Goed ideequote:Op dinsdag 16 december 2008 23:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat wordt zitten dan want ik ga effe P&W kaaiken
Lijkt me niet handig .. tis maar een gevoel van mij hoor.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ooooooooooooohw!![]()
Nu wil ik opeens toch een beetje een boom!
zaterdagavond door Den ilp gereden ken je dat?quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Hier op tv west heb je zo'n wedstrijd wie het mooiste "kersthuis" heeft.
Ik lig helemaal in een deuk van nu mafketels![]()
Sommige beginnen al in augustus!![]()
Ik doe niet aan dat soort feestdagen.
Wel lekker eten natuurlijk.
Die zijn wel cool iid .. Ik heb al jaren de zelfde shit . boeit me ook niet echt verderquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, maar kijk dat engeltje en die roze bal achterin! Dat maakt alles goed!
quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zijn wel cool iid .. Ik heb al jaren de zelfde shit . boeit me ook niet echt verder
Ik volgens mij ook .. Geen geintje volgens mij ben ik allergies . Sinds dat ding er staat heb ik problemenquote:
klopt, anders had hij er al wel gestaan, maar volgens mij is die roze glitterbal dezelfde als die ik heb, en naja, kreeg opeens heel even zin in een boom, maar het is alweer weg.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt me niet handig .. tis maar een gevoel van mij hoor.
Ik kan er echt niet tegen. Heb heel erg last van hooikoorts en pollen en meuk en zooi.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik volgens mij ook .. Geen geintje volgens mij ben ik allergies . Sinds dat ding er staat heb ik problemen![]()
(huid jeuk enz..) Dacht dat het aan een ander shampo lag ofzo . maar nu je dit zegt ..
quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zaterdagavond door Den ilp gereden ken je dat?
vanuit Purmerend naar Amsterdam kom je door den ilp......
als je ziet wat die mensen hebben gedaan met kerstlichtjes..... niet normaal........
maar wel mooi......... al zou ik daarzelf écht geen zin in hebben maar daar is het écht een
wedstrijdje wie het mooiste zijn huis en tuin heeft versiert...... er zat er één bij die heeft
volgens mij een paar duizend van die lichies in zijn tuin.......
Dat heb ik niet. maar wel toevallig .. Plus mijn armen zaten onder de rode bultjes toen ik het boompje op zijn plek zette (maar ja dat prikt altijd wel) ..quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet tegen. Heb heel erg last van hooikoorts en pollen en meuk en zooi.
Natuur
Ik zou juist niks doenquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw, nou daar zou ik dus gek van worden, dat je, je bijna verplicht voelt om mee te doen, maar het dan niet doet, en dan de rest van het jaar vuile blikken van de dorpsgenoten bij de bakker.
Gaan we samen naar de bakkerquote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Goed plan!
Gaan we ook kijken bij die meneer met 1000 lampjes, misschien is het wel zo'n ding, dat als je 1 lampje losdraait.....
Een uurtje voordat sbs6 langskomt, omdat hij genomineert is voor kersthuis van het jaar!quote:
Schater, die ster ook rechts!quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:27 schreef Soury het volgende:
Ik bljif deze echt gaaf vinden al jaren![]()
De buren ook iets mider denk ik
Slaap lekker Buuf!quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja die lampjes zijn tof! Zo wil ik ook wel lampjes aan mijn huis.![]()
Ik ga maar eens naar mijn bedje, was vanochtend zo belachelijk vroeg al wakker...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |