zomgquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:39 schreef Farenji het volgende:
Ik stond er vandaag pas bij stil dat byte een samentrekking van "by eight" is.
Je had vroeger ook een provider met de naam bART, iedereen noemde het Bart maar het was uiteraard bie-artquote:Op zondag 11 januari 2009 11:05 schreef maduropa het volgende:
Oh,
en nog eentje,
De internetprovider met de naam Chello,
Je vraagt je misschien af wat een chello (muziekinstrument) met Internet te maken heeft,
NIETS, helemaal NIETS.
Ze hadden namelijk iets anders bedoeld, te weten : C Hello (klinkt als Say Hello)
En dat is dus duidelijk mislukt.
Want?quote:Op maandag 12 januari 2009 01:46 schreef Marble het volgende:
Dat IJsland eigenlijk gewoon tussen het rijtje Andorra, San Marino, Vaticaanstad etc. hoort.
quote:Op maandag 12 januari 2009 01:46 schreef Marble het volgende:
Dat Oekraïne enorm dichtbij ligt ipv ergens bij Korea in de buurt.
Is dit een post die we pas jaren later kunnen begrijpen?quote:Op maandag 12 januari 2009 06:06 schreef dikkemongul het volgende:
Hebben we tegenwoordig ook nog reclames waarbij bijoorbeeld leuk gevormde aardbeien jam in zit?
Anders zou het echt een fucking goed idee zijn! Uitbreidbaar met allerlei pruikjes, plukjes en lipgloss voor de leeuw in artis.
Nee sorry, heb het al geregeld, ben er niet bij,,
Dat zelfde heb ik met Tajikistanquote:Op maandag 12 januari 2009 20:25 schreef hendrik64 het volgende:
Mss al eerder genoemd, maar ik wist pas heel laat, dat Lutjebroek echt bestaat. Dacht altijd dat het een gefingeerde naam was zoals Verweggistan (of bestaat ook?)
Dat is niet zo.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:39 schreef Farenji het volgende:
Ik stond er vandaag pas bij stil dat byte een samentrekking van "by eight" is.
Of Zanzibarquote:Op maandag 12 januari 2009 23:15 schreef Nepthys het volgende:
Voeg voor mij Swaziland maar aan het lijstje toe.
Of Ben!quote:Op zondag 11 januari 2009 19:00 schreef NanKing het volgende:
[..]
zomg![]()
![]()
[..]
Je had vroeger ook een provider met de naam bART, iedereen noemde het Bart maar het was uiteraard bie-art
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat het noordelijkste puntje van Frankrijk op dezelfde hoogte ligt als het zuidelijkste puntje van Nederland.quote:Op maandag 12 januari 2009 04:12 schreef TC03 het volgende:
Overigens kwam ik er pas een paar jaar geleden achter dat Praag dichterbij Nederland ligt dan Wenen.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:02 schreef Thijz het volgende:
[..]
En dat het noordelijkste puntje van Frankrijk op dezelfde hoogte ligt als het zuidelijkste puntje van Nederland.
Die kaart houdt niet goed rekening met de bolvorm van de aarde.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:06 schreef Quyxz_ het volgende:
huh die kaart heeft het Noorden niet exact boven liggen zie ik nu...
of toch wel?
wtf
Bedankt, dat vroeg ik me inderdaad ook al een paar dagen af.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:54 schreef Quyxz_ het volgende:
Waar ik net achter kwam, is dat het heldere object wat je na zonsondergang ziet in dit jaargetij (helderst na de maan), geen ster is, maar de planeet Venus.
zie nu ook pas dat dat op authentiek slaat....quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:01 schreef raaavi het volgende:
Dat OUT & TEAK
OUD&TIEK moet zijn en niet TEEK zoals ik het uitsprak (winkel in utrecht)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
But not ha-ha funny.
In Kuifje heb je Syldavie en Bordurië, geen Transsylvanië voor zover ik weet.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:06 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Transsylvanië! Ik maar denken dat dat alleen in Kuifje bestond!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:37 schreef Nero22 het volgende:
Dat de paarden niet bij de koeien in de wei staan omdat de paarden anders opgegeten worden...![]()
WTF?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat Alphen ad rijn niet hetzelfde is als De Alpen
[ Bericht 4% gewijzigd door Thymen. op 15-01-2009 18:17:13 ]
Dat is een goeie!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:48 schreef _Arual_ het volgende:
Waarom voetballers vier schaduwen hebben, en een gewoon mens niet.
ken jij mij nog?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:15 schreef Soury het volgende:
Dag kippetjes ipv kindertjes .. Zwiebertje liedje
Ik dacht toen ik daar voor het eerst van hoorde dat ze dan een gouden afgietsel van hun hand kregen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:48 schreef Sneijder5 het volgende:
Tot twee jaar geleden ofzo gedacht dat "de gouden handdruk" een of andere prijs is voor een werkgever die iets goeds had gedaan
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spuit_elf_geeft_(ook_nog)_modder ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:03 schreef 988012 het volgende:
[..]
Ja waar komt dat eigenlijk vandaan
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:58 schreef just.in.case het volgende:
Dat de 'Weg met Djoser'-reclames niet bedacht zijn door iemand die van ene Djoser afwilde, maar dat Djoser een reisorganisatie is.![]()
De overeenkomst met de lommerd berust op toeval.quote:Mijn moeder had een broertje, dat was mijn ome Jan
En elke zondagmiddag kwam die altijd effe an
Hij hield niet van familie, van kind'ren hield 'ie wel
Hij bleef z'n hele leven 'n echte vrijgezel
Ik kreeg van ome Jan ineens m'n allereerste fiets
Hij zei "die is voor jou, mop" en verdween weer in het niets
Thuis was 't echt geen vetpot, 't was altijd feest
Want iedereen was blij als ome Jan weer was geweest
refren':
Want we gingen op vakantie van het geld van ome Jan
En niemand leek te weten hoe die aan die centen kwam
Dat kon ons weinig schelen dus we namen het ervan
Niks te klagen
Niet naar vragen
Wat hebben we plezier gehad van ome Jan z'n geld
En daarom was ook iedereen enorm op hem gesteld
En waar hij 't vandaan had heeft nog niemand ons verteld
O die lieve ome Jan!
Toen ik wat ouder werd kreeg ik al snel een baan
En 't werd voor mij een raadsel hoe m'n oom dat had gedaan
Hij had geen baan of erfenis en zat maar voor de buis
Dat zag ik als ik langs reed, op weg van werk naar huis
't Viel me op dat ome Jan zich toch wel vreemd gedroeg
Je zag hem nooit met vrienden of gezellig in de kroeg
Hij kwam steeds minder vaak, maar het was altijd prijs
Want als 'ie dan ook langs kwam, dan konden we op reis
refren'
Nu heb ik maanden niets gehoord en ben naar hem op zoek
Ik vind 'm in een kamertje, verloren in een boek
En dan vertelt 'ie zijn verhaal, onthult 'ie zijn geheim
Hoe die 't voor mekaar kreeg, zo'n goeie oom te zijn
Wanneer ik 'm vertel dat ik echt heel veel van 'm hou
Krijgt 'ie tranen in z'n ogen en hij toont opeens berouw
't Wordt wel even wennen voor ons allebei
Aan die stalen tralies tussen ome Jan en mij
Ik dacht als kind dat mensen die de Nobelprijs wonnen die prijs kregen omdat ze nobel warenquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:40 schreef maok het volgende:
In die zelfde serie: Ik kwam er pas later achter dat dr. Nobelprijs uit sesamstraat natuurlijk zo hete omdat hij van alles uit vond en naar de nobel prijs was genoemd (klemtoon verschil en wist ik toen ik klein was veel wat de nobel prijs was) Ik dacht dat het gewoon een willekeurige naam was.
Dat denkt bijna iedereen denk ik.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Kennen jullie dat liedje van Willeke Alberti, "Ome Jan"?
Daarin zingt ze o.a.: "En we gingen op vakantie van het geld van ome Jan".
Nooit heb ik geweten dat "Ome Jan" een andere naam is voor de lommerd. Ik dacht dat het over een rijke oom ging.
http://en.wikipedia.org/wiki/Truth_drugquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:25 schreef Renderclippur het volgende:
Dat een waarheidsserum niet echt bestond
Die van mij? Was een beetje krom ja...quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:40 schreef Yozzz het volgende:
Kan iemand dat koeien/paardenverhaal nog even uitleggen?
Had ik ook, net als bij de 'grap van de mummie'quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:57 schreef Sjibble het volgende:
Dat "Hoe lang is een chinees" eigenlijk betekent dat Hoelang de naam van de chinees is, en niet een vraag hoe lang hij is.
6 jaar later nadat ik de grap voor het eerst hoorde
ja die vond ik ook wel ingewikkeldquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:26 schreef 988012 het volgende:
[..]
Had ik ook, net als bij de 'grap van de mummie'
Dat willen inderdaad veel mensen nog niet snappenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:19 schreef Triptamine het volgende:
Dat sommige drugs minder slecht voor je zijn dan Alcohol.
Een gewone (niet-ISDN) huistelefoon zal er sowieso niet mee zitten. Een ISDN- of mobiele telefoon zou nog wel eens wat minder vergeeflijk kunnen zijn.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:06 schreef Tegan het volgende:
Als je dat laatste cijfer toch intikt, krijg je dan niet een fout? Of negeert een telefoon dat laatste cijfer gewoon? Zeg maar, alles na tien cijfers?
Huh? See Hello? Had het dan iig nog C Hallo genoemd ofzo. Da's wel heel triest zeg.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:05 schreef maduropa het volgende:
Ze hadden namelijk iets anders bedoeld, te weten : C Hello (klinkt als Say Hello)
En dat is dus duidelijk mislukt.
Ach ja, we krijgen het allemaal onze hele jeugd te horen, is moeilijk om uit die "indoctrinatie"(feitelijk is het dat) te komen qua denkwijzequote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:45 schreef 988012 het volgende:
[..]
Dat willen inderdaad veel mensen nog niet snappen
Ja en dat de hoogovens de wolkenfabriek wasquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:40 schreef Der_Onkel het volgende:
Oja nog een leuke. Tot m'n vierde/vijfde dacht ik dat wolken in schoorstenen ontstonden :p
Hoelang is een Chineesquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:57 schreef Sjibble het volgende:
Dat "Hoe lang is een chinees" eigenlijk betekent dat Hoelang de naam van de chinees is, en niet een vraag hoe lang hij is.
6 jaar later nadat ik de grap voor het eerst hoorde
Eigenlijk is gewoon zo dat alcohol ook een drug is maar omdat de overheid er zo veel aan verdient door accijns noemen ze het liever niet zo. Het past gewoon in het rijtje en zal inderdaad waarschijnlijk niet helemaal onderaan staan in het rijtje met gevaarlijkst/slecht.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:36 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ach ja, we krijgen het allemaal onze hele jeugd te horen, is moeilijk om uit die "indoctrinatie"(feitelijk is het dat) te komen qua denkwijze
Dat dacht ik dus ookquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:31 schreef Ludootje het volgende:
Dat Carlo Boszhard homo is... Dacht vroeger altijd dat hij iets had met Irene
Heeft die ook wat met Irene Moors gehad?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:59 schreef 988012 het volgende:
Dat heb ik zovaak bij 'BNers'. Laatst nog met Sipke Jan Bousema bijvoorbeeld.
Ja en André van Duin ookquote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:25 schreef Farenji het volgende:
[..]
Heeft die ook wat met Irene Moors gehad?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:50 schreef Scootmobiel het volgende:
dacht dat ze daarbij misschien het dakraampje meetellen als extra deur....
En Wii is ook z'n spelcomputerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:54 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Hoelang is een Chinees
En Wie is zijn moeder
rofl die plaatjes nooit bekeken, wat droogquote:Op zondag 18 januari 2009 17:39 schreef Discovery. het volgende:
Met wat pillen op eindelijk de betekenis van MAOAM verpakkingen zien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wist je ook al dat het eigenlijk Frans is?quote:Op maandag 19 januari 2009 18:05 schreef Fredo55 het volgende:
Dat parachute latijns is voor ''Tegenval''.
Een paraplu dus ''Tegen de regen'' en parasol ''Tegen de zon''.
Die is zelfs in dit topic al een aantal keren aangehaald.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:05 schreef Fredo55 het volgende:
Latijns nog welquote:Op maandag 19 januari 2009 18:05 schreef Fredo55 het volgende:
Frans stamt af van het Latijns, dus in de verte klopt het een beetje...quote:
Ik denk dat het daarom ging ^^quote:Op maandag 19 januari 2009 20:31 schreef Thijz het volgende:
[..]
Frans stamt af van het Latijns, dus in de verte klopt het een beetje...
bij mij zelfs maandenquote:Op maandag 19 januari 2009 17:57 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heh, dat heeft bij mij ook een paar weken geduurd
En als je het snel genoeg achter elkaar uitspreekt krijg je nomnomnomquote:Op zondag 18 januari 2009 17:39 schreef Discovery. het volgende:
Met wat pillen op eindelijk de betekenis van MAOAM verpakkingen zien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MyAT net zo. Toen ik die maanden (of iig weken) later ontdekte zag ik dat er in allerlei topics op mijn flames gereageerd was.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:36 schreef Rekkof het volgende:
bij mij zelfs maanden. ik keek er gewoon vét overheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |