Heb je ook een kerstboom ?quote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 00:04 schreef CarOnline het volgende:
Get Liesje, in haar tegen de auto![]()
Ik zie het voor me!
Nee natuurlijk hietquote:
Nee, ik zie zo'n Danny Devito met zo'n realdoll met kromme benen in zitstand tegen de auto aan staan, en dan kan ie haar maar met moeite rechtop houden want ze is zo zwaarquote:Op woensdag 17 december 2008 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Laten we er voor het gemak, en voor de beeldvorming maar vanuit gaan dat hij haar eerst in veiligheid wilde brengen.
Oh nou dat zou het een en ander verklarenquote:
Whahahahahah hou op, nu zie ik het ook!quote:Op woensdag 17 december 2008 00:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, ik zie zo'n Danny Devito met zo'n realdoll met kromme benen in zitstand tegen de auto aan staan, en dan kan ie haar maar met moeite rechtop houden want ze is zo zwaar
Zoals?quote:Op woensdag 17 december 2008 00:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh nou dat zou het een en ander verklaren
Trainspotting!quote:
Waarom ik het gevoel heb dat ik botox in mijn gezicht heb. (zie er alleen niks van ,strak en droog ) plus dat alles me irriteerd.Qua kleding dus ik zit nu naaktquote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 00:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom ik het gevoel heb dat ik botox in mijn gezicht heb. (zie er alleen niks van ,strak en droog ) plus dat alles me irriteerd.Qua kleding dus ik zit nu naakt![]()
Nee hoor maar ga wel slapen
Slaap lekker Soury!quote:Op woensdag 17 december 2008 00:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom ik het gevoel heb dat ik botox in mijn gezicht heb. (zie er alleen niks van ,strak en droog ) plus dat alles me irriteerd.Qua kleding dus ik zit nu naakt![]()
Nee hoor maar ga wel slapen
Ik lig al lekker op snelheid Liesquote:Op woensdag 17 december 2008 00:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah, Coos, vertel eens iets leuks!
Wanneer gaan wij zuipen?
quote:Op woensdag 17 december 2008 00:30 schreef Coos het volgende:
Floortje Dessing varend op de nijl:
Kijk dan kijk dan een nijlpaard hier. Dat verwacht je toch gewoon niet.
Wat? wat?quote:
Ja hoor maar ik ben even wat anders aan het doen.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:48 schreef liesje1979 het volgende:
Coos. leef je nog?
Jawel, maar het staat zo ongezelligquote:Op woensdag 17 december 2008 00:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat? wat?
Nog nooit iemand zien gapen?
Oeh! wat kijk je vals, wat ben je aan het doen?quote:Op woensdag 17 december 2008 00:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja hoor maar ik ben even wat anders aan het doen.
quote:Op woensdag 17 december 2008 00:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jawel, maar het staat zo ongezellig
5 dagen maar?quote:Op woensdag 17 december 2008 01:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yup! Want ik ben 5 dagen vrij!
quote:Op woensdag 17 december 2008 01:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, en dan maandag en dinsdag werken, en dan pas 2 januari weer!
Had mijn moeder ook al. Het is idd leuker als het een verassing isquote:Op woensdag 17 december 2008 01:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja zo een stom boekje,dat je zelf kan kiezen, doe mij maar een doos, en dan uitpakken!
Ja, ook al kan je er helemaal niets mee vaak, en belandt het achter in de kastquote:Op woensdag 17 december 2008 01:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Had mijn moeder ook al. Het is idd leuker als het een verassing is
Er zit altijd wel een fles wijn inquote:Op woensdag 17 december 2008 01:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, ook al kan je er helemaal niets mee vaak, en belandt het achter in de kast
Ik kreeg eens een sportpaket, geen fles wijn. Wel zweetbandjesquote:Op woensdag 17 december 2008 01:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er zit altijd wel een fles wijn in
quote:Op woensdag 17 december 2008 01:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kreeg eens een sportpaket, geen fles wijn. Wel zweetbandjes
Tja.quote:Op woensdag 17 december 2008 01:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Wat die bedrijven wel allemaal niet doen om het personeel gezond te houden
Ik dacht eerder aan iets warms, broodje boa poa ofzoquote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 01:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan iets warms, broodje boa poa ofzo
met sweet chilli saus for chickenquote:
Nee de hete saus van de vietnamese is de lekkerste!quote:Op woensdag 17 december 2008 01:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
met sweet chilli saus for chicken
Die je bij een loempia krijgt? welke is dat?quote:Op woensdag 17 december 2008 01:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee de hete saus van de vietnamese is de lekkerste!
Geen idee, die krijg je volgens mij alleen maar bij zo'n kraampje?!quote:Op woensdag 17 december 2008 01:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die je bij een loempia krijgt? welke is dat?
En ze maken het zelfquote:Op woensdag 17 december 2008 01:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, die krijg je volgens mij alleen maar bij zo'n kraampje?!
Ja, ééntje is wel lekker. Maar alleen met mayo, is niet goed voor mequote:Op woensdag 17 december 2008 01:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar frikandellen zijn ook goor, en die vind ik ook lekker, gewoon niet bij nadenken,
quote:Op woensdag 17 december 2008 01:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, ééntje is wel lekker. Maar alleen met mayo, is niet goed voor me
Heb ik er 2 weken plezier vanquote:
Roken bedoel je?quote:
quote:
Je rookhok Truus. Wat zal dat straks lekker zijn hè dat je overal kan roken. En, ga je weer een vent zoeken die niet rookt?quote:
die loempiaatjes waren héérlijk.quote:
Ja ik verheug me er nu al op, gewoon mijn ding doen, roken waar ik wil, slapen wanneer ik wil, en ik wil zoooo graag weer eens een hele nacht dansen, tot ik er bij neerrval. Als ik wil een jointje roken, zonder me schuldig te voelen, maar het meest nog op het even helemaal alleen zijn, Dus nee, ik wil de komende tijd geen nieuw vriendje ofzo, ik wil vrij zijn!quote:Op woensdag 17 december 2008 01:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Je rookhok Truus. Wat zal dat straks lekker zijn hè dat je overal kan roken. En, ga je weer een vent zoeken die niet rookt?
Wat is er nou leuk aan een kreng?quote:Op woensdag 17 december 2008 01:58 schreef Coos het volgende:
[..]
die loempiaatjes waren héérlijk.![]()
Maar dat mensje heeft niets aan mij.
Veuls te lief.
Ik wil een kreng!
Oh, zo een waarbij je voor het roken al moet vertrekkenquote:Op woensdag 17 december 2008 01:58 schreef Coos het volgende:
[..]
die loempiaatjes waren héérlijk.![]()
Maar dat mensje heeft niets aan mij.
Veuls te lief.
Ik wil een kreng!
Wat is er leuk aan een meegaande onderdanige nietszeggende muts?quote:Op woensdag 17 december 2008 02:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat is er nou leuk aan een kreng?
Klachten kunnen hierheenquote:Op woensdag 17 december 2008 02:02 schreef HiDiHo het volgende:
Damn Coos, je bent mij iets té vrolijk
Bestaan die nogquote:Op woensdag 17 december 2008 02:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan een meegaande onderdanige nietszeggende muts?
Hoezo? Wil jij er één?quote:
Jij ookquote:Op woensdag 17 december 2008 02:06 schreef Peter6000 het volgende:
Laaaaaaaaaaaaadie daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Nöh...quote:
Ik bel van der Sloot wel evenquote:
Die goochelaarquote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 02:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bier of peuk?
Ligt eraan of ik meedoe of niet
BIER! werkt altijd, kijk maarquote:
Als jij de mijne nu eens niet aanklikt, klik ik de jouwe niet aan, okay.quote:
Zolang ze maar geen nieuw topic aan het maken is, want die staat al klaar, en ik heb hard gewerkt aan de OP.quote:
Ik zit er bijna van te soppen hoe mooi jij dat onder woorden brengt.quote:Op woensdag 17 december 2008 02:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als jij de mijne nu eens niet aanklikt, klik ik de jouwe niet aan, okay.
We kunnen in het kadar van sociaal gewenst gedrag eventueel wel net doen alsof we klikken, wellicht geeft dat kleine geluksmomentjes.
Stuur jij even een buzzer?quote:
Mooi clipje Coos.quote:Op woensdag 17 december 2008 02:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zit er bijna van te soppen hoe mooi jij dat onder woorden brengt.
Ik roep wel uit het raam. Ze woont vlakbij geloof ik.quote:
Ik vraag me nog steeds af waar jij woont, ik heb ooit een foto geplaats van mijn uitzichtquote:Op woensdag 17 december 2008 02:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik roep wel uit het raam. Ze woont vlakbij geloof ik.
O nee, daar is ze al.
Ziektes in jouw richting voor die combinatie, heiden!quote:Op woensdag 17 december 2008 02:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
BIER! werkt altijd, kijk maar![]()
BIER!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |