Dat heb je ook wel nodig als er een steekje loszit, houdt de boel bij elkaarquote:
dus jij ziet eruit als een mummie?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat heb je ook wel nodig als er een steekje loszit, houdt de boel bij elkaar
Nee hoor lieverd, had het over jouquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:19 schreef Faithy het volgende:
[..]
dus jij ziet eruit als een mummie?
Janies is de relkloon van Caliquote:
IK zei nergens iets over eruit zien als een mummy, alleen dat verband helpt de boel bij elkaar te houden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:23 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ze er uit ziet als een mummie
Zat je stiekem tóch in de Samson gister?![]()
Ik ben heul geen relkloonquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Janies is de relkloon van Cali.
Waarom denk je dat ik aan de cola gingquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tip: een stuk of 6 speciaalbiertjes doen in Samson: Niet doen!
ik denk dat de term een calitje pullen eerder bestondquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Na de 'verswarming' nu ook de term 'een calitje doen'
Weet je nog welke biertjes jullie gehad hebben?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tip: een stuk of 6 speciaalbiertjes doen in Samson: Niet doen!
Misschien moeten we een woordenboek in de OP zetten?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:24 schreef IrishBastard het volgende:
Na de 'verswarming' nu ook de term 'een calitje doen'
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Misschien moeten we een woordenboek in de OP zetten?
Geen idee, ik begon iig al met 2 enorme glazenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:28 schreef Nielez het volgende:
Weet je nog welke biertjes jullie gehad hebben?
Of geen bierproef-menu-ding?
Aanraders?
Met intro-proeven hadden we Rodenbach
Goed begin is t halve werk toch.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen idee, ik begon iig al met 2 enorme glazen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |