Ik heb de opzegging laten doorfaxen vanuit de T-mobileshop vanaf een door hun verstrekt formulier. Ik heb verzendbewijs meegekregen en daaruit is wel duidelijk een handtekening etc. zichtbaar.
Reden dat ik het afvroeg, is omdat de medewerker van T-mobile mij liet kiezen naar welk nummer ik het zou laten faxen (??) en deze klaarblijkelijk niet eerder dat gedaan had. Plus dat ik het gisteren heb verstuurd, op de laatste dag van de maand. Mocht ik de postlichting niet hebben gehaald, dan zou dat mogelijk betekenen dat het abonnement nog een maand langer door zou lopen.
Van de week zal ik ze nog wel bellen trouwens, maar ik vroeg me dus af wat de status van zoiets is, als er expliciet staat vermeld dat de opzegging schriftelijk moet gebeuren.
Art. 6:267 BW ken ik niet, zal ik eens naar kijken. Heb het abonnement wel online besteld, maar moest het contract vervolgens met kopieen opsturen. Dus ik heb zo het vermoeden dat dat artikel niet opgaat.
[quote]
Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]