Whuts the differencequote:Op donderdag 18 december 2008 11:35 schreef Nielez het volgende:
Toets geen tentamen en kut zei toch dat t slecht ging :p
Dat vroeg ik me ook al af!quote:
Haha!quote:Op donderdag 18 december 2008 11:39 schreef swarmahoer het volgende:
hboers hebben een toetstentemen is voor studenten
Herkenbaar. Maar dan wel de zomervakantie. Ik had toen nog een broodtrommel, de schimmel kwam gewoon tussen de randjes door naar buitenquote:Op donderdag 18 december 2008 09:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gesmeerd brood in je tas laten zitten tijdens een vakantie geeft ook mooie effecten.
Je bent weer bezet?quote:Op donderdag 18 december 2008 10:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waarom zeggen vrouwen altijd pas dat ze je leuk leuk vinden als je weer bezet bent en niet als je nog vrijgezel bent.
Zie nou, er zijn altijd mensen die erger zijnquote:Op donderdag 18 december 2008 12:01 schreef Mikkie het volgende:
Herkenbaar. Maar dan wel de zomervakantie. Ik had toen nog een broodtrommel, de schimmel kwam gewoon tussen de randjes door naar buiten.
baal je vanquote:
Nou in fase -prille relatie?-quote:
Je bent gewoon zenuwachtig voor de meetquote:Op donderdag 18 december 2008 12:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik heb stom gedroomd vannacht, echt iedere keer dat ik wakker werd met zo'n wtf gevoel.. Dus voel me nu ook raar
Je verwacht natuurlijk dat iemand vraagt 'wie was dat dan?'! Maar die vraag ga ik niet stellen!quote:Op donderdag 18 december 2008 12:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
RightNou alle dromen waren over een en dezelfde persoon dus
Ik heb gisteren de slet uitgehangenquote:Op donderdag 18 december 2008 10:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vertel dan, waar ging 't over.
is daar iets op tegen dan als het niet leuk is lijkt me het logisch dat je t niet wil, maar als t wel leuk is kan je t ook als n mooie uitdaging zienquote:Op donderdag 18 december 2008 12:24 schreef Slarioux het volgende:
Oh trouwens, vraagje. Mijn afstudeerplek komt weer dichterbij, ze willen met me in gesprek. Máár, dan moet ik wel bereid zijn na mijn afstuderen bij ze in dienst te treden. What to do, what to do..
ja dat was ook niet zon heel moeilijke weddenschapquote:Op donderdag 18 december 2008 12:23 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de slet uitgehangenen ik was eerder dan IB
Dat ligt eraan wat voor contract daar aan vast zit?quote:Op donderdag 18 december 2008 12:24 schreef Slarioux het volgende:
Oh trouwens, vraagje. Mijn afstudeerplek komt weer dichterbij, ze willen met me in gesprek. Máár, dan moet ik wel bereid zijn na mijn afstuderen bij ze in dienst te treden. What to do, what to do..
Vragen wat het salaris is, wat de arbeidsvoorwaarden zijn, de mogelijkheden tot nascholing en hoe lang ze dan verwachten dat je bij hen in dienst treedt en dan er een nachtje over vijf over slapen!quote:Op donderdag 18 december 2008 12:24 schreef Slarioux het volgende:
Je kan de intentie uitspreken dat als je 't naar je zin hebt je wel wil blijven. Nu al iets beloven of zelfs iets tekenen zou ik nooit doenquote:Op donderdag 18 december 2008 12:24 schreef Slarioux het volgende:
Leuk hoor.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:39 schreef swarmahoer het volgende:
hboers hebben een toetstentemen is voor studenten
welkomquote:Op donderdag 18 december 2008 12:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
was ik weer, ik heb H_M nog gespot op CS Nijmegen
Dat weet ik nog niet.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat voor contract daar aan vast zit?
Dat wil ik idd gaan doen. Als stagiair ga ik in principe 900 euro per maand verdienen. Als werknemer, weet ik het nog niet. De rest wil ik idd ook nog weten maar het is wel zo, dat ik snel moet beslissen. Ik ga zo een dutje doen en daarna eens eventjes met ze bellenquote:Op donderdag 18 december 2008 12:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vragen wat het salaris is, wat de arbeidsvoorwaarden zijn, de mogelijkheden tot nascholing en hoe lang ze dan verwachten dat je bij hen in dienst treedt en dan er een nachtje over vijf over slapen!
Gesprokenquote:Op donderdag 18 december 2008 12:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
was ik weer, ik heb H_M nog gespot op CS Nijmegen
Whehe gemenerikquote:Op donderdag 18 december 2008 12:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja dat was ook niet zon heel moeilijke weddenschaphad ik wel om 2 kratjes gewed
Dat is inderdaad de keuze die ik heb. Bedanktquote:Op donderdag 18 december 2008 12:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
is daar iets op tegen dan als het niet leuk is lijkt me het logisch dat je t niet wil, maar als t wel leuk is kan je t ook als n mooie uitdaging zien
Sloeriouxquote:Op donderdag 18 december 2008 12:23 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de slet uitgehangenen ik was eerder dan IB
Had je maar de hondjes-route moeten inzetten!quote:
Ik was daar nog heel niet mee bezig, was nog vroeg enzo, komt ie opeens naar me toe dat ie al gebekt had met een of ander mokkelquote:Op donderdag 18 december 2008 12:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Had je maar de hondjes-route moeten inzetten!
zeg dat je op school bentquote:Op donderdag 18 december 2008 12:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
OH noes, mijn mama belt dat ze in Nijmegen is.. En mijn kamer is 1 grote bende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |