Volgens mij is Dexter uiteindelijk wel verslavend... Paar vrienden van mij zijn er helemaal weg van.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:09 schreef Nielez het volgende:
Ok.
Hee Sla, over dat Dexter gebeurentje, heb eerste aflevering van serie gekeken en vond er toch niet zo super veel aan of komt dat nog?
Vond t een beetje vreemd en raar enzo.
Wordt t nog leuker want ik kreeg niet echt zin om nog een aflevering te kijken (hadk bij Heroes wel).
Het wordt nog toffer, in het begin is het vreemd idd.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:09 schreef Nielez het volgende:
Ok.
Hee Sla, over dat Dexter gebeurentje, heb eerste aflevering van serie gekeken en vond er toch niet zo super veel aan of komt dat nog?
Vond t een beetje vreemd en raar enzo.
Wordt t nog leuker want ik kreeg niet echt zin om nog een aflevering te kijken (hadk bij Heroes wel).
Ik heb in elk geval geen hoofdpijnquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ons uitlachen en dan nu inkakken
Prima. gewoon stug doorgaan dus.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:23 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Het wordt nog toffer, in het begin is het vreemd idd.
Ja, ik heb alleen nog geen tijd gehad om te reageren, heb mijn mail alleen via de mobiel ff kunnen checken. Ben vanavond weer thuis, maar ik zal woordvoerder worden en Ger gelijk even mailen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:39 schreef motorbloempje het volgende:
Slar.. heb jij je mail nog gelezen?
Je maakt er wel werk van!quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Downloadmolen aangeslingerd, als het goed is komen Love Actually / The Holiday / Stardust er uit rollen
Ik heb daar wel iets tegen! Of je moet allergisch zijn voor opioïden!quote:
Nee das het fijne aan dat er nog geen elektronisch patiënten dossier is. Ik ben onder behandeling in het Eramus MC (Rotterdam) & het Radboud, maar een huisarts kan je alleen doorverwijzen naar het CWZ en van die ziekenhuizen stuurt alleen het CWZ de uitslagen ook door naar de huisartsquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoort je huisarts niet te weten wat jouw gebruikelijke waarden zijn?
Kansloos zuipen met vrienden, what elsequote:Op vrijdag 19 december 2008 19:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Weet nog niet wat ik met nieuwjaarsnacht ga doen trouwens... iemand nog iets leuks ?
een paar ja... een aantal wordt ok weer opgeëist door hun vriendinquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Aangezien jij daar geen nee tegen zegt vind je 't stiekem wel best. Niks mis mee, maar geef moblo niet de schuld
.
[..]
Kansloos zuipen met vrienden, what else?
Ik ga naar de stad met mijn 'vriendinnetje' (als het dan steeds wat is) en wat vrienden!quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Weet nog niet wat ik met nieuwjaarsnacht ga doen trouwens... iemand nog iets leuks ?
ah kijk aanquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ga naar de stad met mijn 'vriendinnetje' (als het dan steeds wat is) en wat vrienden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ah kijk aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wie zegt dat ze je sowieso wil zoenen?
Msn, nu !quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]En wie zegt dat ze je sowieso wil zoenen?
Welke jason-film ben je aan t kijken?quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe heerlijk over de top is die film
quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:56 schreef IrishBastard het volgende:
"Is she dead?"
-"No!"
*Rijdt er achteruit tegenaan
Jaaaaquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:55 schreef LastRequest het volgende:
Ruben z'n liedje in Ruben vs Sophie is stiekem echt mooi haha.. nog iemand die zit te kijken?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oh noes, IB en ik gaan dezelfde hyves foto nemen
Ah hij doet hem niet als hoofdfoto dat scheelt
Ja ik vond de uitslag jammer (om maar even niet te spoileren voor Yasha), al snap ik het qua connecties en band wel, aangezien Henk-Jan zei dat ze daar ook op zouden letten.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:00 schreef Nielez het volgende:
[..]
Jaaaa
Rubens liedje was briljant. Had ik niet verwacht.
K vond dat hij nog best redelijk kon zingen. Beter dan die Sofie in ieder geval.
Haha snapte t ook al niet omdat het al afgelopen is.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:04 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja ik vond de uitslag jammer (om maar even niet te spoileren voor Yasha), al snap ik het qua connecties en band wel, aangezien Henk-Jan zei dat ze daar ook op zouden letten.
Hoe ga je het eigenlijk zo kijken Yasha?
..quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:03 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nee, morgen gaat 'het' er af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |