lmao.. wat heb ik dan net op mn buro gekregen he? vertel vertel.. lolquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:51 schreef Logician het volgende:
Helaas niet posten vandaag blabla etc. maar wel veel lezen!
Deze kon ik jullie alleen niet onthouden
Neger worden in vijf stappen
Fijne dag mensen en beware big logi is watching you!
Oefening baart kunstquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dank je wel
jij kan ook erg goed likken
Meen je niet !! wat een toeval.. daar ben ik afgelopen zomer ook geweest Rhodos.. dicht bij dat hotel in de buurt... wij hebben ook een scooter gehuurt voor 21 euro voor een hele dag en een quad van 80cc.. haha was net zon vette vakantie !!... echt de mooiste ooit. !.. en wij zijn ook nog een dag naar marmaris geweest en naar waterworld !!.. al met al een vakantie om NOOIT meer te vergeten !quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:53 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Qua vakantie, vond ik een vakantie in Griekenland het leukst. Zomer, 80cc scootertje gehuurd, 3 dagen 300 km gereden. Veel gezien van het eiland zelf en dus niet alleen de toeristische plekjes etc. Tevens zaten we in een hotel op 't uiterste puntje van 't eiland
http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=36.455648,28.220277&spn=0.003089,0.004828&t=k&z=18
links in't midden met dat zwembad
party pooperquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:56 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
lmao.. wat heb ik dan net op mn buro gekregen he? vertel vertel.. lol
zo zie je maar weer, dat het inderdaad goed doetquote:
quote:
wat krijg ik er voor dan ?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:00 schreef Ladylike het volgende:
Oh god, morgen is mn baas jarig
Kut, het gaat dus echt vet druk worden morgen
Wie wilt er voor me invallen achter de bar?
deze barman wil wel voor je invallen !!!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:00 schreef Ladylike het volgende:
Oh god, morgen is mn baas jarig
Kut, het gaat dus echt vet druk worden morgen
Wie wilt er voor me invallen achter de bar?
Idd was echt superchill daaroquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:58 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
Meen je niet !! wat een toeval.. daar ben ik afgelopen zomer ook geweest Rhodos.. dicht bij dat hotel in de buurt... wij hebben ook een scooter gehuurt voor 21 euro voor een hele dag en een quad van 80cc.. haha was net zon vette vakantie !!... echt de mooiste ooit. !.. en wij zijn ook nog een dag naar marmaris geweest en naar waterworld !!.. al met al een vakantie om NOOIT meer te vergeten !
Mn loon en een bonusquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat krijg ik er voor dan ?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:01 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
deze barman wil wel voor je invallen !!!!
succes morgenquote:
parenclub, you go figurequote:Op vrijdag 19 december 2008 14:02 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
wat houd die bonus is dan ?? ::P
wat is de bonus?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |