quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
OP volgt....... misschien........
ik weet niet waar ik die kan vinden dus.........
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:ik dacht wat een dooie boel hier ....... even laten schrikken....
heeft het geholpen ?
ik zag toevallig nu die nummertjesquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik was al blij dat jij de Lapo had!
Ik zag toevallig ook de nummertjes, en dacht, mja, ik wacht wel even!quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik zag toevallig nu die nummertjesdus ik dacht hé......... lapo ... enzo
Was ik al moet zo slapenquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
maar je bent wél gelijk wakker hé
schijterd......quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zag toevallig ook de nummertjes, en dacht, mja, ik wacht wel even!
http://www.telegraaf.nl/t(...)t_ermee__.html?p=2,1quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oja, was ik alweer vergeten, Peter!? Wie is er gestopt?
ow........quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)t_ermee__.html?p=2,1
Ja uh werken en afspraak 14:30 fysio dus moet ik al om 10:00 beginnenquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zo vroeg? wastkebeurd........?
Ohw, ok......quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tssss, echt belachelijk! Dat zijn toch geen normale tijden meer te noemen?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja uh werken en afspraak 14:30 fysio dus moet ik al om 10:00 beginnen
Wiequote:Op dinsdag 16 december 2008 22:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar nu klopt de TT niet meer.
pfffffffff 10 uur........quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Erg he ??quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tssss, echt belachelijk! Dat zijn toch geen normale tijden meer te noemen?![]()
Oh lekkah! Vandaag begon ik om 04:00 en morgen lekker uitsplapen tot 08:00quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan ik nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
pfffffffff 10 uur........![]()
je moet ook gewoon in delen slapen..... ik ga ook zo een uurtje plat... ben ik er vannacht weer
Ik ben alweer een paar uurtjes wakker!quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
pfffffffff 10 uur........![]()
je moet ook gewoon in delen slapen..... ik ga ook zo een uurtje plat... ben ik er vannacht weer
Ik schaam me diepquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh lekkah! Vandaag begon ik om 04:00 en morgen lekker uitsplapen tot 08:00![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh lekkah! Vandaag begon ik om 04:00 en morgen lekker uitsplapen tot 08:00![]()
kan niet...... bestaat niet.........quote:
Ik vind een keer wakker worden per dag meer dan genoegquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind een keer wakker worden per dag meer dan genoeg
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee...... voor mij even wachten.... zit nu aan de koffie
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind een keer wakker worden per dag meer dan genoeg
Hoi fanquote:
Neeh ik ben denk 2 keer in slaap gevallen op de bank .. Sjesus wat voel ik me kut dan dus hoppa gelijk mijn bed in. Ik kan dat echt niet hazenslaapjes ofzo. Trek ik liever door.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als je dat gevoel een beetje verdeelt over meerdere keren, wordt dat ook steeds makkelijker
Ja ok, dat kan, ik kan er juist heel erg goed tegen, even hoofd weer leeg ofzo.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Neeh ik ben denk 2 keer in slaap gevallen op de bank .. Sjesus wat voel ik me kut dan dus hoppa gelijk mijn bed in. Ik kan dat echt niet hazenslaapjes ofzo. Trek ik liever door.
Een leeg hoofd heb ik van nature, denk dat het daar aan ligtquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ok, dat kan, ik kan er juist heel erg goed tegen, even hoofd weer leeg ofzo.
misschien moet ik minder koffie drinken en meer wijnquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Neeh ik ben denk 2 keer in slaap gevallen op de bank .. Sjesus wat voel ik me kut dan dus hoppa gelijk mijn bed in. Ik kan dat echt niet hazenslaapjes ofzo. Trek ik liever door.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Een leeg hoofd heb ik van nature, denk dat het daar aan ligt
Ik zei niet dat mijn hoofd vol zal met kwaliteitsinformatie he?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Een leeg hoofd heb ik van nature, denk dat het daar aan ligt
over informatie gesproken........ hoe ga je dat doen met de kerst?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zei niet dat mijn hoofd vol zal met kwaliteitsinformatie he?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zei niet dat mijn hoofd vol zal met kwaliteitsinformatie he?
Hij eerste naar zijn ouders, ik 2e naar mijn ouders, zoiets denk ikquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
over informatie gesproken........ hoe ga je dat doen met de kerst?
man naar zijn ouders en jij naar jouw ouders?
of samen thuis blijven?
Oh, toch niet helemaalquote:
ah...... oké kan ook natuurlijk .......quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij eerste naar zijn ouders, ik 2e naar mijn ouders, zoiets denk ik
huh?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh, toch niet helemaal![]()
Links en rechts zijn nu omgewisseld bij hem
Ja, dat ik naar mijn ouders ga, kwam ik niet echt zo onderuit, ik ben allang blij dat ik niet met hem mee hoef.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah...... oké kan ook natuurlijk .......
tjongejonge, 3 delenquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah die ga ik later kijken...... wordt opgenomen![]()
House[ afbeelding ]
nou ja als het maar een beetje leefbaar blijft..... want je weet nooit hoe lang dat gaat duren voordat jequote:Op dinsdag 16 december 2008 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, dat ik naar mijn ouders ga, kwam ik niet echt zo onderuit, ik ben allang blij dat ik niet met hem mee hoef.
Wist jij dat koffie DE nationale drank is in Italia, nog meer dan wijn?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
misschien moet ik minder koffie drinken en meer wijn![]()
maar met wijn is het dan weer meteen een coma..... en da's pas écht moeilijk wakker worden....
nah..... gaat al jaren zo..... dus ik vind het wel best, ik lig wel soms gewoon de hele zondag voor pampus in mijn bed....
maar ja dat kan dus is ook geen probleem.......
Hé Lies vorige week sliep jij op de bank.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, dat ik naar mijn ouders ga, kwam ik niet echt zo onderuit, ik ben allang blij dat ik niet met hem mee hoef.
Tja, ik wist ook niet dat dat kon. Nu denk ie dat links, rechts is en andersomquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou ja als het maar een beetje leefbaar blijft..... want je weet nooit hoe lang dat gaat duren voordat je
een eigen plek hebt......
lijkt me wel héél erg moeilijk hoor......
Doe mij die maar dan !! laat de koffie maar zittenquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wist jij dat koffie DE nationale drank is in Italia, nog meer dan wijn?
caffè (espresso)
caffè ristretto (nog sterker)
caffè lunguo (met twee keer zoveel water als een gewone caffè)
cappucino (ook wel bekend hier)
caffelatte (met veel melk)
caffè corretto (met een tik, b.v. grappa)
caffè americano (bijna het Nederlands kopje koofie)
![]()
* genietend van een biertje
Deze House bestaat uit 3 afleveringen, vorige week, deze week en volgende week.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Hidi ik kan je niet meer volgen
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Hé Lies vorige week sliep jij op de bank.
Deze week hij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe mij die maar dan !! laat de koffie maar zitten
ja ben 1x in Italië geweest...... heb inderdaad veel soorten koffie gedronken....... vaak met eenquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wist jij dat koffie DE nationale drank is in Italia, nog meer dan wijn?
caffè (espresso)
caffè ristretto (nog sterker)
caffè lunguo (met twee keer zoveel water als een gewone caffè)
cappucino (ook wel bekend hier)
caffelatte (met veel melk)
caffè corretto (met een tik, b.v. grappa)
caffè americano (bijna het Nederlands kopje koofie)
![]()
* genietend van een biertje
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is zijn bed
Je ben toch in gemeenschap van goederen getrouwd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus de helft van het bed (en de rest) is van jou. (als je moeilijk wil doen)
Een 2e kut maakt je blut
http://i3.photobucket.com(...)intune/ILbarcode.gif
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is zijn bed
vind het knap van jullie !! Ik zat bij mijn ouders te mokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Je ben toch in gemeenschap van goederen getrouwd?
Dus de helft van het bed (en de rest) is van jou. (als je moeilijk wil doen)
Amaretto?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja ben 1x in Italië geweest...... heb inderdaad veel soorten koffie gedronken....... vaak met een
soort van likeurtje erin en dan was de koffie koud ... geen idee hoe dat spul heet maar was
lekker![]()
ow...... nah... dat zoekt griekje altijd uit.. daar bemoei ik me niet mee...quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Deze House bestaat uit 3 afleveringen, vorige week, deze week en volgende week.
Ik denk ook niet dat we het nog heel lang zo moeten doen enzo, het wordt er niet gezelliger op.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
vind het knap van jullie !! Ik zat bij mijn ouders te mokken
Ben je onder huwelijkse voorwaarden getrouwd?quote:
Liggen en ogen dichtquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow...... nah... dat zoekt griekje altijd uit.. daar bemoei ik me niet mee...![]()
ik ga d'r altijd effe languit bij liggen op de bank en dan zie ik het verder wel.........
ik weet niet eens hoe dat allemaal werkt.....
zou best kunnen.... ik heb geen idee.... het was koude koffie met een rietje en er zat drank in......quote:
nee schat......... languit op de bank t.v. kijken......... dan moet je je oogjes wel open houdenquote:
Tja....quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Ben je onder huwelijkse voorwaarden getrouwd?
Dat is al een motie van wantrouwen vooraf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ameretto is heerlijk ! Echt een winter drankjequote:Op dinsdag 16 december 2008 22:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zou best kunnen.... ik heb geen idee.... het was koude koffie met een rietje en er zat drank in......
dat is alles wat ik ervan heb onthouden
Ja zag het .. hihihiquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee schat......... languit op de bank t.v. kijken......... dan moet je je oogjes wel open houden
natuurlijk......
pfffffff.......het wordt écht bedtijd voor jou........
Ammereettoquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ameretto is heerlijk ! Echt een winter drankje
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:34 schreef Gert het volgende:
Sportman van het jaar Maarten van der Weijden heeft meteen na zijn verkiezing tot sporter van het jaar 2008 zijn afscheid aangekondigd. De 27-jarige zwemmer die in Peking olympisch kampioen werd op de tien kilometer open water kreeg een staande ovatie, nadat hij na een lange speech vaarwel zei.
http://www.sportwereld.nl(...)_meteen_vaarwel.html
Maar misschien is de bovenbuurman van Peter6000 ook wel gestopt met jeu de boulen op zijn parketvloer hoor.
liet je je tetten zien?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
kiekeboe ........
ik liet ze beter schrikken
geeft caro een paar schoenen doorquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:39 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Nog maar een keer dan.. Je mag schoenen gooien
En sloffen?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:39 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Nog maar een keer dan.. Je mag schoenen gooien
Als het die nieuwe laarzen zijn vang ik welquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
geeft caro een paar schoenen door![]()
goed mikken.........
Die neus, dat moet wel fotoshop zijn, toch?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee Gek !
deze.........
[ afbeelding ]
Kut excuusquote:
Nee, daar gooi ik niet mee, die zijn van een oogverblindende schoonheid!quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het die nieuwe laarzen zijn vang ik wel
Ja die neusquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die neus, dat moet wel fotoshop zijn, toch?
nah....... of alles is photoshop of het is echt ik weet het niet.........quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die neus, dat moet wel fotoshop zijn, toch?
Jaa haha bejaarden met een hoedje!quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee Gek !
deze.........
[ afbeelding ]
Ik had echt dat hele hoedje nog niet eens gezien!quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaa haha bejaarden met een hoedje!
Geen porum!
Secret Santaquote:
Hey sis...quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had echt dat hele hoedje nog niet eens gezien!
ow......... dat heb ik ook eens een keer gedronken op een soort van kerstarkt in duistland........quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Secret Santa![]()
En het is weer bijna Kerst hè, dus ik moet van Gert weer Glühwein schenken
En wat heb je nu gedronken?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow......... dat heb ik ook eens een keer gedronken op een soort van kerstarkt in duistland........
was gelijk de weg kwijt
ik zit nu nog netjes aan de koffie........ en nee geen likeurtje erin.......quote:
Ben je een beetje hyper?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik zit nu nog netjes aan de koffie........ en nee geen likeurtje erin.......
ow......... edit ik zag het al...... weer typfouten..... dat komt omdat ik dan heel snel wil ''praten''
en dan typ ik te snel ofzo![]()
solly.........![]()
Tuti Rutiquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moet even weg.![]()
E perché? Perché due non fa tre.![]()
Ciao Fok!![]()
Ik heb een kerstmanverzamelingquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:51 schreef CarOnline het volgende:
Zeg buuv, heb jij ook dat als je bij bevobbeld Xenos komt, je de lelijkste dingen leuk vind?
Ik heb echt de meest wanstaltige kerst dingen in mn mandje gegooid.
En ik vínd het mooi!
Een rode papiermaché kerstengel![]()
Van 40 cm hoog ofzo. En een sneeuwpop met kerstsokken aan.
Echt van een oogverblindende schoonheid
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moet even weg.![]()
Ciao Fok!![]()
Iets minder koffie misschien.....quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik zit nu nog netjes aan de koffie........ en nee geen likeurtje erin.......
ow......... edit ik zag het al...... weer typfouten..... dat komt omdat ik dan heel snel wil ''praten''
en dan typ ik te snel ofzo![]()
solly.........![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moet even weg.![]()
Ciao Fok!![]()
ik koop lekker helemaal niks..........quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb een kerstmanverzamelingKan echt helemaal blij worden van die kersthuisjes enzo
![]()
En gister heb ik gekleurde lampjes gekocht
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik koop lekker helemaal niks..........![]()
ik zet mijn paashaas voor het raam .........
Laat je me hier alleen?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moet even weg.![]()
Ciao Fok!![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Iets minder koffie misschien.....
Lekker eieren zoeken 1e kerstdag.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik zet mijn paashaas voor het raam .........
Vergeet ik toch het topstuk van de collectie.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:55 schreef CarOnline het volgende:
Oh en een treintje met 3 wagonnetjes met van die schuddebollen er op. Of hoe heet dat.
Met een kerstman en een kerstbeer en nog wat nostalgisch kersterigs.
Mn neefje van 3 komt eerste kerstdag. Ben benieuwd of ze het eind van de dag ongeschonden halen.
ik ook! ik ook!quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb een kerstmanverzamelingKan echt helemaal blij worden van die kersthuisjes enzo
![]()
Nee hoor, wij zijn er toch?quote:
Ohh ik ben jaloers!quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Vergeet ik toch het topstuk van de collectie.een sneeuwbol die muziekjes afspeelt. met een kerstman erin, en dat het dan heul gaat sneeuwen
Als je iets een beetje stevig op tafel legt gaat ie al aan. en wel 7 verschillende muziekjes hè
Mijn collega ook !! Bleken blauwe lampjes te zijn. Had ie in de boom in de tuin gehangen. Bleken ze ook nog te knipperen. Effect als of er constant een politie auto voor de deur staat.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Hier op tv west heb je zo'n wedstrijd wie het mooiste "kersthuis" heeft.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
en paasbrood..........
Deze zijn multicolorquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn collega ook !! Bleken blauwe lampjes te zijn. Had ie in de boom in de tuin gehangen. Bleken ze ook nog te knipperen. Effect als of er constant een politie auto voor de deur staat.
De hond werd er ook niet goed van btw
Ik ga wel achter Coos brede schouders staanquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Effect als of er constant een politie auto voor de deur staat.
Wat nou, Fout!quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had vorig jaar roze glitterballen in de boom, die waren heul mooi!![]()
En erg fout!![]()
Die sukkel had domweg niet goed gekeken .. Tja mannnenquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Deze zijn multicolor![]()
Voor 2,50 kon ik ze niet laten liggen. volgend jaar komt mijn diepste wens uit, een hoereboom
quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Voor 2,50 kon ik ze niet laten liggen. volgend jaar komt mijn diepste wens uit, een hoereboom
Dat wordt zitten dan want ik ga effe P&W kaaikenquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ga wel achter Coos brede schouders staan
Hang je er condooms en jarretels in?quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wat nou, Fout! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De boomquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wat nou, Fout! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat wordt zitten dan want ik ga effe P&W kaaiken
Goed ideequote:Op dinsdag 16 december 2008 23:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat wordt zitten dan want ik ga effe P&W kaaiken
Lijkt me niet handig .. tis maar een gevoel van mij hoor.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ooooooooooooohw!![]()
Nu wil ik opeens toch een beetje een boom!
zaterdagavond door Den ilp gereden ken je dat?quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Hier op tv west heb je zo'n wedstrijd wie het mooiste "kersthuis" heeft.
Ik lig helemaal in een deuk van nu mafketels![]()
Sommige beginnen al in augustus!![]()
Ik doe niet aan dat soort feestdagen.
Wel lekker eten natuurlijk.
Die zijn wel cool iid .. Ik heb al jaren de zelfde shit . boeit me ook niet echt verderquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, maar kijk dat engeltje en die roze bal achterin! Dat maakt alles goed!
quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zijn wel cool iid .. Ik heb al jaren de zelfde shit . boeit me ook niet echt verder
Ik volgens mij ook .. Geen geintje volgens mij ben ik allergies . Sinds dat ding er staat heb ik problemenquote:
klopt, anders had hij er al wel gestaan, maar volgens mij is die roze glitterbal dezelfde als die ik heb, en naja, kreeg opeens heel even zin in een boom, maar het is alweer weg.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt me niet handig .. tis maar een gevoel van mij hoor.
Ik kan er echt niet tegen. Heb heel erg last van hooikoorts en pollen en meuk en zooi.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik volgens mij ook .. Geen geintje volgens mij ben ik allergies . Sinds dat ding er staat heb ik problemen![]()
(huid jeuk enz..) Dacht dat het aan een ander shampo lag ofzo . maar nu je dit zegt ..
quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zaterdagavond door Den ilp gereden ken je dat?
vanuit Purmerend naar Amsterdam kom je door den ilp......
als je ziet wat die mensen hebben gedaan met kerstlichtjes..... niet normaal........
maar wel mooi......... al zou ik daarzelf écht geen zin in hebben maar daar is het écht een
wedstrijdje wie het mooiste zijn huis en tuin heeft versiert...... er zat er één bij die heeft
volgens mij een paar duizend van die lichies in zijn tuin.......
Dat heb ik niet. maar wel toevallig .. Plus mijn armen zaten onder de rode bultjes toen ik het boompje op zijn plek zette (maar ja dat prikt altijd wel) ..quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet tegen. Heb heel erg last van hooikoorts en pollen en meuk en zooi.
Natuur
Ik zou juist niks doenquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw, nou daar zou ik dus gek van worden, dat je, je bijna verplicht voelt om mee te doen, maar het dan niet doet, en dan de rest van het jaar vuile blikken van de dorpsgenoten bij de bakker.
Gaan we samen naar de bakkerquote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Goed plan!
Gaan we ook kijken bij die meneer met 1000 lampjes, misschien is het wel zo'n ding, dat als je 1 lampje losdraait.....
Een uurtje voordat sbs6 langskomt, omdat hij genomineert is voor kersthuis van het jaar!quote:
Schater, die ster ook rechts!quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:27 schreef Soury het volgende:
Ik bljif deze echt gaaf vinden al jaren![]()
De buren ook iets mider denk ik
Slaap lekker Buuf!quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja die lampjes zijn tof! Zo wil ik ook wel lampjes aan mijn huis.![]()
Ik ga maar eens naar mijn bedje, was vanochtend zo belachelijk vroeg al wakker...
Ik niet belachelijk laat en bevalt niet. Ben ik echt niet vooruit te branden. Ga zo ook maar ..quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ga maar eens naar mijn bedje, was vanochtend zo belachelijk vroeg al wakker...
Ja sjesus die beginnen echt in augustus alquote:
Trustenquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:30 schreef debuurvrouw het volgende:
40.000 lichtjesquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
OMG Hier 1 met het hele technische verhaal!
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik heb wel es gelezen dat de buren er stront ziek van werden van alle kijkers zeg maar . Tjaquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja heftig he?![]()
Niet door de tuin van de buren lopen, of op hun oprijlaan staan!![]()
Zou je bij het bezichtigen zo'n walkman ding krijgen?
Met dit verhaal?
Voorstelling, elk hele uur, en op 22, 23, én 24 december, om het halve uur?
Zoiets?
Ja, gek is dat!quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel es gelezen dat de buren er stront ziek van werden van alle kijkers zeg maar . Tja
Vast een groot gezinquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, gek is dat!![]()
Mijn lampjes zitten altijd in de knoop, zouden zij daar ook last van hebben?
LOL!quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:43 schreef Soury het volgende:http://www.telegraaf.nl/b(...)rdwenen__.html?p=6,2
Wie heeft hem gezien .. Hoe kom je in godsnaam weg met zo'n ding
Nou niks mis mee met het idee maar wel naief .. Ze had die pop moeten chippenquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
Serieus ook, die vrouw is de pimp!
Van een realdoll![]()
Mjah, ze had iig enige achterdocht kunnen hebben toen ze hem bij de achterdeur moest afleveren.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou niks mis mee met het idee maar wel naief .. Ze had die pop moeten chippen
Ook dat plus 7000 euries.. maar wat ik me afvraag hoe is die vent ervandoorgegaan. Simpel door haar op de stoel van zijn auto te zetten waarschijnlijk. Maar ze moet erin en weer uit. Dat zie ik me helemaal voor mequote:Op dinsdag 16 december 2008 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mjah, ze had iig enige achterdocht kunnen hebben toen ze hem bij de achterdeur moest afleveren.
Ik heb er een keer een docu over gezien, die poppen, maar dat is echt bizar!
Ja, en die man in de auto tegen haar, joh je bent veilig nu, op naar het geluk!quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook dat plus 7000 euries.. maar wat ik me afvraag hoe is die vent ervandoorgegaan. Simpel door haar op de stoel van zijn auto te zetten waarschijnlijk. Maar ze moet erin en weer uit. Dat zie ik me helemaal voor me
Of aangehouden worden omdat ze haar veiligheidsriem niet om hadquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, en die man in haar tegen de auto, joh je bent veilig nu, op naar het geluk!
Wil je mijn quote even verbeteren?quote:Op woensdag 17 december 2008 00:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Of aangehouden worden omdat ze haar veiligheidsriem niet om had
Hahahaha zat er aan te denken. Wilt u even blazenquote:Op woensdag 17 december 2008 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wil je mijn quote even verbeteren?![]()
Ze zal iig geen blaastest hoeven doen!
quote:Op woensdag 17 december 2008 00:04 schreef CarOnline het volgende:
Get Liesje, in haar tegen de auto![]()
Ik zie het voor me!
O, dat heb ik ook!!quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
heb nog labels uit mijn t.shirt geknipt omdat ik daar niet meer tegen konovergevoelig nu .
Heb je ook een kerstboom ?quote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 00:04 schreef CarOnline het volgende:
Get Liesje, in haar tegen de auto![]()
Ik zie het voor me!
Nee natuurlijk hietquote:
Nee, ik zie zo'n Danny Devito met zo'n realdoll met kromme benen in zitstand tegen de auto aan staan, en dan kan ie haar maar met moeite rechtop houden want ze is zo zwaarquote:Op woensdag 17 december 2008 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Laten we er voor het gemak, en voor de beeldvorming maar vanuit gaan dat hij haar eerst in veiligheid wilde brengen.
Oh nou dat zou het een en ander verklarenquote:
Whahahahahah hou op, nu zie ik het ook!quote:Op woensdag 17 december 2008 00:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, ik zie zo'n Danny Devito met zo'n realdoll met kromme benen in zitstand tegen de auto aan staan, en dan kan ie haar maar met moeite rechtop houden want ze is zo zwaar
Zoals?quote:Op woensdag 17 december 2008 00:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh nou dat zou het een en ander verklaren
Trainspotting!quote:
Waarom ik het gevoel heb dat ik botox in mijn gezicht heb. (zie er alleen niks van ,strak en droog ) plus dat alles me irriteerd.Qua kleding dus ik zit nu naaktquote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 00:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom ik het gevoel heb dat ik botox in mijn gezicht heb. (zie er alleen niks van ,strak en droog ) plus dat alles me irriteerd.Qua kleding dus ik zit nu naakt![]()
Nee hoor maar ga wel slapen
Slaap lekker Soury!quote:Op woensdag 17 december 2008 00:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom ik het gevoel heb dat ik botox in mijn gezicht heb. (zie er alleen niks van ,strak en droog ) plus dat alles me irriteerd.Qua kleding dus ik zit nu naakt![]()
Nee hoor maar ga wel slapen
Ik lig al lekker op snelheid Liesquote:Op woensdag 17 december 2008 00:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah, Coos, vertel eens iets leuks!
Wanneer gaan wij zuipen?
quote:Op woensdag 17 december 2008 00:30 schreef Coos het volgende:
Floortje Dessing varend op de nijl:
Kijk dan kijk dan een nijlpaard hier. Dat verwacht je toch gewoon niet.
Wat? wat?quote:
Ja hoor maar ik ben even wat anders aan het doen.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:48 schreef liesje1979 het volgende:
Coos. leef je nog?
Jawel, maar het staat zo ongezelligquote:Op woensdag 17 december 2008 00:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat? wat?
Nog nooit iemand zien gapen?
Oeh! wat kijk je vals, wat ben je aan het doen?quote:Op woensdag 17 december 2008 00:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja hoor maar ik ben even wat anders aan het doen.
quote:Op woensdag 17 december 2008 00:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jawel, maar het staat zo ongezellig
5 dagen maar?quote:Op woensdag 17 december 2008 01:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yup! Want ik ben 5 dagen vrij!
quote:Op woensdag 17 december 2008 01:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, en dan maandag en dinsdag werken, en dan pas 2 januari weer!
Had mijn moeder ook al. Het is idd leuker als het een verassing isquote:Op woensdag 17 december 2008 01:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja zo een stom boekje,dat je zelf kan kiezen, doe mij maar een doos, en dan uitpakken!
Ja, ook al kan je er helemaal niets mee vaak, en belandt het achter in de kastquote:Op woensdag 17 december 2008 01:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Had mijn moeder ook al. Het is idd leuker als het een verassing is
Er zit altijd wel een fles wijn inquote:Op woensdag 17 december 2008 01:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, ook al kan je er helemaal niets mee vaak, en belandt het achter in de kast
Ik kreeg eens een sportpaket, geen fles wijn. Wel zweetbandjesquote:Op woensdag 17 december 2008 01:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er zit altijd wel een fles wijn in
quote:Op woensdag 17 december 2008 01:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kreeg eens een sportpaket, geen fles wijn. Wel zweetbandjes
Tja.quote:Op woensdag 17 december 2008 01:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Wat die bedrijven wel allemaal niet doen om het personeel gezond te houden
Ik dacht eerder aan iets warms, broodje boa poa ofzoquote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 01:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan iets warms, broodje boa poa ofzo
met sweet chilli saus for chickenquote:
Nee de hete saus van de vietnamese is de lekkerste!quote:Op woensdag 17 december 2008 01:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
met sweet chilli saus for chicken
Die je bij een loempia krijgt? welke is dat?quote:Op woensdag 17 december 2008 01:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee de hete saus van de vietnamese is de lekkerste!
Geen idee, die krijg je volgens mij alleen maar bij zo'n kraampje?!quote:Op woensdag 17 december 2008 01:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die je bij een loempia krijgt? welke is dat?
En ze maken het zelfquote:Op woensdag 17 december 2008 01:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, die krijg je volgens mij alleen maar bij zo'n kraampje?!
Ja, ééntje is wel lekker. Maar alleen met mayo, is niet goed voor mequote:Op woensdag 17 december 2008 01:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar frikandellen zijn ook goor, en die vind ik ook lekker, gewoon niet bij nadenken,
quote:Op woensdag 17 december 2008 01:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, ééntje is wel lekker. Maar alleen met mayo, is niet goed voor me
Heb ik er 2 weken plezier vanquote:
Roken bedoel je?quote:
quote:
Je rookhok Truus. Wat zal dat straks lekker zijn hè dat je overal kan roken. En, ga je weer een vent zoeken die niet rookt?quote:
die loempiaatjes waren héérlijk.quote:
Ja ik verheug me er nu al op, gewoon mijn ding doen, roken waar ik wil, slapen wanneer ik wil, en ik wil zoooo graag weer eens een hele nacht dansen, tot ik er bij neerrval. Als ik wil een jointje roken, zonder me schuldig te voelen, maar het meest nog op het even helemaal alleen zijn, Dus nee, ik wil de komende tijd geen nieuw vriendje ofzo, ik wil vrij zijn!quote:Op woensdag 17 december 2008 01:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Je rookhok Truus. Wat zal dat straks lekker zijn hè dat je overal kan roken. En, ga je weer een vent zoeken die niet rookt?
Wat is er nou leuk aan een kreng?quote:Op woensdag 17 december 2008 01:58 schreef Coos het volgende:
[..]
die loempiaatjes waren héérlijk.![]()
Maar dat mensje heeft niets aan mij.
Veuls te lief.
Ik wil een kreng!
Oh, zo een waarbij je voor het roken al moet vertrekkenquote:Op woensdag 17 december 2008 01:58 schreef Coos het volgende:
[..]
die loempiaatjes waren héérlijk.![]()
Maar dat mensje heeft niets aan mij.
Veuls te lief.
Ik wil een kreng!
Wat is er leuk aan een meegaande onderdanige nietszeggende muts?quote:Op woensdag 17 december 2008 02:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat is er nou leuk aan een kreng?
Klachten kunnen hierheenquote:Op woensdag 17 december 2008 02:02 schreef HiDiHo het volgende:
Damn Coos, je bent mij iets té vrolijk
Bestaan die nogquote:Op woensdag 17 december 2008 02:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan een meegaande onderdanige nietszeggende muts?
Hoezo? Wil jij er één?quote:
Jij ookquote:Op woensdag 17 december 2008 02:06 schreef Peter6000 het volgende:
Laaaaaaaaaaaaadie daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Nöh...quote:
Ik bel van der Sloot wel evenquote:
Die goochelaarquote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 02:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bier of peuk?
Ligt eraan of ik meedoe of niet
BIER! werkt altijd, kijk maarquote:
Als jij de mijne nu eens niet aanklikt, klik ik de jouwe niet aan, okay.quote:
Zolang ze maar geen nieuw topic aan het maken is, want die staat al klaar, en ik heb hard gewerkt aan de OP.quote:
Ik zit er bijna van te soppen hoe mooi jij dat onder woorden brengt.quote:Op woensdag 17 december 2008 02:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als jij de mijne nu eens niet aanklikt, klik ik de jouwe niet aan, okay.
We kunnen in het kadar van sociaal gewenst gedrag eventueel wel net doen alsof we klikken, wellicht geeft dat kleine geluksmomentjes.
Stuur jij even een buzzer?quote:
Mooi clipje Coos.quote:Op woensdag 17 december 2008 02:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zit er bijna van te soppen hoe mooi jij dat onder woorden brengt.
Ik roep wel uit het raam. Ze woont vlakbij geloof ik.quote:
Ik vraag me nog steeds af waar jij woont, ik heb ooit een foto geplaats van mijn uitzichtquote:Op woensdag 17 december 2008 02:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik roep wel uit het raam. Ze woont vlakbij geloof ik.
O nee, daar is ze al.
Ziektes in jouw richting voor die combinatie, heiden!quote:Op woensdag 17 december 2008 02:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
BIER! werkt altijd, kijk maar![]()
BIER!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |