quote:Op donderdag 18 december 2008 13:22 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben ook al een aantal k's kwijt sinds januarimoet toch beter op mn uitgavenpatroon gaan letten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
quote:Op donderdag 18 december 2008 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
ga Evy doenIk ben fier op je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Als jij ook nou 0 conditie hebt, kan je mijn maatje wordenquote:Op donderdag 18 december 2008 13:25 schreef IrishBastard het volgende:
Ohja, ik moet ook echt eens schoenen gaan halen en beginnen
Waarmee je dan direct al die voordelen van eigen tijden e.d kwijt bentquote:Op donderdag 18 december 2008 13:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als jij ook nou 0 conditie hebt, kan je mijn maatje worden
quote:Op donderdag 18 december 2008 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
Yashi en IB, sitting in a tree..
IB, get your arse over here
Zullen we vanavond eens over hebbenquote:Op donderdag 18 december 2008 13:29 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Waarmee je dan direct al die voordelen van eigen tijden e.d kwijt bent
Maar ook wel zo'n stok achter de deur, want je moet dan op vaste tijden wel lopen
dat is weer goed voor je lijnquote:Op donderdag 18 december 2008 13:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb honger maar ben te lui om naar de kantine te lopen
ben al geweest en broodje is bijna opquote:Op donderdag 18 december 2008 13:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat is weer goed voor je lijn
Niet met de auto iigquote:Op donderdag 18 december 2008 13:03 schreef swarmahoer het volgende:
dilemma trouwens weer vanavond, ga ik met de auto of met de bus of de fiets
Fiets natuurlijk, mietjequote:Op donderdag 18 december 2008 13:40 schreef swarmahoer het volgende:
owja mijn dilemma, hoe ga ik vanavond, fiets auto bus
fiets: koud, bier, onbepaalde tijd
auto: warm, cola, onbeperkte tijd
bus: niet fietsenbier, uiterlijk 12 uur weg
denk de auto
je zag dat er Spam stond?quote:Op donderdag 18 december 2008 14:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Moblo, we komen nader tot elkaar.
Ah kut, het was ook te mooi om waar te zijnquote:Op donderdag 18 december 2008 14:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je zag dat er Spam stond?
heul welquote:Op donderdag 18 december 2008 14:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik weet niet waar die "traditie" vandaan komt, iig niet uit deze reeks. Dus rot op.
Welluschquote:Op donderdag 18 december 2008 14:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik weet niet waar die "traditie" vandaan komt, iig niet uit deze reeks. Dus rot op.
quote:Op donderdag 18 december 2008 14:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op donderdag 18 december 2008 14:37 schreef IrishBastard het volgende:
Want jeweets, haten is verlaten!
Mis zet er nu vast vaart achterquote:Op donderdag 18 december 2008 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
piet wil graag z'n modschap even bijstellen, want hij kan voorlopig nie bannen nie en nie editten nie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |