nee schat......... languit op de bank t.v. kijken......... dan moet je je oogjes wel open houdenquote:

Tja....quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Ben je onder huwelijkse voorwaarden getrouwd?
Dat is al een motie van wantrouwen vooraf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ameretto is heerlijk ! Echt een winter drankjequote:Op dinsdag 16 december 2008 22:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zou best kunnen.... ik heb geen idee.... het was koude koffie met een rietje en er zat drank in......
dat is alles wat ik ervan heb onthouden

Ja zag het .. hihihiquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee schat......... languit op de bank t.v. kijken......... dan moet je je oogjes wel open houden
natuurlijk......
pfffffff.......het wordt écht bedtijd voor jou........

Ammereettoquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ameretto is heerlijk ! Echt een winter drankje

quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:34 schreef Gert het volgende:
Sportman van het jaar Maarten van der Weijden heeft meteen na zijn verkiezing tot sporter van het jaar 2008 zijn afscheid aangekondigd. De 27-jarige zwemmer die in Peking olympisch kampioen werd op de tien kilometer open water kreeg een staande ovatie, nadat hij na een lange speech vaarwel zei.
http://www.sportwereld.nl(...)_meteen_vaarwel.html
Maar misschien is de bovenbuurman van Peter6000 ook wel gestopt met jeu de boulen op zijn parketvloer hoor.

liet je je tetten zien?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
kiekeboe ........
ik liet ze beter schrikken

geeft caro een paar schoenen doorquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:39 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Nog maar een keer dan.. Je mag schoenen gooien

En sloffen?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:39 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Nog maar een keer dan.. Je mag schoenen gooien

Als het die nieuwe laarzen zijn vang ik welquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
geeft caro een paar schoenen door![]()
goed mikken.........

Die neus, dat moet wel fotoshop zijn, toch?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee Gek !
deze.........
[ afbeelding ]

Kut excuusquote:

Nee, daar gooi ik niet mee, die zijn van een oogverblindende schoonheid!quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het die nieuwe laarzen zijn vang ik wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |