godsamme
gefrustreerdquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:42 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nu weet iedereen het wel hoor
godsamme
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:45 schreef debbie_19 het volgende:
OMG me collega's gaan volgens mij iets doen
Een toneelstukjequote:Op vrijdag 19 december 2008 11:45 schreef debbie_19 het volgende:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:47 schreef Moozzie het volgende:
@ -mad
Madskillz28TH - vrijdag 19 december 2008 @ 11:00
Doe je netjes
hahah straks gaan ze nog strippenquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:45 schreef debbie_19 het volgende:
ik dacht dat debbie ging strippenquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dude sommige dingen wil je niet inbeelden
Whahaha ja daar dacht ik ook van de week aanquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Een toneelstukje![]()
nou ja wel leuk toch dat ze er aan denken, hoe lang heb je daar eigenlijk gewerkt
(moet nu ineens aan die reclame denken: het waren2 fantastische dagen)
was dat maar waarquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik dacht dat debbie ging strippen
kuch Verslaafd kuchquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:01 schreef Crazy-p het volgende:
hmm.. eerste blikje redbull is al leeg.. beloofd wat voor vandaag..
en 5 jan kan je dan eindelijk beginnen met je nieuwe baanquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:02 schreef Runx het volgende:
[..]
en 5 jan kan je dan eindelijk beginnen met je nieuwe baan![]()
![]()
Wil je ook een gedwongen vakantie dan zonder geld?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:04 schreef Crazy-p het volgende:
nog tot 6 uur
en dan niet eens vakantie ofzo.. gewoon werken volgende week.. behalve donderdag en vrijdag..
uhh zijn wel meer mensen die dat moeten doen hoar zoal ik onder andere en mads .quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:04 schreef Crazy-p het volgende:
nog tot 6 uur
en dan niet eens vakantie ofzo.. gewoon werken volgende week.. behalve donderdag en vrijdag..
ach ik heb er al 2 opquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:01 schreef Crazy-p het volgende:
hmm.. eerste blikje redbull is al leeg.. beloofd wat voor vandaag..
lekkuhquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:06 schreef Ladylike het volgende:
Nog 2,5 uur waarvan een half uur lunch
ja hij heeft ook een neger in zijn ava, maar ik bedoel die dikke negerquote:
Ik zou 2 borrels hebben vanavond maar de baas van mn bijbaan vind dat ik vanavond achter de bar moet staanquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:07 schreef Runx het volgende:
[..]
lekkuh
ik ben vandaag ook eerder vrij, maar moet naar een borrel
ik heb ook 2 borrels en moet kiezen welke ik wil gaanquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zou 2 borrels hebben vanavond maar de baas van mn bijbaan vind dat ik vanavond achter de bar moet staan![]()
Mag hij me de bonussen die ik dus misloop vergoeden
neej doe maar niet..quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wil je ook een gedwongen vakantie dan zonder geld?
oja en je kan posten over je horloge in mijn horloge topicquote:
Hmm voor mij nog 1,5 uur waarvan 0,5 uur lunchquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:06 schreef Ladylike het volgende:
Nog 2,5 uur waarvan een half uur lunch
lijkt me logisch.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:31 schreef debbie_19 het volgende:
OMFG jullie weten dat ik op deze afdeling met alleen maar mannen swaffel?
Doe maar niet als je niet weet hoe dat voeltquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:37 schreef crazy987 het volgende:
[..]
lijkt me logisch.
zo`n strap-on komt volgens mij best hard aan
daarom dacht ik dat ze als verassing voor je gingen strippenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:31 schreef debbie_19 het volgende:
OMFG jullie weten dat ik op deze afdeling met alleen maar mannen werk?
al bijna 300 viewsquote:
hahhaah jou reactie in mijn horloge topicquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:38 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Doe maar niet als je niet weet hoe dat voelt
valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:40 schreef DTC_danny het volgende:
Gaat hard weer vandaag zo te zien !!! .. how is everybody doing??
het gaat helemaal niet hard vandaagquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:40 schreef DTC_danny het volgende:
Gaat hard weer vandaag zo te zien !!! .. how is everybody doing??
hmm neej .. valt idd tog wel tegen !!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
het gaat helemaal niet hard vandaag
ike ike ike nietquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:48 schreef DTC_danny het volgende:
wie heeft er allemaal vakantie dan ?? !!! :p.. IK
vreetkick ?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:52 schreef Ladylike het volgende:
Terug
Loempia was lekker, nu broodje zalm, zometeen yoghurt met musli
Ik heb vanaf donderdag pas vakantie
gewoon ma, di en woensdag werken
ik nietquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:48 schreef DTC_danny het volgende:
wie heeft er allemaal vakantie dan ?? !!! :p.. IK
Vreetkick zal pas rond een uur of 4 komenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:53 schreef Runx het volgende:
[..]
vreetkick ?
wel lekkur zalmen loempias zijn ook lekker
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vreetkick zal pas rond een uur of 4 komen
Dit was gewoon lunch
nee dat kan niet 4 uur is het tijd voor Cup-a-Soupquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vreetkick zal pas rond een uur of 4 komen
Dit was gewoon lunch
Ik schuif het 4-uurtje wel opquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:56 schreef Runx het volgende:
[..]
nee dat kan niet 4 uur is het tijd voor Cup-a-Soup
Byequote:Op vrijdag 19 december 2008 13:00 schreef Crazy-p het volgende:
vroege lunch pauze vandaagnu al dus..
tot over een half uurtje
eet smakelijkquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:00 schreef Crazy-p het volgende:
vroege lunch pauze vandaagnu al dus..
tot over een half uurtje
ik ook denk ikquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Bye
smakelijk
Ik ga zo een sigaretje roken
heb ik ook last van..quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:13 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik heb geen fuck te doen, en nog volg ik het niet
ik ook neitquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:13 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik heb geen fuck te doen, en nog volg ik het niet
Ik ookquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:17 schreef Runx het volgende:
hehe ik heb me genomineerd voor een kerst ava
Ze hebben ze toch alleen maar in mijn maatquote:
nietus ik heb 42/43 hihihiquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ze hebben ze toch alleen maar in mijn maat
Ze hebben alleen 38quote:
# In 1 maat: 39-44quote:
heheh WLquote:
ja gaat wereldsquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:27 schreef Runx het volgende:
[..]
heheh WLalles goed ?
gaat het een groene kerst voor je worden >?
Godverdomme, hebben ze je helemaal opgegeten?quote:
dan moet je maar het laaste stukje zuigen, dan doe je er extra lang meequote:Op vrijdag 19 december 2008 13:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Godverdomme, hebben ze je helemaal opgegeten?
En ik wilde nog wel een stukje
Hij is bezigquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan moet je maar het laaste stukje zuigen, dan doe je er extra lang mee
toch -Madskillz28TH ?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:40 schreef Moozzie het volgende:
Runxie had jij deze eigenlijk al eens gezien
[Paint] The revenge of the sheep.
anders heb je effe ECHT helemaal niks te doenquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:40 schreef Moozzie het volgende:
Runxie had jij deze eigenlijk al eens gezien
[Paint] The revenge of the sheep.
ik ben ook al een paar keer tussen de enveloppen gaan liggen waar ze aan moet likken maar dat had ze niet eens doorquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan moet je maar het laaste stukje zuigen, dan doe je er extra lang mee
toch -Madskillz28TH ?
Wie zegt dat ik het niet door had?quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ben ook al een paar keer tussen de enveloppen gaan liggen waar ze aan moet likken maar dat had ze niet eens door
hahaquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ben ook al een paar keer tussen de enveloppen gaan liggen waar ze aan moet likken maar dat had ze niet eens door
ik dacht al, wat blijft ze lang door likkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het niet door had?
jij mag mij altijd in de gaten houdenquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:51 schreef Logician het volgende:
Helaas niet posten vandaag blabla etc. maar wel veel lezen!
Deze kon ik jullie alleen helaas niet onthouden
Neger worden in vijf stappen
Fijne dag mensen en beware big logi is watching you!
Je smaakt beter dan de enveloppes iigquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik dacht al, wat blijft ze lang door likken
quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jij mag mij altijd in de gaten houden
Qua vakantie, vond ik een vakantie in Griekenland het leukst. Zomer, 80cc scootertje gehuurd, 3 dagen 300 km gereden. Veel gezien van het eiland zelf en dus niet alleen de toeristische plekjes etc. Tevens zaten we in een hotel op 't uiterste puntje van 't eilandquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:37 schreef DTC_danny het volgende:
OKE EEN VRAAG VOOR IEDREEN HIER !
WAT IS HET LEUKSTE VAKANTIE LAND WAAR JE OOIT BENT GEWEEST EN WAAROM VOND JE DIE HET LEUKS?
Voyeurquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:51 schreef Logician het volgende:
Deze kon ik jullie alleen niet onthouden
dank je welquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je smaakt beter dan de enveloppes iig
quote:
quote:
quote:
lmao.. wat heb ik dan net op mn buro gekregen he? vertel vertel.. lolquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:51 schreef Logician het volgende:
Deze kon ik jullie alleen niet onthouden
Oefening baart kunstquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dank je wel
jij kan ook erg goed likken
Meen je niet !! wat een toeval.. daar ben ik afgelopen zomer ook geweest Rhodos.. dicht bij dat hotel in de buurt... wij hebben ook een scooter gehuurt voor 21 euro voor een hele dag en een quad van 80cc.. haha was net zon vette vakantie !!... echt de mooiste ooit. !.. en wij zijn ook nog een dag naar marmaris geweest en naar waterworld !!.. al met al een vakantie om NOOIT meer te vergeten !quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:53 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Qua vakantie, vond ik een vakantie in Griekenland het leukst. Zomer, 80cc scootertje gehuurd, 3 dagen 300 km gereden. Veel gezien van het eiland zelf en dus niet alleen de toeristische plekjes etc. Tevens zaten we in een hotel op 't uiterste puntje van 't eiland
http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=36.455648,28.220277&spn=0.003089,0.004828&t=k&z=18
links in't midden met dat zwembad
party pooperquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:56 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
lmao.. wat heb ik dan net op mn buro gekregen he? vertel vertel.. lol
zo zie je maar weer, dat het inderdaad goed doetquote:
quote:
wat krijg ik er voor dan ?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:00 schreef Ladylike het volgende:
Oh god, morgen is mn baas jarig
Kut, het gaat dus echt vet druk worden morgen
Wie wilt er voor me invallen achter de bar?
deze barman wil wel voor je invallen !!!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:00 schreef Ladylike het volgende:
Oh god, morgen is mn baas jarig
Kut, het gaat dus echt vet druk worden morgen
Wie wilt er voor me invallen achter de bar?
Idd was echt superchill daaroquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:58 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
Meen je niet !! wat een toeval.. daar ben ik afgelopen zomer ook geweest Rhodos.. dicht bij dat hotel in de buurt... wij hebben ook een scooter gehuurt voor 21 euro voor een hele dag en een quad van 80cc.. haha was net zon vette vakantie !!... echt de mooiste ooit. !.. en wij zijn ook nog een dag naar marmaris geweest en naar waterworld !!.. al met al een vakantie om NOOIT meer te vergeten !
Mn loon en een bonusquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat krijg ik er voor dan ?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:01 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
deze barman wil wel voor je invallen !!!!
succes morgenquote:
parenclub, you go figurequote:Op vrijdag 19 december 2008 14:02 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
wat houd die bonus is dan ?? ::P
wat is de bonus?quote:
gratis gebruik van saunas en zwembad na werktijd?quote:
Die krijg ik meestal van de baas zelfquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:02 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
wat houd die bonus is dan ?? ::P
Geen sauna (komt wel nog, zijn pas 2 jaar open) en geen zwembad (dat is echt goor)quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gratis gebruik van saunas en zwembad na werktijd?
Volgens mij is Danny al onderwegquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die krijg ik meestal van de baas zelf
Och als je lekker uitziet wilt zn vrouw die best geven denk ik
Jah thanxquote:
gratis flessen alcohol?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Geen sauna (komt wel nog, zijn pas 2 jaar open) en geen zwembad (dat is echt goor)
ziet zen vrouw er goed uit ??quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die krijg ik meestal van de baas zelf
Och als je lekker uitziet wilt zn vrouw die best geven denk ik
Kan idd wel meenemen wat ik wilquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gratis flessen alcohol?
of is de bonus niet in natura?
Best welquote:
nou laten we het zo afspreken !! ik help jou gewoon mee .... en dan als het afgelopen is nemen we een heerlijke fles wijn mee en gaan we met zijn vrouw jij en ik de sauna in !!! wat dacht je daarvan !!quote:
Die je nu hebt!quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:10 schreef Runx het volgende:
welke vinden jullie leuker die ik nu heb als ava of deze ?
[ afbeelding ]
Geen tijd voorquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:10 schreef MaleDuck het volgende:
zo... nog 5 min en dan naar de kerstborrel...
dus fijn weekend... en LL wel zoeken naar die foto in het weekend hea...
Strak plan, ik zie je om 8 uur in Oost-Hamquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:10 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
nou laten we het zo afspreken !! ik help jou gewoon mee .... en dan als het afgelopen is nemen we een heerlijke fles wijn mee en gaan we met zijn vrouw jij en ik de sauna in !!! wat dacht je daarvan !!
dr is nog geen sauna schrijft ze net... dus als ze het zou willen, gaat het niet...quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:10 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
nou laten we het zo afspreken !! ik help jou gewoon mee .... en dan als het afgelopen is nemen we een heerlijke fles wijn mee en gaan we met zijn vrouw jij en ik de sauna in !!! wat dacht je daarvan !!
wat hij zegtquote:
sssssssssssssssssstquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dr is nog geen sauna schrijft ze net... dus als ze het zou willen, gaat het niet...
Geen tijdquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Geen tijd voor![]()
have fun
[..]
Strak plan, ik zie je om 8 uur in Oost-Ham
oops niet goed gelezen !!! maar het word vanzelf wel een sauna denk ik met 2 vrouwenquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dr is nog geen sauna schrijft ze net... dus als ze het zou willen, gaat het niet...
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Geen tijd voor![]()
have fun
[..]
Strak plan, ik zie je om 8 uur in Oost-Ham
ow sorry...quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:12 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
oops niet goed gelezen !!! maar het word vanzelf wel een sauna denk ik met 2 vrouwen
Ach met zn 3en op een klein kamertje en de stoom komt vanzelf wel hoorquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
danny, barra, p00p 3 zielen 1 gedachtequote:Op vrijdag 19 december 2008 14:16 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ach met zn 3en op een klein kamertje en de stoom komt vanzelf wel hoor
dus jij wou zeggen dat je der ander over DACHT !! ??quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
danny, barra, p00p 3 zielen 1 gedachte
Ja sorry, maar ik denk niet dat je met zn 3tjes naar de parenclub gaat om een potje te ganzebordenquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
danny, barra, p00p 3 zielen 1 gedachte
tja het gaat mezelf niet aan, dus visualiseer ik het meestal niet...quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:18 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
dus jij wou zeggen dat je der ander over DACHT !! ??
nee, mens erger je niet is leuker...quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:19 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ja sorry, maar ik denk niet dat je met zn 3tjes naar de parenclub gaat om een potje te ganzeborden
Nee ! ik denk dat dit een hele goede reden is om thuis te blijven !!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:19 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ja sorry, maar ik denk niet dat je met zn 3tjes naar de parenclub gaat om een potje te ganzeborden
kloptquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nee, mens erger je niet is leuker...
homosexueel?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tja het gaat mezelf niet aan, dus visualiseer ik het meestal niet...
Risk wel ? of dat ook nietquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:19 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
risk is voor mietjes, echte bazen spelen mens erger je nietquote:
Nee, getrouwd... en in vergelijking met de gemiddelde man hier op het forum enorm ondersekst...quote:
idd, helemaal mee eens!!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
risk is voor mietjes, echte bazen spelen mens erger je niet
Dat zal wel meevallen, volgens mij was MD getrouwd en is er een kleine op komst.quote:
Mens erger je nietquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
risk is voor mietjes, echte bazen spelen mens erger je niet
tja daarom trouw ik nog maar effe niet !quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, getrouwd... en in vergelijking met de gemiddelde man hier op het forum enorm ondersekst...
jij bent al bijna 2009 jaar oudquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:24 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
tja daarom trouw ik nog maar effe niet !
idd pussy gamequote:Op vrijdag 19 december 2008 14:23 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mens erger je niet[ afbeelding ]
haha is cool is cool !!....quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:23 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, volgens mij was MD getrouwd en is er een kleine op komst.
Persoonlijk was ik 't me ook niet echt aan't visualiserenEn nee ik ben ook geen homo
ik denk ook niet dat ik ga trouwenquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:24 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
tja daarom trouw ik nog maar effe niet !
maak er maar 22 vanquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jij bent al bijna 2009 jaar oud![]()
quote:
turkse afkomst?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:26 schreef Runx het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat ik ga trouwenja misschien wel met een schaap
maar in je fobo staat dat je op 00-00-0000 geboren bentquote:
je moet niet altijd alles geloven wat je ziet !!..quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
maar in je fobo staat dat je op 00-00-0000 geboren bent
iranquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:29 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
oohw neej oke omdat je over schapen begint !! ghehe
been there done that... niets voor mijquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:17 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
dan ben jij toevallig ook een man ! :p HAHAHA ....de droom vor elke man tog?:P
aah! een man met ervaring... ! kun je het niet aan 2 vrouwen?:P.... tja het had mij ook al overkomen.. maar ik moet steeds weer zonodig een vriendin hebben !!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
been there done that... niets voor mij
die velgen zijn trouwens super vet wat jij als naam hebt !!quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik kan het wel aan alleen is het 2x zoveel werk.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:33 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
aah! een man met ervaring... ! kun je het niet aan 2 vrouwen?:P.... tja het had mij ook al overkomen.. maar ik moet steeds weer zonodig een vriendin hebben !!!
hahah wat een praatjes tog weer !!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik kan het wel aan alleen is het 2x zoveel werk.
ik richt mijn aandacht liever op 1 vrouw
Als het puntje bij het paaltje staat kan hij niet kiezenquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik kan het wel aan alleen is het 2x zoveel werk.
ik richt mijn aandacht liever op 1 vrouw
bought the T-Shirtquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nah, doe es lief.. daar kan die jongen ook niks aan doenquote:
ik had een cupra en daar zaten deze onder:quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:34 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
die velgen zijn trouwens super vet wat jij als naam hebt !!
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nah, doe es lief.. daar kan die jongen ook niks aan doen
netjes hoor !!! zien der strak uit... !! ik moet nog effe sparen en dan komer er ook zulke aan voor mij !quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik had een cupra en daar zaten deze onder:
[ afbeelding ]
die waren vet!
die nieuwe zijn ook mooi!
[ afbeelding ]
fiat abarth velgenquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik had een cupra en daar zaten deze onder:
[ afbeelding ]
die waren vet!
die nieuwe zijn ook mooi!
[ afbeelding ]
die hek ook onder mijn fiatquote:
Barra!quote:
Jochiequote:
waarom antwoord jij op vragen die aan mij gesteld wordenquote:
wat kosten die krengen p/s dan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
die hek ook onder mijn fiat
alleen niet exact die, maar wel abarth velgen
beter plaatje gezochtquote:
sorryquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:40 schreef Runx het volgende:
[..]
waarom antwoord jij op vragen die aan mij gesteld wordenmisschien wou ik het helemaal niet zeggen
als ik je een tip mag geven Danny, neem niet die Witte velgen want ik was er 2 uur per week mee bezig om ze schoon te krijgen... + de beschadigingen zie je supergoed!quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:40 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
wat kosten die krengen p/s dan?
874358 euro ofzoquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:40 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
wat kosten die krengen p/s dan?
moet je wel doen ik vind het namelijk erg vervelendquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
sorry
meen ik niet veel van maar goed
ach ja !~quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
sorry
meen ik niet veel van maar goed
k sorryquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:42 schreef Runx het volgende:
[..]
moet je wel doen ik vind het namelijk erg vervelend
was het leuk ?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:46 schreef debbie_19 het volgende:mensen ik moest ff snel afsluiten
me afscheid was aan de gang
was maar sarcasmquote:
wie kent jou nep dan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:47 schreef Runx het volgende:
[..]
was maar sarcasm![]()
maar ik was even weg dankje wel dat je antwoordde
jij mag dat omdat je mij ook in het echt kent
je raadt nooit wat ik heb gehadquote:
Jah was idd te laat om te reagerenquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:46 schreef debbie_19 het volgende:mensen ik moest ff snel afsluiten
me afscheid was aan de gang
dildo? fibo?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
je raadt nooit wat ik heb gehaddenk eraan ik werk op een afdeling met alleen maar mannen
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
je raadt nooit wat ik heb gehaddenk eraan ik werk op een afdeling met alleen maar mannen
sorry die was flauw !!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:51 schreef debbie_19 het volgende:
bijnaeen lingeriebon van 40 euries bij de hunkemuller
eeeuhm ?? eeun vrouw die een blowjob krijgt?? sorry maar dat kan alleen als je een shemale bent ! :pquote:
Idd das wel nicequote:Op vrijdag 19 december 2008 14:51 schreef debbie_19 het volgende:
maar ik ben er wel blij meeik vond het wel stijl van ze
iedereen behalve timo, en guus, en Nathalie die hier op de forum zittenquote:
strap-onsquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:52 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
eeeuhm ?? eeun vrouw die een blowjob krijgt?? sorry maar dat kan alleen als je een shemale bent ! :p
gevenquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:52 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
eeeuhm ?? eeun vrouw die een blowjob krijgt?? sorry maar dat kan alleen als je een shemale bent ! :p
zal ik je helpen met een leuk setje uitzoeken ??quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:51 schreef debbie_19 het volgende:
maar ik ben er wel blij meeik vond het wel stijl van ze
lijpquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:51 schreef debbie_19 het volgende:
bijnaeen lingeriebon van 40 euries bij de hunkemuller
haha idd , toch nog een mooie afsluiter , ik zou gewoon bij je nieuwe baan in je nieuwe lingerie set aankomenquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:54 schreef debbie_19 het volgende:ja ik vond het lache van ze, meen ik echt. Ik had verwacht alleen bloemen te krijgen
guus ook ?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:52 schreef Runx het volgende:
[..]
iedereen behalve timo, en guus die hier op de forum zitten
ja met meehelpen uitzoeken? haha jaaa mannen weten wel wat ze aan een vrouw moeten geven !quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:54 schreef debbie_19 het volgende:ja ik vond het lache van ze, meen ik echt. Ik had verwacht alleen bloemen te krijgen
Neejquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:55 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
ja met meehelpen uitzoeken? haha jaaa mannen weten wel wat ze aan een vrouw moeten geven !
Debsquote:
hehe SGELE Baasquote:
Sgelequote:
Ik wacht op de foto'squote:Op vrijdag 19 december 2008 14:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Sgele![]()
heb je gelezen wat ik voor me afscheid heb gekregen???
Hoe ist??
Neuh eigenlijk nietquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:58 schreef Runx het volgende:
[..]
hehe SGELE Baasalles goed ?
vanavond wee zuippuh jonge
jajajquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik wacht op de foto's![]()
[..]
Neuh eigenlijk nietIk ben eigenlijk niet zo'n drinker, alleen als ik ergens in het buiteland op kosten van de baas moet vertoeven
Alles goed hierDaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |