5 januari begint Dohaquote:Op woensdag 31 december 2008 14:09 schreef XL het volgende:
Nou ja.. ik had in ieder geval een kale gekozen
http://en.justin.tv/lotfitv4quote:Op donderdag 1 januari 2009 12:03 schreef Federer-fan het volgende:
Is er vandaag nog ergens iets te zien van dat demonstratietoernooi in Abu Dhabi?
Bedankt, maar bij mij werkt hij niet. Heb geloof ik Explorer nodig en ik heb Safari.quote:
Beter !quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:11 schreef TheGeneral het volgende:
http://www.freeetv.com/modules.php?name=Video_Stream&page=watch&id=2398
4-2* Murray
Bedankt.quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:11 schreef TheGeneral het volgende:
http://www.freeetv.com/modules.php?name=Video_Stream&page=watch&id=2398
4-2* Murray
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:56 schreef TheGeneral het volgende:
Tiebreak. Die zal Federer wel verliezen
McEnroe straks na deze wedstrijd: "Dit is de beste wedstrijd die ik ooit heb gezien."quote:
En na 6-8.quote:
Wat denk je zelf. Federer verloor in 2007 in Kooyong van Roddickquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:58 schreef Federer-fan het volgende:
Wat ik me afvraag me deze wedstrijd: zou het ze nou uitmaken of ze winnen?
Je weet dat het een Exho is he...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:07 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Lag het nou aan mij of hing deze pot van de slordigheidjes aan elkaar. Murray geeft diverse keren 40-0 voorsprongen weg. En gaf hij nou ook zijn service weg met twee dubbele fouten en twee ballen die 90% van de tijd gewoon de winner moeten zijn?
Aardig wedstrijdje, maar geen topniveau of mentaliteit.
WTF is een Exho?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:10 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Je weet dat het een Exho is he...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:22 schreef Tim86 het volgende:
Een Exho is een jongedame die veel pech heeft gehad in haar leven, maar die nu een carrière met seks, drugs en pooiers achter zich heeft gelaten.
Prima excuus voor slecht tennis ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:10 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Je weet dat het een Exho is he...![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:20 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
WTF is een Exho?Exho wordt gebruikt als afkorting van Exhibition.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is zeker een prima excuus voor slecht tennis. Je doet dingen die je normaal niet doet. Probeert dingen vaak mooier op te lossen dan nodig. Dat gaat vaker fout, dus slechter tennis. Ook riskeer je niets dus gaat niet voor alles lopen en niet tot het uiterste om ballen terug te slaan.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:28 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Prima excuus voor slecht tennis ja.![]()
Niks tegen Exho tennis, maar ga dan of echt exho tennissen (gewoon ofshowen etc.) of gewoon echt tennissen. Vond dit een beetje geen van beiden. Leek nog het meest op een standaard eerste/tweede ronde match tussen twee mentaal labielen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |