Vragen wat het salaris is, wat de arbeidsvoorwaarden zijn, de mogelijkheden tot nascholing en hoe lang ze dan verwachten dat je bij hen in dienst treedt en dan er een nachtje over vijf over slapen!quote:Op donderdag 18 december 2008 12:24 schreef Slarioux het volgende:
Oh trouwens, vraagje. Mijn afstudeerplek komt weer dichterbij, ze willen met me in gesprek. Máár, dan moet ik wel bereid zijn na mijn afstuderen bij ze in dienst te treden. What to do, what to do..
Je kan de intentie uitspreken dat als je 't naar je zin hebt je wel wil blijven. Nu al iets beloven of zelfs iets tekenen zou ik nooit doenquote:Op donderdag 18 december 2008 12:24 schreef Slarioux het volgende:
Oh trouwens, vraagje. Mijn afstudeerplek komt weer dichterbij, ze willen met me in gesprek. Máár, dan moet ik wel bereid zijn na mijn afstuderen bij ze in dienst te treden. What to do, what to do..
Leuk hoor.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:39 schreef swarmahoer het volgende:
hboers hebben een toetstentemen is voor studenten
welkomquote:Op donderdag 18 december 2008 12:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
was ik weer, ik heb H_M nog gespot op CS Nijmegen
Dat weet ik nog niet.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat voor contract daar aan vast zit?
Dat wil ik idd gaan doen. Als stagiair ga ik in principe 900 euro per maand verdienen. Als werknemer, weet ik het nog niet. De rest wil ik idd ook nog weten maar het is wel zo, dat ik snel moet beslissen. Ik ga zo een dutje doen en daarna eens eventjes met ze bellenquote:Op donderdag 18 december 2008 12:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vragen wat het salaris is, wat de arbeidsvoorwaarden zijn, de mogelijkheden tot nascholing en hoe lang ze dan verwachten dat je bij hen in dienst treedt en dan er een nachtje over vijf over slapen!
Gesprokenquote:Op donderdag 18 december 2008 12:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
was ik weer, ik heb H_M nog gespot op CS Nijmegen
Whehe gemenerikquote:Op donderdag 18 december 2008 12:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja dat was ook niet zon heel moeilijke weddenschaphad ik wel om 2 kratjes gewed
Dat is inderdaad de keuze die ik heb. Bedanktquote:Op donderdag 18 december 2008 12:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
is daar iets op tegen dan als het niet leuk is lijkt me het logisch dat je t niet wil, maar als t wel leuk is kan je t ook als n mooie uitdaging zien
Sloeriouxquote:Op donderdag 18 december 2008 12:23 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de slet uitgehangenen ik was eerder dan IB
Had je maar de hondjes-route moeten inzetten!quote:
Ik was daar nog heel niet mee bezig, was nog vroeg enzo, komt ie opeens naar me toe dat ie al gebekt had met een of ander mokkelquote:Op donderdag 18 december 2008 12:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Had je maar de hondjes-route moeten inzetten!
zeg dat je op school bentquote:Op donderdag 18 december 2008 12:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
OH noes, mijn mama belt dat ze in Nijmegen is.. En mijn kamer is 1 grote bende
Oh, ik hoor net dat ik om half 2 een afspraak heb om RE nog even te bespreken, maar daarna kom ik wel naar TKquote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 12:52 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik was daar nog heel niet mee bezig, was nog vroeg enzo, komt ie opeens naar me toe dat ie al gebekt had met een of ander mokkel
Oh, niet alsof ik verder op de avond er wel mee bezig was trouwens
quote:Op donderdag 18 december 2008 12:59 schreef motorbloempje het volgende:
oh, ja, die ook, maar ik heb het meer over die faithy met die 'sexy foto's in het Slanktopic'
pfffquote:Op donderdag 18 december 2008 12:59 schreef swarmahoer het volgende:
over abortus gesproken, meiske dat ik ken (18) is zwangergaat ze het houden terwijl ze nog niet eens halverwege dr studie is en bij dr ouders woont
en t was ''ongewenst''
Don't you dare posting them herequote:Op donderdag 18 december 2008 12:59 schreef motorbloempje het volgende:
oh, ja, die ook, maar ik heb het meer over die fatty met die 'sexy foto's in het Slanktopic'
nu jij dit gezegd heb ben ik gerustgesteld, ik weet zeker dat ze gaan komen nuquote:Op donderdag 18 december 2008 13:01 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Don't you dare posting them here
Op mij kun je bouwenquote:Op donderdag 18 december 2008 13:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nu jij dit gezegd heb ben ik gerustgesteld, ik weet zeker dat ze gaan komen nu
ze heeft godzijdank geen nieuwe gemaakt hoorquote:Op donderdag 18 december 2008 13:01 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Don't you dare posting them here
ok, je hebt nu geoefend, morgen bij ons thuis?quote:Op donderdag 18 december 2008 13:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moet ze vaker doen, onaangekondigd langskomen.. Weet je hoe snel ik mijn kamer dan heb opgeruimd
was het net rustigquote:Op donderdag 18 december 2008 13:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
-moblo- -fatty- -sexy-
moet... mezelf... inhouden...
quote:Op donderdag 18 december 2008 13:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moet ze vaker doen, onaangekondigd langskomen.. Weet je hoe snel ik mijn kamer dan heb opgeruimd
meldt* (in de wachtrij dan, niet om bij jou op te ruimenquote:Op donderdag 18 december 2008 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ok, je hebt nu geoefend, morgen bij ons thuis?
ik ben zo blij dat mijn ouders een eindje weg wonen en nooit onaangekondigd aankondigen dat ze binnen 10 minuten voor je deur staanquote:Op donderdag 18 december 2008 13:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]anders vraag je of ze dat gewoon standaard wil doen, ff langskomen
(of iig bellen)
linkjequote:Op donderdag 18 december 2008 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ze heeft godzijdank geen nieuwe gemaakt hoor
ik ben blij dat mijn moeder elke dag langskomt, en mn zusjes voor de troep zorgenquote:Op donderdag 18 december 2008 13:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben zo blij dat mijn ouders een eindje weg wonen en nooit onaangekondigd aankondigen dat ze binnen 10 minuten voor je deur staan
vanaf 1 januariquote:Op donderdag 18 december 2008 13:09 schreef swarmahoer het volgende:
tering moblo ben je 20 k afgevallen ? hoelang heb je daar over gedaan
Respect meis, respect!quote:
Nou ja dit is volgens mij voor het eerst dat ik het met Yashi eens ben over iets aardigs over jou. Het moet hier niet gekker worden!quote:Op donderdag 18 december 2008 13:13 schreef motorbloempje het volgende:
overdrijven is ook een vak Yashi![]()
Confronterende foto's, 't is zo geleidelijk gegaan dat ik nu pas zie wat een ontzettend verschil het isquote:Op donderdag 18 december 2008 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
ik was ook een echte dikkerd
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Oe nooit die foto's zo gezien maar heb er echt respect voorquote:Op donderdag 18 december 2008 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
ben ook wel blij dat ik inmiddels niet meer zo'n fatty ben...
er mag nog wel wat af hier en daar, maar ben dan ook wel aan het sporten om dat goed te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |