quote:Op donderdag 18 december 2008 09:30 schreef Californium het volgende:
die was een soort van tvpik ga za wel weer werken jah....
mijn platen bekijken
Ja.quote:Op donderdag 18 december 2008 06:39 schreef TheVotary het volgende:
Ben ik trouwens een agressieve teringlijer als ik het niet normaal vind als iemand met een ajax sjaal in Nijmegen uitgaat?
Ik had laatste een mooie kweek in de appelsap die ik op de aanrecht had laten staan en toen een weekendje naar huis was geweest.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:40 schreef Californium het volgende:
vlekjes?
Het is trouwens mislukt
wel groei op suc. niet op cm wat goed is... Maar hij moest wel op km groeiendie plaat is helemaal leeg
![]()
Jammer dat je hem al gesmeerd hadquote:Op donderdag 18 december 2008 09:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gesmeerd brood in je tas laten zitten tijdens een vakantie geeft ook mooie effecten.
Strakke actie, zou je met rotte vis moeten doen.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:53 schreef Californium het volgende:
had een keer brood over de zomervakantie in mijn tas in een kluisje op school laten zitten
Ik zet een keer brood te eten en ik maar denken dat is wel verdomd droog brood. Heb ik hem half op, draai ik hem om is dat hele ding aan de onderzijde beschimmeld!quote:Op donderdag 18 december 2008 09:53 schreef Californium het volgende:
had een keer brood over de zomervakantie in mijn tas in een kluisje op school laten zitten
Nee dat ruik je niet, en het rare is het smaakt ook niet eens ergens naar. Het smaakte gewoon muffig!quote:Op donderdag 18 december 2008 09:56 schreef Californium het volgende:
schimmel ruik je niet echt
Maar mijn god wat ranzig.... schimmel eten
Dan ziet je pasta er toch opeens wat minder vredelievend uit.quote:
Vrouwen zijn onlogische wezens!quote:Op donderdag 18 december 2008 10:04 schreef Californium het volgende:
mannen die bezet zijn zijn aantrekkelijker
Nou ja, nu ben ik dus niet meer degene die ergens voor moet vechten hè! Eens zien hoe alles zich gaat ontwikkelenquote:Op donderdag 18 december 2008 10:07 schreef Californium het volgende:
als je als man een vriendin kan krijgen....moet je toch iets goed doen![]()
Maar ik denk dat de uitdaging leuker is... ervoor moeten vechten
Weddenschap, of gewoon omdat 't kanquote:Op donderdag 18 december 2008 10:09 schreef Slarioux het volgende:
Ik krijg een kratje speciaalbier van IB
Weddenschapquote:Op donderdag 18 december 2008 10:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Weddenschap, of gewoon omdat 't kan?
Ga je eigeste SEStopic verbaggerenquote:
Vertel dan, waar ging 't overquote:Op donderdag 18 december 2008 10:14 schreef Slarioux het volgende:
Weddenschap. Als het goed is stond de weddenschap nog en gisteren heb ik gewonnen
.
[18-12] 12e Nijmeegse meet - bieren in Samsonquote:
Duren jullie tentamens altijd een half uurquote:Op donderdag 18 december 2008 11:24 schreef Nielez het volgende:
Damn wat ging dat ruk zeg.
Bah.
Moblo, Sla?
Toets geen tentamen en kut zei toch dat t slecht ging :pquote:Op donderdag 18 december 2008 11:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Duren jullie tentamens altijd een half uur?
Whuts the differencequote:Op donderdag 18 december 2008 11:35 schreef Nielez het volgende:
Toets geen tentamen en kut zei toch dat t slecht ging :p
Dat vroeg ik me ook al af!quote:
Haha!quote:Op donderdag 18 december 2008 11:39 schreef swarmahoer het volgende:
hboers hebben een toetstentemen is voor studenten
Herkenbaar. Maar dan wel de zomervakantie. Ik had toen nog een broodtrommel, de schimmel kwam gewoon tussen de randjes door naar buitenquote:Op donderdag 18 december 2008 09:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gesmeerd brood in je tas laten zitten tijdens een vakantie geeft ook mooie effecten.
Je bent weer bezet?quote:Op donderdag 18 december 2008 10:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waarom zeggen vrouwen altijd pas dat ze je leuk leuk vinden als je weer bezet bent en niet als je nog vrijgezel bent.
Zie nou, er zijn altijd mensen die erger zijnquote:Op donderdag 18 december 2008 12:01 schreef Mikkie het volgende:
Herkenbaar. Maar dan wel de zomervakantie. Ik had toen nog een broodtrommel, de schimmel kwam gewoon tussen de randjes door naar buiten.
baal je vanquote:
Nou in fase -prille relatie?-quote:
Je bent gewoon zenuwachtig voor de meetquote:Op donderdag 18 december 2008 12:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik heb stom gedroomd vannacht, echt iedere keer dat ik wakker werd met zo'n wtf gevoel.. Dus voel me nu ook raar
Je verwacht natuurlijk dat iemand vraagt 'wie was dat dan?'! Maar die vraag ga ik niet stellen!quote:Op donderdag 18 december 2008 12:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
RightNou alle dromen waren over een en dezelfde persoon dus
Ik heb gisteren de slet uitgehangenquote:Op donderdag 18 december 2008 10:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vertel dan, waar ging 't over.
is daar iets op tegen dan als het niet leuk is lijkt me het logisch dat je t niet wil, maar als t wel leuk is kan je t ook als n mooie uitdaging zienquote:Op donderdag 18 december 2008 12:24 schreef Slarioux het volgende:
Oh trouwens, vraagje. Mijn afstudeerplek komt weer dichterbij, ze willen met me in gesprek. Máár, dan moet ik wel bereid zijn na mijn afstuderen bij ze in dienst te treden. What to do, what to do..
ja dat was ook niet zon heel moeilijke weddenschapquote:Op donderdag 18 december 2008 12:23 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de slet uitgehangenen ik was eerder dan IB
Dat ligt eraan wat voor contract daar aan vast zit?quote:Op donderdag 18 december 2008 12:24 schreef Slarioux het volgende:
Oh trouwens, vraagje. Mijn afstudeerplek komt weer dichterbij, ze willen met me in gesprek. Máár, dan moet ik wel bereid zijn na mijn afstuderen bij ze in dienst te treden. What to do, what to do..
Vragen wat het salaris is, wat de arbeidsvoorwaarden zijn, de mogelijkheden tot nascholing en hoe lang ze dan verwachten dat je bij hen in dienst treedt en dan er een nachtje over vijf over slapen!quote:Op donderdag 18 december 2008 12:24 schreef Slarioux het volgende:
Je kan de intentie uitspreken dat als je 't naar je zin hebt je wel wil blijven. Nu al iets beloven of zelfs iets tekenen zou ik nooit doenquote:Op donderdag 18 december 2008 12:24 schreef Slarioux het volgende:
Leuk hoor.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:39 schreef swarmahoer het volgende:
hboers hebben een toetstentemen is voor studenten
welkomquote:Op donderdag 18 december 2008 12:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
was ik weer, ik heb H_M nog gespot op CS Nijmegen
Dat weet ik nog niet.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat voor contract daar aan vast zit?
Dat wil ik idd gaan doen. Als stagiair ga ik in principe 900 euro per maand verdienen. Als werknemer, weet ik het nog niet. De rest wil ik idd ook nog weten maar het is wel zo, dat ik snel moet beslissen. Ik ga zo een dutje doen en daarna eens eventjes met ze bellenquote:Op donderdag 18 december 2008 12:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vragen wat het salaris is, wat de arbeidsvoorwaarden zijn, de mogelijkheden tot nascholing en hoe lang ze dan verwachten dat je bij hen in dienst treedt en dan er een nachtje over vijf over slapen!
Gesprokenquote:Op donderdag 18 december 2008 12:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
was ik weer, ik heb H_M nog gespot op CS Nijmegen
Whehe gemenerikquote:Op donderdag 18 december 2008 12:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja dat was ook niet zon heel moeilijke weddenschaphad ik wel om 2 kratjes gewed
Dat is inderdaad de keuze die ik heb. Bedanktquote:Op donderdag 18 december 2008 12:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
is daar iets op tegen dan als het niet leuk is lijkt me het logisch dat je t niet wil, maar als t wel leuk is kan je t ook als n mooie uitdaging zien
Sloeriouxquote:Op donderdag 18 december 2008 12:23 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de slet uitgehangenen ik was eerder dan IB
Had je maar de hondjes-route moeten inzetten!quote:
Ik was daar nog heel niet mee bezig, was nog vroeg enzo, komt ie opeens naar me toe dat ie al gebekt had met een of ander mokkelquote:Op donderdag 18 december 2008 12:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Had je maar de hondjes-route moeten inzetten!
zeg dat je op school bentquote:Op donderdag 18 december 2008 12:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
OH noes, mijn mama belt dat ze in Nijmegen is.. En mijn kamer is 1 grote bende
Oh, ik hoor net dat ik om half 2 een afspraak heb om RE nog even te bespreken, maar daarna kom ik wel naar TKquote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 12:52 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik was daar nog heel niet mee bezig, was nog vroeg enzo, komt ie opeens naar me toe dat ie al gebekt had met een of ander mokkel
Oh, niet alsof ik verder op de avond er wel mee bezig was trouwens
quote:Op donderdag 18 december 2008 12:59 schreef motorbloempje het volgende:
oh, ja, die ook, maar ik heb het meer over die faithy met die 'sexy foto's in het Slanktopic'
pfffquote:Op donderdag 18 december 2008 12:59 schreef swarmahoer het volgende:
over abortus gesproken, meiske dat ik ken (18) is zwangergaat ze het houden terwijl ze nog niet eens halverwege dr studie is en bij dr ouders woont
en t was ''ongewenst''
Don't you dare posting them herequote:Op donderdag 18 december 2008 12:59 schreef motorbloempje het volgende:
oh, ja, die ook, maar ik heb het meer over die fatty met die 'sexy foto's in het Slanktopic'
nu jij dit gezegd heb ben ik gerustgesteld, ik weet zeker dat ze gaan komen nuquote:Op donderdag 18 december 2008 13:01 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Don't you dare posting them here
Op mij kun je bouwenquote:Op donderdag 18 december 2008 13:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nu jij dit gezegd heb ben ik gerustgesteld, ik weet zeker dat ze gaan komen nu
ze heeft godzijdank geen nieuwe gemaakt hoorquote:Op donderdag 18 december 2008 13:01 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Don't you dare posting them here
ok, je hebt nu geoefend, morgen bij ons thuis?quote:Op donderdag 18 december 2008 13:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moet ze vaker doen, onaangekondigd langskomen.. Weet je hoe snel ik mijn kamer dan heb opgeruimd
was het net rustigquote:Op donderdag 18 december 2008 13:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
-moblo- -fatty- -sexy-
moet... mezelf... inhouden...
quote:Op donderdag 18 december 2008 13:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moet ze vaker doen, onaangekondigd langskomen.. Weet je hoe snel ik mijn kamer dan heb opgeruimd
meldt* (in de wachtrij dan, niet om bij jou op te ruimenquote:Op donderdag 18 december 2008 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ok, je hebt nu geoefend, morgen bij ons thuis?
ik ben zo blij dat mijn ouders een eindje weg wonen en nooit onaangekondigd aankondigen dat ze binnen 10 minuten voor je deur staanquote:Op donderdag 18 december 2008 13:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]anders vraag je of ze dat gewoon standaard wil doen, ff langskomen
(of iig bellen)
linkjequote:Op donderdag 18 december 2008 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ze heeft godzijdank geen nieuwe gemaakt hoor
ik ben blij dat mijn moeder elke dag langskomt, en mn zusjes voor de troep zorgenquote:Op donderdag 18 december 2008 13:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben zo blij dat mijn ouders een eindje weg wonen en nooit onaangekondigd aankondigen dat ze binnen 10 minuten voor je deur staan
vanaf 1 januariquote:Op donderdag 18 december 2008 13:09 schreef swarmahoer het volgende:
tering moblo ben je 20 k afgevallen ? hoelang heb je daar over gedaan
Respect meis, respect!quote:
Nou ja dit is volgens mij voor het eerst dat ik het met Yashi eens ben over iets aardigs over jou. Het moet hier niet gekker worden!quote:Op donderdag 18 december 2008 13:13 schreef motorbloempje het volgende:
overdrijven is ook een vak Yashi![]()
Confronterende foto's, 't is zo geleidelijk gegaan dat ik nu pas zie wat een ontzettend verschil het isquote:Op donderdag 18 december 2008 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
ik was ook een echte dikkerd
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Oe nooit die foto's zo gezien maar heb er echt respect voorquote:Op donderdag 18 december 2008 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
ben ook wel blij dat ik inmiddels niet meer zo'n fatty ben...
er mag nog wel wat af hier en daar, maar ben dan ook wel aan het sporten om dat goed te krijgen
quote:Op donderdag 18 december 2008 13:22 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben ook al een aantal k's kwijt sinds januarimoet toch beter op mn uitgavenpatroon gaan letten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
quote:Op donderdag 18 december 2008 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
ga Evy doenIk ben fier op je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Als jij ook nou 0 conditie hebt, kan je mijn maatje wordenquote:Op donderdag 18 december 2008 13:25 schreef IrishBastard het volgende:
Ohja, ik moet ook echt eens schoenen gaan halen en beginnen
Waarmee je dan direct al die voordelen van eigen tijden e.d kwijt bentquote:Op donderdag 18 december 2008 13:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als jij ook nou 0 conditie hebt, kan je mijn maatje worden
quote:Op donderdag 18 december 2008 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
Yashi en IB, sitting in a tree..
IB, get your arse over here
Zullen we vanavond eens over hebbenquote:Op donderdag 18 december 2008 13:29 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Waarmee je dan direct al die voordelen van eigen tijden e.d kwijt bent
Maar ook wel zo'n stok achter de deur, want je moet dan op vaste tijden wel lopen
dat is weer goed voor je lijnquote:Op donderdag 18 december 2008 13:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb honger maar ben te lui om naar de kantine te lopen
ben al geweest en broodje is bijna opquote:Op donderdag 18 december 2008 13:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat is weer goed voor je lijn
Niet met de auto iigquote:Op donderdag 18 december 2008 13:03 schreef swarmahoer het volgende:
dilemma trouwens weer vanavond, ga ik met de auto of met de bus of de fiets
Fiets natuurlijk, mietjequote:Op donderdag 18 december 2008 13:40 schreef swarmahoer het volgende:
owja mijn dilemma, hoe ga ik vanavond, fiets auto bus
fiets: koud, bier, onbepaalde tijd
auto: warm, cola, onbeperkte tijd
bus: niet fietsenbier, uiterlijk 12 uur weg
denk de auto
je zag dat er Spam stond?quote:Op donderdag 18 december 2008 14:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Moblo, we komen nader tot elkaar.
Ah kut, het was ook te mooi om waar te zijnquote:Op donderdag 18 december 2008 14:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je zag dat er Spam stond?
heul welquote:Op donderdag 18 december 2008 14:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik weet niet waar die "traditie" vandaan komt, iig niet uit deze reeks. Dus rot op.
Welluschquote:Op donderdag 18 december 2008 14:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik weet niet waar die "traditie" vandaan komt, iig niet uit deze reeks. Dus rot op.
quote:Op donderdag 18 december 2008 14:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op donderdag 18 december 2008 14:37 schreef IrishBastard het volgende:
Want jeweets, haten is verlaten!
Mis zet er nu vast vaart achterquote:Op donderdag 18 december 2008 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
piet wil graag z'n modschap even bijstellen, want hij kan voorlopig nie bannen nie en nie editten nie
quote:Op donderdag 18 december 2008 14:48 schreef motorbloempje het volgende:
misschien kan je dan ook een extra pop-up vragen, die nog eens vraagt of je de TT wil controleren voordat je 'm post
"Weet je zeker dat je de TT goed hebt geschreven?"
"Yes" "No" "Abort"
Yes
"Srsly, wat denk je nou, kijk nog 's goed"
"OK"
OK
"Faal"
Anders moedig je ze ff aan, ga een spellingcursus volgen of zo.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:50 schreef swarmahoer het volgende:
het was nog redelijk goed gesprek afgelopen paginas
Was het inhoudelijk?quote:Op donderdag 18 december 2008 14:50 schreef swarmahoer het volgende:
het was nog redelijk goed gesprek afgelopen paginas
doe gewoon meequote:Op donderdag 18 december 2008 14:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zie nou, het komt weer voort uit die RUkliek, komt alleen maar bagger van.
En je bent geloofwaardigquote:Op donderdag 18 december 2008 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
doe gewoon meejij kan dat heel goed
Staat dat in de OP?quote:Op donderdag 18 december 2008 14:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dit is heul geen reeks om te baggeren, ga iemand anders pesten of zo.
Goed bezigquote:Op donderdag 18 december 2008 14:56 schreef Slarioux het volgende:
Volgende week dinsdag telefonisch interview je waits.
Dat is nieuw voor mij.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die was er gisteren ook al hoor
Vette shitquote:Op donderdag 18 december 2008 14:56 schreef Slarioux het volgende:
Volgende week dinsdag telefonisch interview je waits.
Ergens in februari, zes maanden.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Goed bezig. Per wanneer starten (als 't door gaat)
?
Nee in de "ik doe gezellig mee of rot op" handleiding a 681 pagina's in de "Nijmegen @ FOK! policy".quote:
Goeie periode om in Spanje te zitten, lekker weerquote:
Misschien blijf ik wel langer zittenquote:Op donderdag 18 december 2008 14:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Goeie periode om in Spanje te zitten, lekker weer.
Oh, dat ding waarmee je akkoord gaat als je registreerd, maar die niemand leestquote:Op donderdag 18 december 2008 14:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee in de "ik doe gezellig mee of rot op" handleiding a 681 pagina's in de "Nijmegen @ FOK! policy".
Niks weer, dat heeft nooit bestaanquote:Op donderdag 18 december 2008 14:59 schreef Nielez het volgende:
Het is weer donderdag hoor
We halen het swarmaquotum echt wel hoor.
Donderdag is een illusiequote:Op donderdag 18 december 2008 15:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niks weer, dat heeft nooit bestaan.
Waar zitten jullie? 24 inch?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:00 schreef IrishBastard het volgende:
Mèn, we pesten nu zelfs mensen IRL weg
Nu zit je spiegel onder?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:02 schreef Slarioux het volgende:
Trouwens, niesen met je bek vol tandpasta is niet handig.
Wij hadden gister oliebollen, maakte iemand een grap, vloer witquote:Op donderdag 18 december 2008 15:02 schreef Slarioux het volgende:
Trouwens, niesen met je bek vol tandpasta is niet handig.
die is wel blauw dus open je eigen topic om te baggeren dt is gewoon n normale scquote:Op donderdag 18 december 2008 14:57 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Je kan op zich ook wel ergens anders gaan zitten stieren.
Mijn scherm, bijnaquote:Op donderdag 18 december 2008 15:02 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nu zit je spiegel onder?!
wij hebben wel ns voor de grap zon zak meel op scherp gezetquote:Op donderdag 18 december 2008 15:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wij hadden gister oliebollen, maakte iemand een grap, vloer wit.
Het gaat best rap hier.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
wtf ik wilde zo nog reageren nog op dingen uit het vorige topic, geloof dat ik dat net zo goed ff uit kan stellen tot nieuwe topic over 5 min
Oh noes, ben benieuwdquote:Op donderdag 18 december 2008 15:04 schreef motorbloempje het volgende:
Piet, ik heb een nieuw topic klaarstaan, ik beloof je, de TT is goed
dat is t leukstequote:Op donderdag 18 december 2008 15:04 schreef IrishBastard het volgende:
Dat kom je dan echt maanden later nog tegen in allerlei kiertjes
jaja met die 2 welquote:
laat m nouquote:Op donderdag 18 december 2008 15:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij hebt fok nagebouwd met lego dat je dat kunt?
knopjes klaarzetten?
hier, we zijn heus ergens goed voorquote:Op donderdag 18 december 2008 15:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jaja met die 2 welgroningen al bijna ingehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |