Valt reuze mee. De keren dat ik te maken heb met politie is echt op een hand te tellen. Een keer een boete gehad en die is gefundeerd op gebakken lucht. Waarvoor ze kwamen, boeide ze niet want daar gingen ze toch niet voor vervolgen. Terwijl dat als het strafrechtelijk was, 1000x kwalijker was.quote:Op vrijdag 19 december 2008 04:19 schreef THEFXR het volgende:
Geen schijn van kans, dit moet je bij ebay melden en dan nemen zij geen actie.
Verder ben je wel iemand die nogal vaak pech of altijd wat aan de hand heeft in zake de wet/politie.
D'r is niet geleverd, maar wel een geldige koopovereenkomst. Die alleen door koper niet nagekomen wordt, terwijl ie wel keer op keer zegt te zullen betalen. Waarna jij als verkoper dus afwacht... of een betaling die gemaakt zou zijn maar dus niet gemaakt is.quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:22 schreef Cottleston-Pie het volgende:
Als verkoper op ebay lever je normaliter toch pas nadat er betaald is? Beetje vragen om problemen door het gelijk te leveren.
En jawel, ik ben dus genaaid. Maar de oplichter zelf is nog harder genaaidquote:Op vrijdag 19 december 2008 05:05 schreef Superfast het volgende:
Kansloze missie![]()
Bovendien driedubbel zie ook Iemand voor de kantonrechter dagen. Hoe werkt dat? en Kut-Oostenrijker @ eBay
Daarnaast zie boven je hebt wel ERG veel van dergelijk topics heb ze even op een rijtje gezet het zou natuurlijk kunnen dat je ontzettend veel tegenslagen hebt maar dit zijn dus de topics alleen van de afgelopen paar maanden het is wel heel erg veel![]()
Inbeslagname PC na aanhouding huisgenoot
Heb ik inderdaad weer... Heb ik niet om gevraagd.
Vriend die geld maar niet terugbetaalt.
Dat van die vriend moet ik maar doorstrepen.
Aankondiging beslag, deurwaarder komt niet.
Topic gelezen? En gezien dat het uiteindelijk (zij het na 2 jaar) met excuses van de IB-groep opgelost is?
In Duitse webwinkel besteld: nu inkassobureau + rechtszaak?
Ja, soms heb je vragen he die je wilt stellen? In casu dus een vraag van een vriendin. Beter teveel info dan te weinig denk ik dan...
Status van een opzegging per fax...
T-mobileshop kon me niet de garantie geven dat de opzegging op de juiste plek uit zou komen. Terwijl ze wel een faxformulier aan je leveren dat je kan invullen om op te zeggen.
Bijstanduitkering vs. verzwegen rekening
Geen zin om terug te lezen. Maar is een juridische vraag waarvan ik het antwoord wilde weten, vandaar in WGR.
Opgelicht :(
Die oplichter is uiteindelijk door mij en anderen ontmaskerd. De kloothommel misbruikte onder andere het rekeningnummer van zn dochter en deed zich voor als een ander. Liet dus geld storten onder andermans naam en op andermans rekening. Maar zn echte naam is gevonden en dochterlief heeft urenlang gehuild nadat ik dr gegevens online had gegooid. Kon teven ook dr Hyves sluiten en... en...
Opgelicht :(
Ja, ik ben genaaid maar de oplichter zelf nog harder. Mn geld is terug, de oplichter achterhaald. Zie topic hoger in dit lijstje.
Wat kun je met het IP van een oplichter?
Tja, begin van de speurtocht. Goed je huiswerk doen, voordat je ergens aan begint!
Overboeking gemaakt: storneren mogelijk
Weet even niet meer waar dit om ging. En helaas voor jou ook geen zin om terug te lezen. Sorry.
Zou het? Ben ik genaaid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
Als je gaat winnen, waarom vraag je het dan hier?quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:06 schreef nachtdier2 het volgende:
Maar, waarom geen schijn van kans? Ik zou juist zeggen dat alles klip en klaar is en dat ik 100% moet winnen?
Zonder verder op je vraag in te gaan zou ik hem eerst nog een aangetekende brief versturen waarin staat jij hem nog een uiterlijke datum geeft waarop hij moet betalen (ingebrekestelling).quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:09 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
D'r is niet geleverd, maar wel een geldige koopovereenkomst. Die alleen door koper niet nagekomen wordt, terwijl ie wel keer op keer zegt te zullen betalen. Waarna jij als verkoper dus afwacht... of een betaling die gemaakt zou zijn maar dus niet gemaakt is.
Die koopovereenkomst heeft wederzijds obligatoire verplichtingen. Hij moet betalen, ik moet leveren. Ik wil leveren en wacht op zn geld. Hij geeft aan te zullen betalen (meermaals, per mail) maar doet dat kennelijk enkel om mij aan het lijntje te houden, terwijl ik begrip toon en afwacht. Laat 'm dan gewoon zeggen dat ie van de koop afziet ofzo.
Om een afweging te maken en info te vergaren?quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Als je gaat winnen, waarom vraag je het dan hier?
En dat soort dingen, wilde ik dus onder andere weten. Ik vrees alleen dat er geen reactie zal komen, deze weigert of dat ie dan ook niet meer gaat betalenquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:25 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zonder verder op je vraag in te gaan zou ik hem eerst nog een aangetekende brief versturen waarin staat jij hem nog een uiterlijke datum geeft waarop hij moet betalen (ingebrekestelling).
Er worden nog wel eens zaken verloren omdat mensen dachten geen ingebrekestelling te hoeven sturen, terwijl de rechter oordeelde dat het wel moest.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:53 schreef FFnog het volgende:
Je blijft problemen houden met mensen en geld terugkrijgen he...???
Ja, de kredietcrisis heeft flink toegeslagenquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:53 schreef FFnog het volgende:
Je blijft problemen houden met mensen en geld terugkrijgen he...???
Jullie wonen beide niet in Dld toch?quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:40 schreef nachtdier2 het volgende:
Aan ebay heb je niets.. zijn ook maar een verkoopplatform.
Heb je misschien een bron? Ikzelf zou hebben gedacht dat omdat ik via ebay.de verkocht zou hebben, Duits recht van toepassing is maar dat schijnt dus niet zo te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |