ja denk t toch welquote:Op donderdag 18 december 2008 18:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Fail. Je komt toch niet weer met de auto hè?
Da's wel netjes ja. Wij doen dat ook al jaren: cadeautjes kopen voor elkaar.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:23 schreef morgane het volgende:
Nee, ze kopen elk jaar alleen kerstkadootjes voor mij en niet voor elkaar, en ik niet voor hendus nu toch maar eens iets terugdoen.
wij met sinterklaas altijd.. met kerst af en toe nog ietsquote:Op donderdag 18 december 2008 18:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's wel netjes ja. Wij doen dat ook al jaren: cadeautjes kopen voor elkaar.
Heb je polio ofzo?quote:Op donderdag 18 december 2008 18:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben bezig. Hou zet jij de op er anders ff in!
Denk het nietquote:Op donderdag 18 december 2008 18:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kan ik de motor veilig kwijt voor Samson?
Ik zie swarmi-invloedenquote:Op vrijdag 19 december 2008 02:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil piet en IB kudow;s genven omdat ze me thuisgebracht hebben en gewacht hebben tot ik de deur weer opslot deed
Wat een held hè. Met 439 km/h over de A325quote:
Het scheelde weinigquote:Op vrijdag 19 december 2008 03:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat een held hè. Met 439 km/h over de A325.
[insert Worms-voice]quote:
Goed idee, ik wist niks te downloaden. Dat dus. Thx.quote:Op vrijdag 19 december 2008 04:19 schreef swarmahoer het volgende:
zo, dekbed weer dichtgeklaptff de nieuwe aflevering van mythbusters kijken
de kerstspecial``
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eerste 6 punten zijn binnen
Doei.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:08 schreef Faithy het volgende:ik ben aan 't werk
en ik heb Formeel Denken RUIM gehaald
moest een 6,4 halen
had eenAh goed zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eerste 6 punten zijn binnen
Nou t punt van DM nog afwachten![]()
Dat wordt misschien toch maar tentamen maken..
Ja ik had gewoon nog verkeerd geteld ookquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:24 schreef Faithy het volgende:
ik weet wel zeker
maar, ik kon wel tot 7 tellen
ik zit te luisteren jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:25 schreef Nielez het volgende:
Glazen huis van 3fm enzo is weer begonnen.
Toevallig niet. Hoezo?quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:38 schreef morgane het volgende:
Is iemand toevallig naar het glazen huis van Studio Brussel aan het kijken?
Ja heerlijk webcam kijkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:25 schreef Nielez het volgende:
Glazen huis van 3fm enzo is weer begonnen.
Heb je UPC? Dan is t 24/7 op zender 101. Staat nu hier op in de kamer. Leuk om te zienquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:08 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ja heerlijk webcam kijken
Eigenlijk wilde ik ook langs gaan, maar gaat helaas dit jaar niet lukken
Volgens mij heb ik dat niet, maar kan wel even checken natuurlijkquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:13 schreef Nielez het volgende:
[..]
Heb je UPC? Dan is t 24/7 op zender 101. Staat nu hier op in de kamer. Leuk om te zien.
Ben je andere jaren ook langsgegaan dan?
Dat is alleen als je digi tv hebt van UPC..quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:13 schreef Nielez het volgende:
[..]
Heb je UPC? Dan is t 24/7 op zender 101. Staat nu hier op in de kamer. Leuk om te zien.
Heb ik dus helaas niet.. Ik kijk wel op internet dusquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat is alleen als je digi tv hebt van UPC..
Ja tuurlijk.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat is alleen als je digi tv hebt van UPC..
Nope, heb het ook alleen aangeschaft voor voetbal en het bevalt goedquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:08 schreef Nielez het volgende:
[..]
Ja tuurlijk.
Had ik niet in de gaten, dacht dat dat standaard was.
Ik mompelen? Nooitquote:Op vrijdag 19 december 2008 03:11 schreef Mikkie het volgende:
Kater? En Piet mompelde onderweg naar z'n fiets ook al dat 'ie zat was.
¤ 10 toch?quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:22 schreef Nielez het volgende:
Heb je die extra pack dingetje met voetbal voor te veel geld?Die wil ik voor t basketball maar kost 15 of 20 euro in de maand meer ofzo
. Schooiers.
Een zes. Maar sta gemiddeld nu nét onvoldoende, dus moet voor de her gaan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat is toch een pass of begrijp ik nu weer iets niet?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:44 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Een zes. Maar sta gemiddeld nu nét onvoldoende, dus moet voor de her gaan.
Wij zijn schattig samenquote:
Hou maakte geen nieuwe topicquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar slaat de TT eigenlijk op? Beetje laat maar goed
.
Leuk is een understatement, ik heb me de ballen uit de broek gelachenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoe kan die meet nou leuk geweest zijn?
Ik was er niet eens!
Dat komt omdat jullie mijn sprankelende aanwezigheid nooit eerder hebben mogen verwelkomenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:14 schreef IrishBastard het volgende:
We hebben je absoluut niet gemist
ik zie een verbandquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoe kan die meet nou leuk geweest zijn?
Ik was er niet eens!
Dat heb je ook wel nodig als er een steekje loszit, houdt de boel bij elkaarquote:
dus jij ziet eruit als een mummie?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat heb je ook wel nodig als er een steekje loszit, houdt de boel bij elkaar
Nee hoor lieverd, had het over jouquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:19 schreef Faithy het volgende:
[..]
dus jij ziet eruit als een mummie?
Janies is de relkloon van Caliquote:
IK zei nergens iets over eruit zien als een mummy, alleen dat verband helpt de boel bij elkaar te houden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:23 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ze er uit ziet als een mummie
Zat je stiekem tóch in de Samson gister?![]()
Ik ben heul geen relkloonquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Janies is de relkloon van Cali.
Waarom denk je dat ik aan de cola gingquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tip: een stuk of 6 speciaalbiertjes doen in Samson: Niet doen!
ik denk dat de term een calitje pullen eerder bestondquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Na de 'verswarming' nu ook de term 'een calitje doen'
Weet je nog welke biertjes jullie gehad hebben?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Misschien moeten we een woordenboek in de OP zetten?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:24 schreef IrishBastard het volgende:
Na de 'verswarming' nu ook de term 'een calitje doen'
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Misschien moeten we een woordenboek in de OP zetten?
Geen idee, ik begon iig al met 2 enorme glazenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:28 schreef Nielez het volgende:
Weet je nog welke biertjes jullie gehad hebben?
Of geen bierproef-menu-ding?
Aanraders?
Met intro-proeven hadden we Rodenbach
Goed begin is t halve werk toch.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen idee, ik begon iig al met 2 enorme glazen.
Dus jij zit zomaar onze foto's te bekijkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, das moblo die ik toen gezien heb!
Met vriend!
Wazig
Op zhe interwebzquote:
quote:
Niet onze, alleen die van haar om te kijken of zij het nou was of nietquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dus jij zit zomaar onze foto's te bekijken. Nu willen we jou tieten ook zien
.
Zo'n beetje alles wat hier in t kruidenrekje te vinden is, is al een keer in een omelet terecht gekomenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:33 schreef HostiMeister het volgende:
en welke flapdrol gooit nou rozijnen in zijn omlet
gewaagd, dat kan ik waarderen
Waar was je nouquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:33 schreef HostiMeister het volgende:
en welke flapdrol gooit nou rozijnen in zijn omlet
gewaagd, dat kan ik waarderen
Bascafe, was ff een schoolfeest dat prematuur afgelopen wasquote:
Hoe laat was ik überhaupt thuis? Half 3 of zo?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:43 schreef swarmahoer het volgende:
waarom was iedereen al zo vroeg wakker, ik was pas 5 uur gaan slapen
gok ik wel jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoe laat was ik überhaupt thuis? Half 3 of zo?
Was 't niet ontzettend vaag om nuchter bij bezopen mensen aan tafel te zittenquote:
Heb zelf Crank nooit gekeken.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:45 schreef HostiMeister het volgende:
naar het schijnt hadden ze m net zo goed crank 3 kunnen noemen
tegen wie ze moeten ?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Om 13u de loting voor de volgende ronde Uefa Cup, NEC.
haha je zal je verbazen maar ik heb me ook de ballen uit de broek gelachenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Was 't niet ontzettend vaag om nuchter bij bezopen mensen aan tafel te zitten?
Gastquote:
Het transporter 3 niet gezien, maar Crank was awesomequote:Op vrijdag 19 december 2008 12:52 schreef Nielez het volgende:
[..]
Heb zelf Crank nooit gekeken.
Schijnt een best goede film te zijn.
Vond jij m de moeite waard?
Jason Statham is sowieso wel n coole dude
Ik neem aan van niet anders hadden ze het daar wel over gehadquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:11 schreef TheVotary het volgende:
Geen dooie en gewonden? Of op zijn minst sexuele interactie?
ja hoeveel weet ik van voetbal denk jequote:
nee los van de gebruikelijke tieten van yas is er niet veel nieuwsquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:11 schreef TheVotary het volgende:
Geen dooie en gewonden? Of op zijn minst sexuele interactie?
Had eigenlijk ook niet verwacht dat er wat zou gaan gebeuren. Iedereen heeft elkaar nu al een paar keer gezien vermoed ik en dan zou er al lang wel ergens een vonkje hebben moeten overslaan. Nou ja, waarschijnlijk dan want veel drank wil ook nog wel eens wat helpen!quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee los van de gebruikelijke tieten van yas is er niet veel nieuws
Ik weet er nog wel meer!quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:25 schreef Faithy het volgende:
de enige reden waarom ik overigens nog eens naar Ehv zou gaan
Staat nu 43 minuten te spelen en OMGquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het transporter 3 niet gezien, maar Crank was awesome
En statham is awesome
Dus 1 + 1 = dnek ik ook in dit geval 2 (of 10 om in jouw termen te spreken![]()
)
Als in je bent nu transporter 3 of Crank aan het kijken?quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:31 schreef Nielez het volgende:
[..]
Staat nu 43 minuten te spelen en OMGwat een briljante scenes weer.
Het eerste stukje Crank is duidelijk achter de rug en t is zo enorm cool.
(Zoals altijd uiteraard onrealistisch, maar Jason Statham kan dat gewoon).
Wat een held
Transporter 3quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als in je bent nu transporter 3 of Crank aan het kijken?
(ben ik nou zo'n retard?)
dan mis je alle pretquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:34 schreef Faithy het volgende:
op dinsdagochtend 10 uur ofzo, buiten vakantietijd
er zijn tijden dat ik daar zin in hebquote:
Ga je naar Duiven? Ik neem meestal die in Eindhoven, want dat is ouder-technisch beter te combinerenquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:34 schreef Faithy het volgende:
binnenkort wel weer even naar de IKEA idd
op dinsdagochtend 10 uur ofzo, buiten vakantietijd
even voor een nieuw servies kijken
Ik merk tquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:00 schreef Nielez het volgende:
[..]
Ik merk t
Die dude kan rijden, niet normaal.Ben hem nou aan het downloaden. Zal me benieuwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
doe ik vaak met me helmmuts en handschoenenquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:56 schreef swarmahoer het volgende:
ow heerlijknet n broek van de verwarming aangetrokken lekker warm
Heel veel wijn ook niet! Kut ober ook! die laatste deed het hemquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
failquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Heel veel wijn ook niet! Kut ober ook! die laatste deed het hem!!!!!!!!!!!!!!!
Ho! Backslash!
////////////////////////////////////////////////////
ja en als die niet gegeven was had je alsnog last van de laatstequote:Op vrijdag 19 december 2008 14:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heel veel wijn ook niet! Kut ober ook! die laatste deed het hem
Wat?quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee los van de gebruikelijke tieten van yas is er niet veel nieuws
Ik rijd altijd onder invloed van die gele stickerzooiquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm en ik heb net autogereden maar volgens mij mocht dat nog helemaal niet
Ah dan komt het wel goedquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik rijd altijd onder invloed van die gele stickerzooi![]()
Wie heeft er nu weer aan je borsten gezeten?quote:
Swarmi zegt wat anders! Vraag ik me alleen af hoeveel kan je je nog herinneren meiske?quote:
Lompe, snelle actie, wel geinigquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:44 schreef Nielez het volgende:
Iemand transporter 3 trouwens al gezien?
Goede film? Afgelopen week 1 en 2 nog ns gekeken en 3 is net klaar.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik voel 't gewoon nog steeds in m'n hoofd, het is al half 3. Screw me.
Jij kwam veul later.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:13 schreef Mikkie het volgende:
![]()
! Ik snap echt niet waar je last van hebt, ik voel niks?
Dan nog heb ik die 6 speciaalbieren makkelijk gehaald. Ik had van tevoren al een paar flinke potten Grand Prestige naar binnen gewerktquote:
Jaa, superchill he!quote:Op donderdag 18 december 2008 13:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
LR , had jij het over die sprinters van de NS? van presikhaaf richting nimegen
Baas boven baas.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan nog heb ik die 6 speciaalbieren makkelijk gehaald. Ik had van tevoren al een paar flinke potten Grand Prestige naar binnen gewerkt.
inderdaadquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:56 schreef TheVotary het volgende:
Battlejuice met Zo Moeilijk, Typhoon, Zwart licht, Salah Edin, Blaxtar, Manu e.a (Merleyn) Nijmegen, Gelderland
18.jan.2009 20:00
Hmm zou eerste keer zijn dat ik bij Merleyn kom maar die eerste 3 namen wil ik zien.
Ik zie dit feestje trouwens nog niet staan op de site zelf, maar het stond zo op de myspace van zwart licht. Eens kijken of ik iemand mee kan krijgen want erg straat zijn de meeste van mijn vrienden niet.quote:
Merleyn is leuk!quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:56 schreef TheVotary het volgende:
Battlejuice met Zo Moeilijk, Typhoon, Zwart licht, Salah Edin, Blaxtar, Manu e.a (Merleyn) Nijmegen, Gelderland
18.jan.2009 20:00
Hmm zou eerste keer zijn dat ik bij Merleyn kom maar die eerste 3 namen wil ik zien.
Whahaha ik ga naar Doornroosje vanavondquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:07 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Ow ik ook, dus dat is een goede match.
En ik morgen. Lekker hakkuh.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:15 schreef Dupje het volgende:
[..]
Whahaha ik ga naar Doornroosje vanavond
Hoiquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:47 schreef Brammie1 het volgende:
ik ben echt lang niet meer in dit topic geweest
Volgens mij is Dexter uiteindelijk wel verslavend... Paar vrienden van mij zijn er helemaal weg van.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:09 schreef Nielez het volgende:
Ok.
Hee Sla, over dat Dexter gebeurentje, heb eerste aflevering van serie gekeken en vond er toch niet zo super veel aan of komt dat nog?
Vond t een beetje vreemd en raar enzo.
Wordt t nog leuker want ik kreeg niet echt zin om nog een aflevering te kijken (hadk bij Heroes wel).
Het wordt nog toffer, in het begin is het vreemd idd.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:09 schreef Nielez het volgende:
Ok.
Hee Sla, over dat Dexter gebeurentje, heb eerste aflevering van serie gekeken en vond er toch niet zo super veel aan of komt dat nog?
Vond t een beetje vreemd en raar enzo.
Wordt t nog leuker want ik kreeg niet echt zin om nog een aflevering te kijken (hadk bij Heroes wel).
Ik heb in elk geval geen hoofdpijnquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ons uitlachen en dan nu inkakken
Prima. gewoon stug doorgaan dus.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:23 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Het wordt nog toffer, in het begin is het vreemd idd.
Ja, ik heb alleen nog geen tijd gehad om te reageren, heb mijn mail alleen via de mobiel ff kunnen checken. Ben vanavond weer thuis, maar ik zal woordvoerder worden en Ger gelijk even mailen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:39 schreef motorbloempje het volgende:
Slar.. heb jij je mail nog gelezen?
Je maakt er wel werk van!quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Downloadmolen aangeslingerd, als het goed is komen Love Actually / The Holiday / Stardust er uit rollen
Ik heb daar wel iets tegen! Of je moet allergisch zijn voor opioïden!quote:
Nee das het fijne aan dat er nog geen elektronisch patiënten dossier is. Ik ben onder behandeling in het Eramus MC (Rotterdam) & het Radboud, maar een huisarts kan je alleen doorverwijzen naar het CWZ en van die ziekenhuizen stuurt alleen het CWZ de uitslagen ook door naar de huisartsquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoort je huisarts niet te weten wat jouw gebruikelijke waarden zijn?
Kansloos zuipen met vrienden, what elsequote:Op vrijdag 19 december 2008 19:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Weet nog niet wat ik met nieuwjaarsnacht ga doen trouwens... iemand nog iets leuks ?
een paar ja... een aantal wordt ok weer opgeëist door hun vriendinquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Aangezien jij daar geen nee tegen zegt vind je 't stiekem wel best. Niks mis mee, maar geef moblo niet de schuld
.
[..]
Kansloos zuipen met vrienden, what else?
Ik ga naar de stad met mijn 'vriendinnetje' (als het dan steeds wat is) en wat vrienden!quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Weet nog niet wat ik met nieuwjaarsnacht ga doen trouwens... iemand nog iets leuks ?
ah kijk aanquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ga naar de stad met mijn 'vriendinnetje' (als het dan steeds wat is) en wat vrienden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ah kijk aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wie zegt dat ze je sowieso wil zoenen?
Msn, nu !quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]En wie zegt dat ze je sowieso wil zoenen?
Welke jason-film ben je aan t kijken?quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe heerlijk over de top is die film
quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:56 schreef IrishBastard het volgende:
"Is she dead?"
-"No!"
*Rijdt er achteruit tegenaan
Jaaaaquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:55 schreef LastRequest het volgende:
Ruben z'n liedje in Ruben vs Sophie is stiekem echt mooi haha.. nog iemand die zit te kijken?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oh noes, IB en ik gaan dezelfde hyves foto nemen
Ah hij doet hem niet als hoofdfoto dat scheelt
Ja ik vond de uitslag jammer (om maar even niet te spoileren voor Yasha), al snap ik het qua connecties en band wel, aangezien Henk-Jan zei dat ze daar ook op zouden letten.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:00 schreef Nielez het volgende:
[..]
Jaaaa
Rubens liedje was briljant. Had ik niet verwacht.
K vond dat hij nog best redelijk kon zingen. Beter dan die Sofie in ieder geval.
Haha snapte t ook al niet omdat het al afgelopen is.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:04 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja ik vond de uitslag jammer (om maar even niet te spoileren voor Yasha), al snap ik het qua connecties en band wel, aangezien Henk-Jan zei dat ze daar ook op zouden letten.
Hoe ga je het eigenlijk zo kijken Yasha?
..quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:03 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nee, morgen gaat 'het' er af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |