Nou ik mag ze niet zomaar overal plaatsenquote:Op donderdag 18 december 2008 15:20 schreef Runx het volgende:
[..]
komen ze in je fobo of hier ? kunnen we meegenieten
Nee dat hoeft nietquote:Op donderdag 18 december 2008 15:21 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
goed zoga je er ook nog een heel verhaal bij maken dan?
aha jammerquote:Op donderdag 18 december 2008 15:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou ik mag ze niet zomaar overal plaatsen
[..]
Nee dat hoeft niet
Je ziet ze wel een xquote:
ja, af en toequote:Op donderdag 18 december 2008 15:22 schreef Queen_E het volgende:
ik ben even de theorie van de sportmassage aan het opfrissen... moet eens in de zoveel tijd ook gebeuren he
Weet jij toevallig ook wat af van geirriteerd botvlies o.i.d.?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:22 schreef Queen_E het volgende:
ik ben even de theorie van de sportmassage aan het opfrissen... moet eens in de zoveel tijd ook gebeuren he
geen hond meegenomen?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Je ziet ze wel een xals ik een website heb mag ik ze daar wel op zetten
Ik ben toch geen militairquote:Op donderdag 18 december 2008 15:24 schreef Runx het volgende:
Debbie iets voor jou ? of voor andere vrouwelijke foksters
Gratis slipjes en beha's voor vrouwelijke militairen
naisquote:Op donderdag 18 december 2008 15:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Je ziet ze wel een xals ik een website heb mag ik ze daar wel op zetten
Nee maar er zaten een paar mooiequote:
die heeft ze toch helemaal niet nodigquote:Op donderdag 18 december 2008 15:24 schreef Runx het volgende:
Debbie iets voor jou ? of voor andere vrouwelijke foksters
Gratis slipjes en beha's voor vrouwelijke militairen
Discriminatiequote:Op donderdag 18 december 2008 15:25 schreef Sm0keZ het volgende:
Krijgen mannelijke militairen geen gratis slipjes en beha's dan?
daarom ga ik niet naar een asielquote:Op donderdag 18 december 2008 15:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee maar er zaten een paar mooie
als je moeder daar zit wel jaquote:Op donderdag 18 december 2008 15:25 schreef Sm0keZ het volgende:
Krijgen mannelijke militairen geen gratis slipjes en beha's dan?
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
daarom ga ik niet naar een asiel
ik ben bang dat ik dan heel veel honden mee wil nemen.
vind het zo zielig he, van die oude honden die daar gedumpt worden omdat ze wat meer geld gaan kosten als ze ouder worden
het probleem met die mensen zijn dat ze niet nadenken voor dat ze aan huisdieren gaan beginnenquote:Op donderdag 18 december 2008 15:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
is heel zielug. Ik snap mensen niet...echt niet. Ik zou dat nooit kunnen. Van mij mogen ze allemaal wel
bij mij wonen, maar ja, dat gaat niet he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |