Ja die neusquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die neus, dat moet wel fotoshop zijn, toch?
nah....... of alles is photoshop of het is echt ik weet het niet.........quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die neus, dat moet wel fotoshop zijn, toch?
Jaa haha bejaarden met een hoedje!quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee Gek !
deze.........
[ afbeelding ]
Ik had echt dat hele hoedje nog niet eens gezien!quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaa haha bejaarden met een hoedje!
Geen porum!
Secret Santaquote:
Hey sis...quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had echt dat hele hoedje nog niet eens gezien!
ow......... dat heb ik ook eens een keer gedronken op een soort van kerstarkt in duistland........quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Secret Santa![]()
En het is weer bijna Kerst hè, dus ik moet van Gert weer Glühwein schenken
En wat heb je nu gedronken?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow......... dat heb ik ook eens een keer gedronken op een soort van kerstarkt in duistland........
was gelijk de weg kwijt
ik zit nu nog netjes aan de koffie........ en nee geen likeurtje erin.......quote:
Ben je een beetje hyper?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik zit nu nog netjes aan de koffie........ en nee geen likeurtje erin.......
ow......... edit ik zag het al...... weer typfouten..... dat komt omdat ik dan heel snel wil ''praten''
en dan typ ik te snel ofzo![]()
solly.........![]()
Tuti Rutiquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moet even weg.![]()
E perché? Perché due non fa tre.![]()
Ciao Fok!![]()
Ik heb een kerstmanverzamelingquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:51 schreef CarOnline het volgende:
Zeg buuv, heb jij ook dat als je bij bevobbeld Xenos komt, je de lelijkste dingen leuk vind?
Ik heb echt de meest wanstaltige kerst dingen in mn mandje gegooid.
En ik vínd het mooi!
Een rode papiermaché kerstengel![]()
Van 40 cm hoog ofzo. En een sneeuwpop met kerstsokken aan.
Echt van een oogverblindende schoonheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |