quote:

Je rookhok Truus. Wat zal dat straks lekker zijn hè dat je overal kan roken. En, ga je weer een vent zoeken die niet rookt?quote:

die loempiaatjes waren héérlijk.quote:

Ja ik verheug me er nu al op, gewoon mijn ding doen, roken waar ik wil, slapen wanneer ik wil, en ik wil zoooo graag weer eens een hele nacht dansen, tot ik er bij neerrval. Als ik wil een jointje roken, zonder me schuldig te voelen, maar het meest nog op het even helemaal alleen zijn, Dus nee, ik wil de komende tijd geen nieuw vriendje ofzo, ik wil vrij zijn!quote:Op woensdag 17 december 2008 01:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Je rookhok Truus. Wat zal dat straks lekker zijn hè dat je overal kan roken. En, ga je weer een vent zoeken die niet rookt?

Wat is er nou leuk aan een kreng?quote:Op woensdag 17 december 2008 01:58 schreef Coos het volgende:
[..]
die loempiaatjes waren héérlijk.![]()
Maar dat mensje heeft niets aan mij.
Veuls te lief.
Ik wil een kreng!

Oh, zo een waarbij je voor het roken al moet vertrekkenquote:Op woensdag 17 december 2008 01:58 schreef Coos het volgende:
[..]
die loempiaatjes waren héérlijk.![]()
Maar dat mensje heeft niets aan mij.
Veuls te lief.
Ik wil een kreng!

Wat is er leuk aan een meegaande onderdanige nietszeggende muts?quote:Op woensdag 17 december 2008 02:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat is er nou leuk aan een kreng?

Klachten kunnen hierheenquote:Op woensdag 17 december 2008 02:02 schreef HiDiHo het volgende:
Damn Coos, je bent mij iets té vrolijk

Bestaan die nogquote:Op woensdag 17 december 2008 02:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan een meegaande onderdanige nietszeggende muts?

Hoezo? Wil jij er één?quote:

Jij ookquote:Op woensdag 17 december 2008 02:06 schreef Peter6000 het volgende:
Laaaaaaaaaaaaadie daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()

Nöh...quote:

Ik bel van der Sloot wel evenquote:

Die goochelaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |