turkse afkomst?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:26 schreef Runx het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat ik ga trouwenja misschien wel met een schaap
maar in je fobo staat dat je op 00-00-0000 geboren bentquote:
je moet niet altijd alles geloven wat je ziet !!..quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
maar in je fobo staat dat je op 00-00-0000 geboren bent
iranquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:29 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
oohw neej oke omdat je over schapen begint !! ghehe
been there done that... niets voor mijquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:17 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
dan ben jij toevallig ook een man ! :p HAHAHA ....de droom vor elke man tog?:P
aah! een man met ervaring... ! kun je het niet aan 2 vrouwen?:P.... tja het had mij ook al overkomen.. maar ik moet steeds weer zonodig een vriendin hebben !!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
been there done that... niets voor mij
die velgen zijn trouwens super vet wat jij als naam hebt !!quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik kan het wel aan alleen is het 2x zoveel werk.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:33 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
aah! een man met ervaring... ! kun je het niet aan 2 vrouwen?:P.... tja het had mij ook al overkomen.. maar ik moet steeds weer zonodig een vriendin hebben !!!
hahah wat een praatjes tog weer !!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik kan het wel aan alleen is het 2x zoveel werk.
ik richt mijn aandacht liever op 1 vrouw
Als het puntje bij het paaltje staat kan hij niet kiezenquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik kan het wel aan alleen is het 2x zoveel werk.
ik richt mijn aandacht liever op 1 vrouw
bought the T-Shirtquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nah, doe es lief.. daar kan die jongen ook niks aan doenquote:
ik had een cupra en daar zaten deze onder:quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:34 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
die velgen zijn trouwens super vet wat jij als naam hebt !!
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nah, doe es lief.. daar kan die jongen ook niks aan doen
netjes hoor !!! zien der strak uit... !! ik moet nog effe sparen en dan komer er ook zulke aan voor mij !quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik had een cupra en daar zaten deze onder:
[ afbeelding ]
die waren vet!
die nieuwe zijn ook mooi!
[ afbeelding ]
fiat abarth velgenquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik had een cupra en daar zaten deze onder:
[ afbeelding ]
die waren vet!
die nieuwe zijn ook mooi!
[ afbeelding ]
die hek ook onder mijn fiatquote:
Barra!quote:
Jochiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |