eeeuhm ?? eeun vrouw die een blowjob krijgt?? sorry maar dat kan alleen als je een shemale bent ! :pquote:
Idd das wel nicequote:Op vrijdag 19 december 2008 14:51 schreef debbie_19 het volgende:
maar ik ben er wel blij meeik vond het wel stijl van ze
iedereen behalve timo, en guus, en Nathalie die hier op de forum zittenquote:
strap-onsquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:52 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
eeeuhm ?? eeun vrouw die een blowjob krijgt?? sorry maar dat kan alleen als je een shemale bent ! :p
gevenquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:52 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
eeeuhm ?? eeun vrouw die een blowjob krijgt?? sorry maar dat kan alleen als je een shemale bent ! :p
zal ik je helpen met een leuk setje uitzoeken ??quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:51 schreef debbie_19 het volgende:
maar ik ben er wel blij meeik vond het wel stijl van ze
lijpquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:51 schreef debbie_19 het volgende:
bijnaeen lingeriebon van 40 euries bij de hunkemuller
haha idd , toch nog een mooie afsluiter , ik zou gewoon bij je nieuwe baan in je nieuwe lingerie set aankomenquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:54 schreef debbie_19 het volgende:ja ik vond het lache van ze, meen ik echt. Ik had verwacht alleen bloemen te krijgen
guus ook ?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:52 schreef Runx het volgende:
[..]
iedereen behalve timo, en guus die hier op de forum zitten
ja met meehelpen uitzoeken? haha jaaa mannen weten wel wat ze aan een vrouw moeten geven !quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:54 schreef debbie_19 het volgende:ja ik vond het lache van ze, meen ik echt. Ik had verwacht alleen bloemen te krijgen
Neejquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:55 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
ja met meehelpen uitzoeken? haha jaaa mannen weten wel wat ze aan een vrouw moeten geven !
Debsquote:
hehe SGELE Baasquote:
Sgelequote:
Ik wacht op de foto'squote:Op vrijdag 19 december 2008 14:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Sgele![]()
heb je gelezen wat ik voor me afscheid heb gekregen???
Hoe ist??
Neuh eigenlijk nietquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:58 schreef Runx het volgende:
[..]
hehe SGELE Baasalles goed ?
vanavond wee zuippuh jonge
jajajquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik wacht op de foto's![]()
[..]
Neuh eigenlijk nietIk ben eigenlijk niet zo'n drinker, alleen als ik ergens in het buiteland op kosten van de baas moet vertoeven
Alles goed hierDaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |