quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
OP volgt....... misschien........
ik weet niet waar ik die kan vinden dus.........
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:ik dacht wat een dooie boel hier ....... even laten schrikken....
heeft het geholpen ?
ik zag toevallig nu die nummertjesquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik was al blij dat jij de Lapo had!
Ik zag toevallig ook de nummertjes, en dacht, mja, ik wacht wel even!quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik zag toevallig nu die nummertjesdus ik dacht hé......... lapo ... enzo
Was ik al moet zo slapenquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
maar je bent wél gelijk wakker hé
schijterd......quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zag toevallig ook de nummertjes, en dacht, mja, ik wacht wel even!
http://www.telegraaf.nl/t(...)t_ermee__.html?p=2,1quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oja, was ik alweer vergeten, Peter!? Wie is er gestopt?
ow........quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)t_ermee__.html?p=2,1
Ja uh werken en afspraak 14:30 fysio dus moet ik al om 10:00 beginnenquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zo vroeg? wastkebeurd........?
Ohw, ok......quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tssss, echt belachelijk! Dat zijn toch geen normale tijden meer te noemen?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja uh werken en afspraak 14:30 fysio dus moet ik al om 10:00 beginnen
Wiequote:Op dinsdag 16 december 2008 22:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar nu klopt de TT niet meer.
pfffffffff 10 uur........quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Erg he ??quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tssss, echt belachelijk! Dat zijn toch geen normale tijden meer te noemen?![]()
Oh lekkah! Vandaag begon ik om 04:00 en morgen lekker uitsplapen tot 08:00quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan ik nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
pfffffffff 10 uur........![]()
je moet ook gewoon in delen slapen..... ik ga ook zo een uurtje plat... ben ik er vannacht weer
Ik ben alweer een paar uurtjes wakker!quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
pfffffffff 10 uur........![]()
je moet ook gewoon in delen slapen..... ik ga ook zo een uurtje plat... ben ik er vannacht weer
Ik schaam me diepquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh lekkah! Vandaag begon ik om 04:00 en morgen lekker uitsplapen tot 08:00![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh lekkah! Vandaag begon ik om 04:00 en morgen lekker uitsplapen tot 08:00![]()
kan niet...... bestaat niet.........quote:
Ik vind een keer wakker worden per dag meer dan genoegquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind een keer wakker worden per dag meer dan genoeg
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee...... voor mij even wachten.... zit nu aan de koffie
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind een keer wakker worden per dag meer dan genoeg
Hoi fanquote:
Neeh ik ben denk 2 keer in slaap gevallen op de bank .. Sjesus wat voel ik me kut dan dus hoppa gelijk mijn bed in. Ik kan dat echt niet hazenslaapjes ofzo. Trek ik liever door.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als je dat gevoel een beetje verdeelt over meerdere keren, wordt dat ook steeds makkelijker
Ja ok, dat kan, ik kan er juist heel erg goed tegen, even hoofd weer leeg ofzo.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Neeh ik ben denk 2 keer in slaap gevallen op de bank .. Sjesus wat voel ik me kut dan dus hoppa gelijk mijn bed in. Ik kan dat echt niet hazenslaapjes ofzo. Trek ik liever door.
Een leeg hoofd heb ik van nature, denk dat het daar aan ligtquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ok, dat kan, ik kan er juist heel erg goed tegen, even hoofd weer leeg ofzo.
misschien moet ik minder koffie drinken en meer wijnquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Neeh ik ben denk 2 keer in slaap gevallen op de bank .. Sjesus wat voel ik me kut dan dus hoppa gelijk mijn bed in. Ik kan dat echt niet hazenslaapjes ofzo. Trek ik liever door.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Een leeg hoofd heb ik van nature, denk dat het daar aan ligt
Ik zei niet dat mijn hoofd vol zal met kwaliteitsinformatie he?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Een leeg hoofd heb ik van nature, denk dat het daar aan ligt
over informatie gesproken........ hoe ga je dat doen met de kerst?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zei niet dat mijn hoofd vol zal met kwaliteitsinformatie he?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zei niet dat mijn hoofd vol zal met kwaliteitsinformatie he?
Hij eerste naar zijn ouders, ik 2e naar mijn ouders, zoiets denk ikquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
over informatie gesproken........ hoe ga je dat doen met de kerst?
man naar zijn ouders en jij naar jouw ouders?
of samen thuis blijven?
Oh, toch niet helemaalquote:
ah...... oké kan ook natuurlijk .......quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij eerste naar zijn ouders, ik 2e naar mijn ouders, zoiets denk ik
huh?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh, toch niet helemaal![]()
Links en rechts zijn nu omgewisseld bij hem
Ja, dat ik naar mijn ouders ga, kwam ik niet echt zo onderuit, ik ben allang blij dat ik niet met hem mee hoef.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah...... oké kan ook natuurlijk .......
tjongejonge, 3 delenquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah die ga ik later kijken...... wordt opgenomen![]()
House[ afbeelding ]
nou ja als het maar een beetje leefbaar blijft..... want je weet nooit hoe lang dat gaat duren voordat jequote:Op dinsdag 16 december 2008 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, dat ik naar mijn ouders ga, kwam ik niet echt zo onderuit, ik ben allang blij dat ik niet met hem mee hoef.
Wist jij dat koffie DE nationale drank is in Italia, nog meer dan wijn?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
misschien moet ik minder koffie drinken en meer wijn![]()
maar met wijn is het dan weer meteen een coma..... en da's pas écht moeilijk wakker worden....
nah..... gaat al jaren zo..... dus ik vind het wel best, ik lig wel soms gewoon de hele zondag voor pampus in mijn bed....
maar ja dat kan dus is ook geen probleem.......
Hé Lies vorige week sliep jij op de bank.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, dat ik naar mijn ouders ga, kwam ik niet echt zo onderuit, ik ben allang blij dat ik niet met hem mee hoef.
Tja, ik wist ook niet dat dat kon. Nu denk ie dat links, rechts is en andersomquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou ja als het maar een beetje leefbaar blijft..... want je weet nooit hoe lang dat gaat duren voordat je
een eigen plek hebt......
lijkt me wel héél erg moeilijk hoor......
Doe mij die maar dan !! laat de koffie maar zittenquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wist jij dat koffie DE nationale drank is in Italia, nog meer dan wijn?
caffè (espresso)
caffè ristretto (nog sterker)
caffè lunguo (met twee keer zoveel water als een gewone caffè)
cappucino (ook wel bekend hier)
caffelatte (met veel melk)
caffè corretto (met een tik, b.v. grappa)
caffè americano (bijna het Nederlands kopje koofie)
![]()
* genietend van een biertje
Deze House bestaat uit 3 afleveringen, vorige week, deze week en volgende week.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Hidi ik kan je niet meer volgen
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Hé Lies vorige week sliep jij op de bank.
Deze week hij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe mij die maar dan !! laat de koffie maar zitten
ja ben 1x in Italië geweest...... heb inderdaad veel soorten koffie gedronken....... vaak met eenquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wist jij dat koffie DE nationale drank is in Italia, nog meer dan wijn?
caffè (espresso)
caffè ristretto (nog sterker)
caffè lunguo (met twee keer zoveel water als een gewone caffè)
cappucino (ook wel bekend hier)
caffelatte (met veel melk)
caffè corretto (met een tik, b.v. grappa)
caffè americano (bijna het Nederlands kopje koofie)
![]()
* genietend van een biertje
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is zijn bed
Je ben toch in gemeenschap van goederen getrouwd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus de helft van het bed (en de rest) is van jou. (als je moeilijk wil doen)
Een 2e kut maakt je blut
http://i3.photobucket.com(...)intune/ILbarcode.gif
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is zijn bed
vind het knap van jullie !! Ik zat bij mijn ouders te mokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Je ben toch in gemeenschap van goederen getrouwd?
Dus de helft van het bed (en de rest) is van jou. (als je moeilijk wil doen)
Amaretto?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja ben 1x in Italië geweest...... heb inderdaad veel soorten koffie gedronken....... vaak met een
soort van likeurtje erin en dan was de koffie koud ... geen idee hoe dat spul heet maar was
lekker![]()
ow...... nah... dat zoekt griekje altijd uit.. daar bemoei ik me niet mee...quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Deze House bestaat uit 3 afleveringen, vorige week, deze week en volgende week.
Ik denk ook niet dat we het nog heel lang zo moeten doen enzo, het wordt er niet gezelliger op.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
vind het knap van jullie !! Ik zat bij mijn ouders te mokken
Ben je onder huwelijkse voorwaarden getrouwd?quote:
Liggen en ogen dichtquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow...... nah... dat zoekt griekje altijd uit.. daar bemoei ik me niet mee...![]()
ik ga d'r altijd effe languit bij liggen op de bank en dan zie ik het verder wel.........
ik weet niet eens hoe dat allemaal werkt.....
zou best kunnen.... ik heb geen idee.... het was koude koffie met een rietje en er zat drank in......quote:
nee schat......... languit op de bank t.v. kijken......... dan moet je je oogjes wel open houdenquote:
Tja....quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Ben je onder huwelijkse voorwaarden getrouwd?
Dat is al een motie van wantrouwen vooraf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ameretto is heerlijk ! Echt een winter drankjequote:Op dinsdag 16 december 2008 22:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zou best kunnen.... ik heb geen idee.... het was koude koffie met een rietje en er zat drank in......
dat is alles wat ik ervan heb onthouden
Ja zag het .. hihihiquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee schat......... languit op de bank t.v. kijken......... dan moet je je oogjes wel open houden
natuurlijk......
pfffffff.......het wordt écht bedtijd voor jou........
Ammereettoquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ameretto is heerlijk ! Echt een winter drankje
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:34 schreef Gert het volgende:
Sportman van het jaar Maarten van der Weijden heeft meteen na zijn verkiezing tot sporter van het jaar 2008 zijn afscheid aangekondigd. De 27-jarige zwemmer die in Peking olympisch kampioen werd op de tien kilometer open water kreeg een staande ovatie, nadat hij na een lange speech vaarwel zei.
http://www.sportwereld.nl(...)_meteen_vaarwel.html
Maar misschien is de bovenbuurman van Peter6000 ook wel gestopt met jeu de boulen op zijn parketvloer hoor.
liet je je tetten zien?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
kiekeboe ........
ik liet ze beter schrikken
geeft caro een paar schoenen doorquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:39 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Nog maar een keer dan.. Je mag schoenen gooien
En sloffen?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:39 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Nog maar een keer dan.. Je mag schoenen gooien
Als het die nieuwe laarzen zijn vang ik welquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
geeft caro een paar schoenen door![]()
goed mikken.........
Die neus, dat moet wel fotoshop zijn, toch?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee Gek !
deze.........
[ afbeelding ]
Kut excuusquote:
Nee, daar gooi ik niet mee, die zijn van een oogverblindende schoonheid!quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het die nieuwe laarzen zijn vang ik wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |