Hij is bezigquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan moet je maar het laaste stukje zuigen, dan doe je er extra lang mee
toch -Madskillz28TH ?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:40 schreef Moozzie het volgende:
Runxie had jij deze eigenlijk al eens gezien
[Paint] The revenge of the sheep.
anders heb je effe ECHT helemaal niks te doenquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:40 schreef Moozzie het volgende:
Runxie had jij deze eigenlijk al eens gezien
[Paint] The revenge of the sheep.
ik ben ook al een paar keer tussen de enveloppen gaan liggen waar ze aan moet likken maar dat had ze niet eens doorquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan moet je maar het laaste stukje zuigen, dan doe je er extra lang mee
toch -Madskillz28TH ?
Wie zegt dat ik het niet door had?quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ben ook al een paar keer tussen de enveloppen gaan liggen waar ze aan moet likken maar dat had ze niet eens door
hahaquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ben ook al een paar keer tussen de enveloppen gaan liggen waar ze aan moet likken maar dat had ze niet eens door
ik dacht al, wat blijft ze lang door likkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het niet door had?
jij mag mij altijd in de gaten houdenquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:51 schreef Logician het volgende:
Helaas niet posten vandaag blabla etc. maar wel veel lezen!
Deze kon ik jullie alleen helaas niet onthouden
Neger worden in vijf stappen
Fijne dag mensen en beware big logi is watching you!
Je smaakt beter dan de enveloppes iigquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik dacht al, wat blijft ze lang door likken
quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jij mag mij altijd in de gaten houden
Qua vakantie, vond ik een vakantie in Griekenland het leukst. Zomer, 80cc scootertje gehuurd, 3 dagen 300 km gereden. Veel gezien van het eiland zelf en dus niet alleen de toeristische plekjes etc. Tevens zaten we in een hotel op 't uiterste puntje van 't eilandquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:37 schreef DTC_danny het volgende:
OKE EEN VRAAG VOOR IEDREEN HIER !
WAT IS HET LEUKSTE VAKANTIE LAND WAAR JE OOIT BENT GEWEEST EN WAAROM VOND JE DIE HET LEUKS?
Voyeurquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:51 schreef Logician het volgende:
Helaas niet posten vandaag blabla etc. maar wel veel lezen!
Deze kon ik jullie alleen niet onthouden
Neger worden in vijf stappen
Fijne dag mensen en beware big logi is watching you!
dank je welquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je smaakt beter dan de enveloppes iig
quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |