ja denk t toch welquote:Op donderdag 18 december 2008 18:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Fail. Je komt toch niet weer met de auto hè?
Da's wel netjes ja. Wij doen dat ook al jaren: cadeautjes kopen voor elkaar.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:23 schreef morgane het volgende:
Nee, ze kopen elk jaar alleen kerstkadootjes voor mij en niet voor elkaar, en ik niet voor hendus nu toch maar eens iets terugdoen.
wij met sinterklaas altijd.. met kerst af en toe nog ietsquote:Op donderdag 18 december 2008 18:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's wel netjes ja. Wij doen dat ook al jaren: cadeautjes kopen voor elkaar.
Heb je polio ofzo?quote:Op donderdag 18 december 2008 18:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben bezig. Hou zet jij de op er anders ff in!
Denk het nietquote:Op donderdag 18 december 2008 18:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kan ik de motor veilig kwijt voor Samson?
Ik zie swarmi-invloedenquote:Op vrijdag 19 december 2008 02:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil piet en IB kudow;s genven omdat ze me thuisgebracht hebben en gewacht hebben tot ik de deur weer opslot deed
Wat een held hè. Met 439 km/h over de A325quote:
Het scheelde weinigquote:Op vrijdag 19 december 2008 03:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat een held hè. Met 439 km/h over de A325.
[insert Worms-voice]quote:
Goed idee, ik wist niks te downloaden. Dat dus. Thx.quote:Op vrijdag 19 december 2008 04:19 schreef swarmahoer het volgende:
zo, dekbed weer dichtgeklaptff de nieuwe aflevering van mythbusters kijken
de kerstspecial``
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eerste 6 punten zijn binnen
Doei.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:08 schreef Faithy het volgende:ik ben aan 't werk
en ik heb Formeel Denken RUIM gehaald
moest een 6,4 halen
had eenAh goed zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eerste 6 punten zijn binnen
Nou t punt van DM nog afwachten![]()
Dat wordt misschien toch maar tentamen maken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |