kuch Verslaafd kuchquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:01 schreef Crazy-p het volgende:
hmm.. eerste blikje redbull is al leeg.. beloofd wat voor vandaag..
en 5 jan kan je dan eindelijk beginnen met je nieuwe baanquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:02 schreef Runx het volgende:
[..]
en 5 jan kan je dan eindelijk beginnen met je nieuwe baan![]()
![]()
Wil je ook een gedwongen vakantie dan zonder geld?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:04 schreef Crazy-p het volgende:
nog tot 6 uur
en dan niet eens vakantie ofzo.. gewoon werken volgende week.. behalve donderdag en vrijdag..
uhh zijn wel meer mensen die dat moeten doen hoar zoal ik onder andere en mads .quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:04 schreef Crazy-p het volgende:
nog tot 6 uur
en dan niet eens vakantie ofzo.. gewoon werken volgende week.. behalve donderdag en vrijdag..
ach ik heb er al 2 opquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:01 schreef Crazy-p het volgende:
hmm.. eerste blikje redbull is al leeg.. beloofd wat voor vandaag..
lekkuhquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:06 schreef Ladylike het volgende:
Nog 2,5 uur waarvan een half uur lunch
ja hij heeft ook een neger in zijn ava, maar ik bedoel die dikke negerquote:
Ik zou 2 borrels hebben vanavond maar de baas van mn bijbaan vind dat ik vanavond achter de bar moet staanquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:07 schreef Runx het volgende:
[..]
lekkuh
ik ben vandaag ook eerder vrij, maar moet naar een borrel
ik heb ook 2 borrels en moet kiezen welke ik wil gaanquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zou 2 borrels hebben vanavond maar de baas van mn bijbaan vind dat ik vanavond achter de bar moet staan![]()
Mag hij me de bonussen die ik dus misloop vergoeden
neej doe maar niet..quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wil je ook een gedwongen vakantie dan zonder geld?
oja en je kan posten over je horloge in mijn horloge topicquote:
Hmm voor mij nog 1,5 uur waarvan 0,5 uur lunchquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:06 schreef Ladylike het volgende:
Nog 2,5 uur waarvan een half uur lunch
lijkt me logisch.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:31 schreef debbie_19 het volgende:
OMFG jullie weten dat ik op deze afdeling met alleen maar mannen swaffel?
Doe maar niet als je niet weet hoe dat voeltquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:37 schreef crazy987 het volgende:
[..]
lijkt me logisch.
zo`n strap-on komt volgens mij best hard aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |