quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moet even weg.![]()
E perché? Perché due non fa tre.![]()
Ciao Fok!![]()
Iets minder koffie misschien.....quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik zit nu nog netjes aan de koffie........ en nee geen likeurtje erin.......
ow......... edit ik zag het al...... weer typfouten..... dat komt omdat ik dan heel snel wil ''praten''
en dan typ ik te snel ofzo![]()
solly.........![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moet even weg.![]()
Ciao Fok!![]()
ik koop lekker helemaal niks..........quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb een kerstmanverzamelingKan echt helemaal blij worden van die kersthuisjes enzo
![]()
En gister heb ik gekleurde lampjes gekocht
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik koop lekker helemaal niks..........![]()
ik zet mijn paashaas voor het raam .........
Laat je me hier alleen?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moet even weg.![]()
Ciao Fok!![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Iets minder koffie misschien.....
Lekker eieren zoeken 1e kerstdag.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik zet mijn paashaas voor het raam .........
Vergeet ik toch het topstuk van de collectie.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:55 schreef CarOnline het volgende:
Oh en een treintje met 3 wagonnetjes met van die schuddebollen er op. Of hoe heet dat.
Met een kerstman en een kerstbeer en nog wat nostalgisch kersterigs.
Mn neefje van 3 komt eerste kerstdag. Ben benieuwd of ze het eind van de dag ongeschonden halen.
ik ook! ik ook!quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb een kerstmanverzamelingKan echt helemaal blij worden van die kersthuisjes enzo
![]()
Nee hoor, wij zijn er toch?quote:
Ohh ik ben jaloers!quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Vergeet ik toch het topstuk van de collectie.een sneeuwbol die muziekjes afspeelt. met een kerstman erin, en dat het dan heul gaat sneeuwen
Als je iets een beetje stevig op tafel legt gaat ie al aan. en wel 7 verschillende muziekjes hè
Mijn collega ook !! Bleken blauwe lampjes te zijn. Had ie in de boom in de tuin gehangen. Bleken ze ook nog te knipperen. Effect als of er constant een politie auto voor de deur staat.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Hier op tv west heb je zo'n wedstrijd wie het mooiste "kersthuis" heeft.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
en paasbrood..........
Deze zijn multicolorquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn collega ook !! Bleken blauwe lampjes te zijn. Had ie in de boom in de tuin gehangen. Bleken ze ook nog te knipperen. Effect als of er constant een politie auto voor de deur staat.
De hond werd er ook niet goed van btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |