neequote:Op vrijdag 19 december 2008 10:44 schreef renedis het volgende:
[..]
okee. waar woon je dan dat je ene uur moet reizen?
is een school dichterbij geen optie dan
ze is al weg.. shit..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
eazy girlquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:45 schreef Ladylike het volgende:
Mag ik een collega slaan?
Kutwijf
"Jij moet..."
Ik moet niets, en al zeker niet voor jou duffe muts
Grrrrrrrrrrrrrr
ga eens op zoek naar een andere baanquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:47 schreef Crazy-p het volgende:
zo.. tot de lunch iig mn telefoon skills kwijt.. ik word echt gek hier :S
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:45 schreef Ladylike het volgende:
Kutwijf
"Jij moet..."
Grrrrrrrrrrrrrr
ja en, je blijft een overloperquote:
Ga je 't wel opnemen en op youtube zetten!quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:45 schreef Ladylike het volgende:
Kutwijf
"Jij moet..."
Grrrrrrrrrrrrrr
grappig dat jij het bepaaltquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:47 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja en, je blijft een overloper
laat je naam nou niet werkelijkheid worden CP...quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:47 schreef Crazy-p het volgende:
ja hequote:
quote:
Graag, melk en suikerquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
LL?
laat je niet kisten...hit it...
foto al gevonden trouwens?
Als ik het doe geldt dat als bewijs, zo dom ben ik nietquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:48 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ga je 't wel opnemen en op youtube zetten!
of nou ja.. een aantal van mn telefoon skills :S dus hoop dat dat gaat lukkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:47 schreef Crazy-p het volgende:
nou opzich zou dan geen oplossing zijn..quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:47 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ga eens op zoek naar een andere baan, je loopt alleen maar te klagen
ja hé met zijn negert in zijn avaquote:
welke foto?quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:57 schreef MaleDuck het volgende:
LL, aaah please... ik zit me al anderhalve dag te verheugen op die foto... please...
Een naaktfotoquote:
Fappen mag niet opt werkquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:57 schreef MaleDuck het volgende:
LL, aaah please... ik zit me al anderhalve dag te verheugen op die foto... please...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |