gratis gebruik van saunas en zwembad na werktijd?quote:
Die krijg ik meestal van de baas zelfquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:02 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
wat houd die bonus is dan ?? ::P
Geen sauna (komt wel nog, zijn pas 2 jaar open) en geen zwembad (dat is echt goor)quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gratis gebruik van saunas en zwembad na werktijd?
Volgens mij is Danny al onderwegquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die krijg ik meestal van de baas zelf
Och als je lekker uitziet wilt zn vrouw die best geven denk ik
Jah thanxquote:
gratis flessen alcohol?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Geen sauna (komt wel nog, zijn pas 2 jaar open) en geen zwembad (dat is echt goor)
ziet zen vrouw er goed uit ??quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die krijg ik meestal van de baas zelf
Och als je lekker uitziet wilt zn vrouw die best geven denk ik
Kan idd wel meenemen wat ik wilquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gratis flessen alcohol?
of is de bonus niet in natura?
Best welquote:
nou laten we het zo afspreken !! ik help jou gewoon mee .... en dan als het afgelopen is nemen we een heerlijke fles wijn mee en gaan we met zijn vrouw jij en ik de sauna in !!! wat dacht je daarvan !!quote:
Die je nu hebt!quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:10 schreef Runx het volgende:
welke vinden jullie leuker die ik nu heb als ava of deze ?
[ afbeelding ]
Geen tijd voorquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:10 schreef MaleDuck het volgende:
zo... nog 5 min en dan naar de kerstborrel...
dus fijn weekend... en LL wel zoeken naar die foto in het weekend hea...
Strak plan, ik zie je om 8 uur in Oost-Hamquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:10 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
nou laten we het zo afspreken !! ik help jou gewoon mee .... en dan als het afgelopen is nemen we een heerlijke fles wijn mee en gaan we met zijn vrouw jij en ik de sauna in !!! wat dacht je daarvan !!
dr is nog geen sauna schrijft ze net... dus als ze het zou willen, gaat het niet...quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:10 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
nou laten we het zo afspreken !! ik help jou gewoon mee .... en dan als het afgelopen is nemen we een heerlijke fles wijn mee en gaan we met zijn vrouw jij en ik de sauna in !!! wat dacht je daarvan !!
wat hij zegtquote:
sssssssssssssssssstquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dr is nog geen sauna schrijft ze net... dus als ze het zou willen, gaat het niet...
Geen tijdquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Geen tijd voor![]()
have fun
[..]
Strak plan, ik zie je om 8 uur in Oost-Ham
oops niet goed gelezen !!! maar het word vanzelf wel een sauna denk ik met 2 vrouwenquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dr is nog geen sauna schrijft ze net... dus als ze het zou willen, gaat het niet...
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Geen tijd voor![]()
have fun
[..]
Strak plan, ik zie je om 8 uur in Oost-Ham
ow sorry...quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:12 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
oops niet goed gelezen !!! maar het word vanzelf wel een sauna denk ik met 2 vrouwen
Ach met zn 3en op een klein kamertje en de stoom komt vanzelf wel hoorquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |