Ja ok, dat kan, ik kan er juist heel erg goed tegen, even hoofd weer leeg ofzo.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Neeh ik ben denk 2 keer in slaap gevallen op de bank .. Sjesus wat voel ik me kut dan dus hoppa gelijk mijn bed in. Ik kan dat echt niet hazenslaapjes ofzo. Trek ik liever door.
Een leeg hoofd heb ik van nature, denk dat het daar aan ligtquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ok, dat kan, ik kan er juist heel erg goed tegen, even hoofd weer leeg ofzo.
misschien moet ik minder koffie drinken en meer wijnquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Neeh ik ben denk 2 keer in slaap gevallen op de bank .. Sjesus wat voel ik me kut dan dus hoppa gelijk mijn bed in. Ik kan dat echt niet hazenslaapjes ofzo. Trek ik liever door.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Een leeg hoofd heb ik van nature, denk dat het daar aan ligt
Ik zei niet dat mijn hoofd vol zal met kwaliteitsinformatie he?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Een leeg hoofd heb ik van nature, denk dat het daar aan ligt
over informatie gesproken........ hoe ga je dat doen met de kerst?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zei niet dat mijn hoofd vol zal met kwaliteitsinformatie he?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zei niet dat mijn hoofd vol zal met kwaliteitsinformatie he?
Hij eerste naar zijn ouders, ik 2e naar mijn ouders, zoiets denk ikquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
over informatie gesproken........ hoe ga je dat doen met de kerst?
man naar zijn ouders en jij naar jouw ouders?
of samen thuis blijven?
Oh, toch niet helemaalquote:
ah...... oké kan ook natuurlijk .......quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij eerste naar zijn ouders, ik 2e naar mijn ouders, zoiets denk ik
huh?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh, toch niet helemaal![]()
Links en rechts zijn nu omgewisseld bij hem
Ja, dat ik naar mijn ouders ga, kwam ik niet echt zo onderuit, ik ben allang blij dat ik niet met hem mee hoef.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah...... oké kan ook natuurlijk .......
tjongejonge, 3 delenquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah die ga ik later kijken...... wordt opgenomen![]()
House[ afbeelding ]
nou ja als het maar een beetje leefbaar blijft..... want je weet nooit hoe lang dat gaat duren voordat jequote:Op dinsdag 16 december 2008 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, dat ik naar mijn ouders ga, kwam ik niet echt zo onderuit, ik ben allang blij dat ik niet met hem mee hoef.
Wist jij dat koffie DE nationale drank is in Italia, nog meer dan wijn?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
misschien moet ik minder koffie drinken en meer wijn![]()
maar met wijn is het dan weer meteen een coma..... en da's pas écht moeilijk wakker worden....
nah..... gaat al jaren zo..... dus ik vind het wel best, ik lig wel soms gewoon de hele zondag voor pampus in mijn bed....
maar ja dat kan dus is ook geen probleem.......
Hé Lies vorige week sliep jij op de bank.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, dat ik naar mijn ouders ga, kwam ik niet echt zo onderuit, ik ben allang blij dat ik niet met hem mee hoef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |