Nou ik mag ze niet zomaar overal plaatsenquote:Op donderdag 18 december 2008 15:20 schreef Runx het volgende:
[..]
komen ze in je fobo of hier ? kunnen we meegenieten
Nee dat hoeft nietquote:Op donderdag 18 december 2008 15:21 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
goed zoga je er ook nog een heel verhaal bij maken dan?
aha jammerquote:Op donderdag 18 december 2008 15:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou ik mag ze niet zomaar overal plaatsen
[..]
Nee dat hoeft niet
Je ziet ze wel een xquote:
ja, af en toequote:Op donderdag 18 december 2008 15:22 schreef Queen_E het volgende:
ik ben even de theorie van de sportmassage aan het opfrissen... moet eens in de zoveel tijd ook gebeuren he
Weet jij toevallig ook wat af van geirriteerd botvlies o.i.d.?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:22 schreef Queen_E het volgende:
ik ben even de theorie van de sportmassage aan het opfrissen... moet eens in de zoveel tijd ook gebeuren he
geen hond meegenomen?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Je ziet ze wel een xals ik een website heb mag ik ze daar wel op zetten
Ik ben toch geen militairquote:Op donderdag 18 december 2008 15:24 schreef Runx het volgende:
Debbie iets voor jou ? of voor andere vrouwelijke foksters
Gratis slipjes en beha's voor vrouwelijke militairen
naisquote:Op donderdag 18 december 2008 15:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Je ziet ze wel een xals ik een website heb mag ik ze daar wel op zetten
Nee maar er zaten een paar mooiequote:
die heeft ze toch helemaal niet nodigquote:Op donderdag 18 december 2008 15:24 schreef Runx het volgende:
Debbie iets voor jou ? of voor andere vrouwelijke foksters
Gratis slipjes en beha's voor vrouwelijke militairen
Discriminatiequote:Op donderdag 18 december 2008 15:25 schreef Sm0keZ het volgende:
Krijgen mannelijke militairen geen gratis slipjes en beha's dan?
daarom ga ik niet naar een asielquote:Op donderdag 18 december 2008 15:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee maar er zaten een paar mooie
als je moeder daar zit wel jaquote:Op donderdag 18 december 2008 15:25 schreef Sm0keZ het volgende:
Krijgen mannelijke militairen geen gratis slipjes en beha's dan?
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
daarom ga ik niet naar een asiel
ik ben bang dat ik dan heel veel honden mee wil nemen.
vind het zo zielig he, van die oude honden die daar gedumpt worden omdat ze wat meer geld gaan kosten als ze ouder worden
het probleem met die mensen zijn dat ze niet nadenken voor dat ze aan huisdieren gaan beginnenquote:Op donderdag 18 december 2008 15:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
is heel zielug. Ik snap mensen niet...echt niet. Ik zou dat nooit kunnen. Van mij mogen ze allemaal wel
bij mij wonen, maar ja, dat gaat niet he
Klopt ook welquote:Op donderdag 18 december 2008 15:28 schreef Runx het volgende:
[..]
het probleem met die mensen zijn dat ze niet nadenken voor dat ze aan huisdieren gaan beginnen
ik heb liever dat die mensen ze aan de asiel geven dan dat ze dat arme beest aan een paal vast binden of het huis uit schoppen
Gedaanquote:Op donderdag 18 december 2008 15:31 schreef Sm0keZ het volgende:Het is weer tijd om andere topics af te zeiken
Geen reet te doen op school #1
heb nog wat bijgevoegd aan me bericht, maar asiel is zeker goed anders zou je alleen maar zwerfdieren hebben zoals sommige landenquote:Op donderdag 18 december 2008 15:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Klopt ook welhet asiel is ook goed
maar ik snap niet dat mensen er niet aan denken
voordat ze aan een hond of kat beginnen dat zo'n beest geld gaat kosten en ja dat ze ook weleens
lastig zijn (bijvoorbeeld als je op vakantie wilt ofzo) en dat ze OOK medische problemen kunnen krijgen.
Neej dan maar ergens dumpenword ik zo boos om.
en dat deed die vrouw waar wij deze hond gekocht hebben dus welquote:Op donderdag 18 december 2008 15:28 schreef Runx het volgende:
[..]
het probleem met die mensen zijn dat ze niet nadenken voor dat ze aan huisdieren gaan beginnen
ik heb liever dat die mensen ze aan de asiel geven dan dat ze dat arme beest aan een paal vast binden of het huis uit schoppen
ik vind als je een huisdier koopt, dat er nagekeken moet worden of je er wel voor kan zorgen of niet, en niet zomaar aan alle randdebielen verkocht wordt
Ja en wat denk je van die dieren die door de politie in beslag worden genomenquote:Op donderdag 18 december 2008 15:33 schreef Runx het volgende:
[..]
heb nog wat bijgevoegd aan me bericht, maar asiel is zeker goed anders zou je alleen maar zwerfdieren hebben zoals sommige landen
tja mensen zijn mensen die zien zo'n dier als hype en als patsmiddel en als het niet meer hip/lief/groot is moeten ze wegecht te triest voor woorden maar dat komt nog vaak voor dan je denkt , ook dat ze dieren gewoon op straat zetten, of aan een paal binden en nog vele malen ergere dingen , die soort dingen zijn dagelijkse dingen die binnen kwamen bij ons toen ik stage liep in asiel
onze vorige hond werd ook mishandeld, de eerste twee en een half jaar.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja en wat denk je van die dieren die door de politie in beslag worden genomenomdat de baasjes ze verrot slaan enzo
het is te triest. Die heb ik gister ook gezien.
klopt, of dat ze in zulke barre omstandigheden leven dat ze weg gehaald moeten wordenquote:Op donderdag 18 december 2008 15:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja en wat denk je van die dieren die door de politie in beslag worden genomenomdat de baasjes ze verrot slaan enzo
Overrekking van een pees, dat zou in mijn geval wel eens kunnen kloppen jah...quote:Op donderdag 18 december 2008 15:29 schreef Queen_E het volgende:
botvlies --> Periost
functies periost:
- aanhechting van pezen
- diktegroei van bot (herstel van breuken)
- bloedvoorziening van bot
- zenuwvoorziening van het bot
irritatie kan komen door (over)rekking van een pees.
wat eraan te doen is geen idee, ben geen huisarts of fysiotherapeut
Mja, da's best zielig idd.... En dat noemt zichzelf dan nog 'baas' ookquote:Op donderdag 18 december 2008 15:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
onur is toch BAASquote:Op donderdag 18 december 2008 15:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, da's best zielig idd.... En dat noemt zichzelf dan nog 'baas' ook
1 hondje (golden retriever) had helemaal bulten onder zijn oog en liep helemaal mank en hij blaft niet maar jankte de hele tijdquote:Op donderdag 18 december 2008 15:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja klopt, alleen hij mishandeld slechts zijn medemens door middel van overmatige horizonvervuiling!quote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:37 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
1 hondje (golden retriever) had helemaal bulten onder zijn oog en liep helemaal mank en hij blaft niet maar jankte de hele tijdme hart brak in 2.
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:37 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
1 hondje (golden retriever) had helemaal bulten onder zijn oog en liep helemaal mank en hij blaft niet maar jankte de hele tijdme hart brak in 2.
Hij was waarschijnlijk ook ziek...weinig kans op herplaatsingquote:
bij jou wel, omdat jij ons niet in msn wil hebbenquote:Op donderdag 18 december 2008 15:37 schreef Crazy-p het volgende:
tvp
alweer.. ik blijf bezig.. damn.. ik moet zowaar werken hier
dat kunnen ze toch niet maken.
of eindbaasquote:Op donderdag 18 december 2008 15:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
ik word daar helemaal onpasselijk vanquote:Op donderdag 18 december 2008 15:38 schreef Queen_E het volgende:
snap zulke mensen echt niet.. Als k ook weleens animal cops op animal planet zie![]()
wat sommige mensen met hun huisdieren doen...![]()
jaaah dat kijk ik ook weleensquote:Op donderdag 18 december 2008 15:38 schreef Queen_E het volgende:
snap zulke mensen echt niet.. Als k ook weleens animal cops op animal planet zie![]()
dat is toch de enige show die ze uitzenden?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:38 schreef Queen_E het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |