Done !quote:Op woensdag 17 december 2008 19:20 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Nee, dan kan je nog ergens naar streven he?![]()
Edit: oeps, laatste bericht. Ik laat het topic maken maar aan de meer computervaardigen over, denk ik.KZ, TheGeneral
![]()
Daar was ik al aan begonnen ja. Die zal ik voor 2009 wel klaar hebbenquote:Op woensdag 17 december 2008 23:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Done !
Maar hoop dat TheGeneral de wiki wil updaten voor 2009
Grote klassequote:Op donderdag 18 december 2008 01:36 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Daar was ik al aan begonnen ja. Die zal ik voor 2009 wel klaar hebben
Ik ookquote:Op donderdag 18 december 2008 18:23 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik mis wel het nieuwe Nalby-topic in de OP
Done !quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:07 schreef TheGeneral het volgende:
Nieuwe OP:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/ATP_Tour_Tennis
KZ Of modje ff veranderen
Daar kon ik ook nog geen site voor vinden. Die van Shanghai is ook nog voor de TMC. Die is ook nog niet geupdate.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Done !
Prachtig
ps. London is niet klikbaar ?
Website van de WTF: http://www.atptennis.com/finals/index.htmlquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Daar kon ik ook nog geen site voor vinden. Die van Shanghai is ook nog voor de TMC. Die is ook nog niet geupdate.
Topquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Website van de WTF: http://www.atptennis.com/finals/index.html
Van Shanghai is deze als het goed is: http://www.jussevent.com
quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:07 schreef TheGeneral het volgende:
Nieuwe OP:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/ATP_Tour_Tennis
KZ Of modje ff veranderen
quote:Op donderdag 18 december 2008 22:59 schreef Ambrosius het volgende:
TennisVP. Nog maar een paar weken, dan beginnen we alweer.
ik had hem gisteren al gezien....hilarischquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:53 schreef TheGeneral het volgende:
http://www.atptennis.com/(...)ideo.asp?videoid=927
quote:Philippoussis eyes a return to the tour
Mark Philippoussis will line up in the Legends tournament for senior players at next month's Australian Open, but insists he is still planning a return to the main circuit next year.
The 32-year-old has not played an ATP event since November 2006 but said on Monday that he still had the enthusiasm to mount a comeback bid.
A former Davis Cup star and Wimbledon and US Open finalist, the Victorian had considered retirement in the last two years as he battled knee injuries.
He will play doubles at the Australian Open seniors event alongside popular Frenchman Henri Leconte as a way of easing himself into a comeback.
Philippoussis will also play in an eight-man exhibition tournament in Adelaide the week before the Australian Open.
He is continuing to receive rehab for knee injuries and said he would take a cautious approach next year.
"There's no timeline," Philippoussis said.
"I'll just see how the body's feeling and take it from there."
He wants to play in the Australian Open again and is also eyeing a return to the Davis Cup squad.
He will start off in second-tier Challenger events to gain match experience and ranking points.
"I have to go to the lower (events)," he said.
"That's what I want to do and that's what I expect to do."
Philippoussis' latest knee injury came during his attempt to win a wildcard for the Australian Open in 2007.
His last ATP event was in Maui in November 2006.
Net zo lelijk als de WTA website nuquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:52 schreef TheGeneral het volgende:
Wow, www.ATPtennis.com heeft zijn site veranderd
Wel lief dat Rogiertje Andy omhelst op het eindquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:15 schreef TheGeneral het volgende:
Ook leuk: De passing van Federer tegen Roddick in Basel. Maar ook wat daarna gebeurd. Dat was nog eens een game![]()
![]()
quote:Tjerk Bogtstra wordt definitief de coach van Raemon Sluiter. Dat meldt RTV Rijnmond zaterdag. De voormalig Davis Cup-captain ging akkoord met het voorstel van de Rotterdamse tennisser, die volgend jaar zijn rentree maakt. Bogtstra en Sluiter werkten eerder met veel succes samen in Davis Cup, met als hoogtepunt een halvefinaleplaats in 2001.
Bogtstra was beschikbaar als coach omdat zijn pupil Martin Verkerk onlangs een punt achter zijn loopbaan zette.De twee werkten toen pas drie maanden samen.
Waar zie je die omhelzing? Het filmpje stopt als Federer serveert (voor de wedstrijd?)quote:Op woensdag 24 december 2008 14:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wel lief dat Rogiertje Andy omhelst op het eind
Tsonga?quote:Op woensdag 31 december 2008 13:45 schreef wimderon het volgende:
Even een quizvraagje. Naar welke tennisser is het nieuwe logo van de WTF gemaakt?
[ afbeelding ]
Stepanek? Al heeft die niet zo vaak reden om zijn armen omhoog te doen.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:45 schreef wimderon het volgende:
Even een quizvraagje. Naar welke tennisser is het nieuwe logo van de WTF gemaakt?
[ afbeelding ]
Nee, en achteraf gezien had ik dat ook liever zo gehouden.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:49 schreef Chriz2k het volgende:
Over Tsonga gesproken: hebben jullie dit wel eens gezien?
Federer?quote:Op woensdag 31 december 2008 13:57 schreef wimderon het volgende:
Nog geen goede antwoorden. Verkerk komt qua niveau wellicht het meest in de buurt. De speler is nog wel actief en staat in de top-100.
quote:Op woensdag 31 december 2008 13:45 schreef wimderon het volgende:
[]
Dit is natuurlijk wel zuur:quote:
Martin straft meteen!quote:BTW this Ljubo's photo is taken from Madrid 2005... I'm not sure, probably after his 6-3 3-6 6-3 win over Nalbandian in the semifinal.
5 januari begint Dohaquote:Op woensdag 31 december 2008 14:09 schreef XL het volgende:
Nou ja.. ik had in ieder geval een kale gekozen
http://en.justin.tv/lotfitv4quote:Op donderdag 1 januari 2009 12:03 schreef Federer-fan het volgende:
Is er vandaag nog ergens iets te zien van dat demonstratietoernooi in Abu Dhabi?
Bedankt, maar bij mij werkt hij niet. Heb geloof ik Explorer nodig en ik heb Safari.quote:
Beter !quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:11 schreef TheGeneral het volgende:
http://www.freeetv.com/modules.php?name=Video_Stream&page=watch&id=2398
4-2* Murray
Bedankt.quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:11 schreef TheGeneral het volgende:
http://www.freeetv.com/modules.php?name=Video_Stream&page=watch&id=2398
4-2* Murray
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:56 schreef TheGeneral het volgende:
Tiebreak. Die zal Federer wel verliezen
McEnroe straks na deze wedstrijd: "Dit is de beste wedstrijd die ik ooit heb gezien."quote:
En na 6-8.quote:
Wat denk je zelf. Federer verloor in 2007 in Kooyong van Roddickquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:58 schreef Federer-fan het volgende:
Wat ik me afvraag me deze wedstrijd: zou het ze nou uitmaken of ze winnen?
Je weet dat het een Exho is he...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:07 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Lag het nou aan mij of hing deze pot van de slordigheidjes aan elkaar. Murray geeft diverse keren 40-0 voorsprongen weg. En gaf hij nou ook zijn service weg met twee dubbele fouten en twee ballen die 90% van de tijd gewoon de winner moeten zijn?
Aardig wedstrijdje, maar geen topniveau of mentaliteit.
WTF is een Exho?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:10 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Je weet dat het een Exho is he...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:22 schreef Tim86 het volgende:
Een Exho is een jongedame die veel pech heeft gehad in haar leven, maar die nu een carrière met seks, drugs en pooiers achter zich heeft gelaten.
Prima excuus voor slecht tennis ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:10 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Je weet dat het een Exho is he...![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:20 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
WTF is een Exho?Exho wordt gebruikt als afkorting van Exhibition.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is zeker een prima excuus voor slecht tennis. Je doet dingen die je normaal niet doet. Probeert dingen vaak mooier op te lossen dan nodig. Dat gaat vaker fout, dus slechter tennis. Ook riskeer je niets dus gaat niet voor alles lopen en niet tot het uiterste om ballen terug te slaan.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:28 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Prima excuus voor slecht tennis ja.![]()
Niks tegen Exho tennis, maar ga dan of echt exho tennissen (gewoon ofshowen etc.) of gewoon echt tennissen. Vond dit een beetje geen van beiden. Leek nog het meest op een standaard eerste/tweede ronde match tussen twee mentaal labielen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Sorry, maar je bent nu in de war met een emo.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:22 schreef Tim86 het volgende:
Een Exho is een jongedame die veel pech heeft gehad in haar leven, maar die nu een carrière met seks, drugs en pooiers achter zich heeft gelaten.
quote:
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:07 schreef TheGeneral het volgende:
Deze 2 spelen wel een stuk serieuzer dan Federer en Murray deden
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:22 schreef Tim86 het volgende:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Bijna ! Nog ff wat veranderen en gaan
Als Nadal dat draagt bij Wimbledon dit jaar en wint, is hij echt een Baas.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Bijna ! Nog ff wat veranderen en gaan
Zeg, ho ho ho, Nadal is geen ONZ jostiequote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als Nadal dat draagt bij Wimbledon dit jaar en wint, is hij echt een Baas.
Ow, ik dacht even dat ik mijn eerste coole post van 2009 te pakken had.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zeg, ho ho ho, Nadal is geen ONZ jostie
Het zal wel altijd een droom blijven dat we ooit dat niveau gaan halen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:49 schreef Ambrosius het volgende:
Dit topic is ook geen ONZ, waar het af en toe steeds meer op gaat lijken.
Post minstens wat nuttigs, je reageert waarschijnlijk op een break van Murray, zet dat er dan bij, heeft je post nog enig nut.quote:
Weggehaald jammer genoeg en ITA/SPA.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Is er denk ik niet
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=27869&part=sports
Alles wat ik kan vinden !
Zoals het hoort!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:37 schreef TheGeneral het volgende:
Ze matten mekaar helemaal af![]()
Gisteren namen Federer en Murray het woord Exhibition iets serieuzer. Deze partij lijkt wel een finale (van een echt toernooi).
Wel leuker om te zien natuurlijk.
Bedankt.quote:
Deze game is voorlopig wel even de game van het jaar zegquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:48 schreef kevin_ het volgende:
Echt geweldige partij![]()
![]()
.
Ze spelen ook gewoon op volle kracht.
Dan heb ik toch liever dat Federer z'n beste tennis opspaart voor de belangrijke momenten. Nadal nu alweer met marathonpartijenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:59 schreef TheGeneral het volgende:
Dan zie je deze partij, en dan Federer gisteren gewoon met zijn horlogeDan weet je al dat hij in Exho modus zit..
Dat vind ik wel jammer. Hij moet het wel serieus nemen en er gewoon vol voor gaan.
Dat hij dat niet doet tegen Blake / Mcenroe / Brog op die exho kan ik begrijpen. Maar hier zie ik het hem liever wel doen.
Daar heb je ook een punt ja. Laat hem dan maar vol gaan in toernooien waar punten te behalen zijn. Ja dat heb ik liever.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan heb ik toch liever dat Federer z'n beste tennis opspaart voor de belangrijke momenten. Nadal nu alweer met marathonpartijen![]()
En dan over een paar maanden klagen over de zware kalender en na de US Open opgebrand zijn.
De organisatoren hebben er zo te zien wel alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat de grote namen er niet vroeg uitvliegenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:26 schreef TheGeneral het volgende:
Draw Doha:
http://qatarten.msoutlook(...)indraw%20Singles.pdf
Murray bij Federer.
Geldt voor alle lotingen van de grote namen, behalve die van Djoko die meteen tegen Gulbis mag.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
De organisatoren hebben er zo te zien wel alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat de grote namen er niet vroeg uitvliegen
Idd zegquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
De organisatoren hebben er zo te zien wel alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat de grote namen er niet vroeg uitvliegen
Ik verwacht Roddick er ook wel bij maar met de Youz en de Igor weet je het nooitquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd zeg. Het zou me verbazen als de SF anders zijn dan Roddick-Nadal en Federer-Murray.
OMG, en die bult ook nog eens bij zijn polsquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:50 schreef Tim86 het volgende:
Safin is klaar voor de Hopman Cup!![]()
[ afbeelding ]
Die is geimplanteerd, anders zakt zijn horloge van zijn pols.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:08 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
OMG, en die bult ook nog eens bij zijn pols![]()
.
Dat zegt hij elk jaarquote:Op zondag 4 januari 2009 14:22 schreef wimderon het volgende:
Safin stopt er overigens mee na dit jaar.
quote:"We've got Verdasco who will bring that forehand with some tobasco"
Dit keer echt?quote:Safin stopt na dit seizoen
PERTH - Marat Safin heeft tijdens de Hopman Cup in het Australische Perth aangekondigd dat hij aan zijn laatste tennisseizoen is begonnen. "Maar ik wil nog wel een paar goede resultaten neerzetten", beloofde de voormalig nummer één van de wereld.
"Dit wordt mijn laatste jaar, ik wil me richten op een nieuw leven", stelde de 28-jarige Rus. Hij won in het verleden al de Australian Open en de US Open. "Ik voel geen druk en ik zal er alles aan doen om te zorgen dat ik tennis op hoog niveau kan spelen. Ik hoop veel te genieten en een paar goede resultaten neer te zetten", zei Safin, die in Perth samen met zijn zusje Dinara in de Hopman Cup acteert.
Safin denkt dat hij het tennis niet gaat missen. "Ik hoop dit jaar nog veel plezier te beleven op de baan, maar ik geniet ook van het leven buiten de sport. Ik ben niet volledig bezeten van tennis."
Volgens mij heeft hij gewoon een klap gekregen van die enge zus van hen.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:00 schreef groenen het volgende:
Marat Safin wint vecht- én tennispartij
[...]
Later gaf hij toe: "Ik heb vorige week gevochten in Moskou. Ik was op het slechte moment op de slechte plaats. Gelukkig won ik de vechtpartij", zei de Rus.
![]()
Klopt ja, die hebben standaard nog antieke wedstrijden ingeprogrammeerd staanquote:Op zondag 4 januari 2009 21:06 schreef Wopper1 het volgende:
Het scorebord is iig de weg kwijt![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij echt standaard ieder jaar (januari gezien dan).
Morgen vanaf 14.00 uur iig.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:40 schreef Federer-fan het volgende:
Voor wie het nog niet wist: Eurosport zendt volgens de tv-gids livebeelden uit van Qatar.
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:40 schreef TheGeneral het volgende:
Eigenlijk is alleen dat CZE gek aan dat plaatje natuurlijk.
Dat heeft die fotograaf ze expres laten doen, om te symboliseren dat ze nog niet klaar zijn voor het seizoen.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:42 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien wat voor de OP?
Mooie starthoudingen van Nadal en Murray btw
quote:Op maandag 5 januari 2009 00:42 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien wat voor de OP?
Mooie starthoudingen van Nadal en Murray btw
En Roger maakt volgens mij een valse startquote:Op maandag 5 januari 2009 08:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat heeft die fotograaf ze expres laten doen, om te symboliseren dat ze nog niet klaar zijn voor het seizoen.
Hij wint zelfs van Blake met 7-1 in de beslissende tie-breakquote:Op maandag 5 januari 2009 13:43 schreef Chriz2k het volgende:
Hrbaty zou toch stoppen aan het einde van vorig seizoen?
Hij wint in ieder geval wel de eerste set van Blake met 6-3 in de Hopman Cup.
Ik dacht altijd dat hij de heer Baty heette.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:43 schreef Chriz2k het volgende:
Hrbaty zou toch stoppen aan het einde van vorig seizoen?
Ook gaar.quote:Hij wint in ieder geval wel de eerste set van Blake met 6-3 in de Hopman Cup.
Haha, zal vast wel een zoon van 1 of andere sjeik zijnquote:Op maandag 5 januari 2009 15:53 schreef Tim86 het volgende:
Tering wat een verneukte wildcard..Abdulla Hajji wint welgeteld 1 servicepunt in de eerste set tegen fucking Devilder
Nu al wel zijn eerste game binnenquote:Op maandag 5 januari 2009 16:02 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Haha, zal vast wel een zoon van 1 of andere sjeik zijn.
Gulbis kennende zal hij er nu wel snel uitvliegen tegen een willekeurige kneus.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:53 schreef Ambrosius het volgende:
Djokovic begint matig aan het jaar, Gulbis tikt 'm er in 2 setjes af in Brisbane.
quote:Australian Open - Djokovic handed Sydney wildcard
Eurosport - Tue, 06 Jan 11:26:00 2009
Novak Djokovic was thrown a lifeline to continue his preparations for his Australian Open defence after he was knocked out of ATP Brisbane.
The world number three was facing the prospect of going into the first grand slam of 2009, starting in Melbourne on January 19, with only one match under his belt this year following his shock 6-4 6-4 first round loss to his former training partner, Ernests Gulbis of Latvia.
However, organisers of the Sydney International, starting on Sunday, granted the Serbian a wildcard entry. It will allow him to get some vital practice matches in before the Open.
"I'm very grateful to receive the wildcard to Sydney," Djokovic said.
"It was disappointing to lose in Brisbane but I now have another chance for more high quality matches in Sydney."
Sydney International tournament director Craig Watson said he had no hesitation in extending help to Djokovic.
"We certainly understand that he will be looking for matches leading up to the Open and with that we are happy to be in a position to provide Novak with a wildcard," Watson said.
Reuters
Precies.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
HIj bedoelt dat hij wanhopig probeert om op #2 te komen
Best mogelijk, maar het lijkt me eigenlijk dat hij ook Sydney had gespeeld als hij daar geen kans op maakte. Je gaat toch niet proberen je AO te verdedigen met één (verloren) wedstrijd dit jaar.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
HIj bedoelt dat hij wanhopig probeert om op #2 te komen
GSM Youznhy!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:45 schreef T-Rigg het volgende:
Youzhny is erg goed bezig tegen Andreev.
Devilder had er gisteren eentje van <15 minutenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:12 schreef Ambrosius het volgende:
Santoro. 4 hele punten gemaakt tegen Nadal in de eerste set: 6-0 Rafa binnen 19 minuten, dat moet ongeveer zijn snelste set ooit zijn.
Geweldige overwinning, dit is de ommekeer, ik voel hetquote:
Bang voor het zwarte gat, kwestie van tijd voordat Martin zijn rentree aankondigt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:11 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dacht ook dat vorig jaar zijn laatste zou zijn. Evenals Hrbaty. Zou ook stoppen dacht ik.
Evenals Safin. Zou ook stoppen dacht ik.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:11 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dacht ook dat vorig jaar zijn laatste zou zijn. Evenals Hrbaty. Zou ook stoppen dacht ik.
GSM PHM 6-3 6-4quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gulbis kennende zal hij er nu wel snel uitvliegen tegen een willekeurige kneus.
Als ik de tv aanzet en Gulbis zie heb ik altijd het idee dat ik naar een WTA-partij kijk. Hij heeft echt een vrouwelijke uitstraling vind ik.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als ik de tv aanzet en Gulbis zie heb ik altijd het idee dat ik naar een WTA-partij kijk. Hij heeft echt een vrouwelijke uitstraling vind ik.
Wat dat betreft kun je als man die bijvoorbeeld nummer 1.000 op de wereldranglijst staat waarschijnlijk erg veel geld verdienen als je een geslachtsveranderende operatie ondergaat. Een omgebouwde man in de top 1.000 zal toch wel nummer 1 worden bij de dames lijkt mij.
Één.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:50 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen van 1.90 ken jij?
Wat bedoel je? Ik bedoel in elk geval dat ik denk dat de omgebouwde nummer 1.000 van de heren zonder veel moeite nummer 1 bij de dames zou worden (tenzij je door zo'n operatie slechter gaat tennissen).quote:Of WTA spelers dan ook nog eens servicekannonen zijn en bij tijd en wijlen goed genoeg zijn een set van Nadal op gras te pakken of Djokovic te verslaan?
Ik denk dat Tsonga na de eerste set zo keek:quote:
Ik heb er geen verstand vanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geweldige overwinning, dit is de ommekeer, ik voel het![]()
Gisteren een feestje met z'n homeboys, vandaar dat Tsonga het ook zo moeilijk had waarschijnlijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:14 schreef Tim86 het volgende:
En hoezo heeft Monfils zoveel moeite metDevilder
7-5 3*-4
Waren Berdych, Smelzer en Gulbis ook overgevlogen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gisteren een feestje met z'n homeboys, vandaar dat Tsonga het ook zo moeilijk had waarschijnlijk
Sterker nog, hij gaat ook niet naar de Australian Openquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:43 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Davydenko trekt zich terug uit Chennai en de AO, volgens de ATP-site. Blessure.
Lees nog eensquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sterker nog, hij gaat ook niet naar de Australian Open
Simon en hij zijn wel toegevoegd aan het deelnemersveld in Rotterdam overigens
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:55 schreef Tim86 het volgende:
Had je hem ge-edit tussendoor of begin ik gek te worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:05 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Topicje in psychologie plaatsen is inderdaad geen slecht plan.Ik begin toch maar met optometrie denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Das puur symptoombestrijding.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik begin toch maar met optometrie denk ik
Roddick - Hanescu 6-3, 6-2quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:51 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Wat is Hanescu toch eigenlijk een kuttennisser.
Winnaar tegen Roddick !quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:57 schreef Ambrosius het volgende:
Spierballentennis nu: Monfils-Nadal. Monfils begint sterk met een break voorsprong.
Die Stakhovsky heeft een aardige karrevracht aan talent iddquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:33 schreef Nalbandian het volgende:
Stakhovsky staat momenteel ook lekker te ballen tegen Murray...damn!
Godskelere....Murray heeft er ook zin in![]()
Thx !quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:50 schreef Ambrosius het volgende:
Monfils-Roddick nu bezig in Doha, Monfils serveerde voor de eerste set, maar werd gebroken: 5-5. Tot nu toe wel een aardige wedstrijd, Eurosport gaat nu live.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:41 schreef Norrage het volgende:
Monfils! Sla die excuusneger van de baan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |