Dat denkt bijna iedereen denk ik.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Kennen jullie dat liedje van Willeke Alberti, "Ome Jan"?
Daarin zingt ze o.a.: "En we gingen op vakantie van het geld van ome Jan".
Nooit heb ik geweten dat "Ome Jan" een andere naam is voor de lommerd. Ik dacht dat het over een rijke oom ging.
http://en.wikipedia.org/wiki/Truth_drugquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:25 schreef Renderclippur het volgende:
Dat een waarheidsserum niet echt bestond
Die van mij? Was een beetje krom ja...quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:40 schreef Yozzz het volgende:
Kan iemand dat koeien/paardenverhaal nog even uitleggen?
Had ik ook, net als bij de 'grap van de mummie'quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:57 schreef Sjibble het volgende:
Dat "Hoe lang is een chinees" eigenlijk betekent dat Hoelang de naam van de chinees is, en niet een vraag hoe lang hij is.
6 jaar later nadat ik de grap voor het eerst hoorde
ja die vond ik ook wel ingewikkeldquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:26 schreef 988012 het volgende:
[..]
Had ik ook, net als bij de 'grap van de mummie'
Dat willen inderdaad veel mensen nog niet snappenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:19 schreef Triptamine het volgende:
Dat sommige drugs minder slecht voor je zijn dan Alcohol.
Een gewone (niet-ISDN) huistelefoon zal er sowieso niet mee zitten. Een ISDN- of mobiele telefoon zou nog wel eens wat minder vergeeflijk kunnen zijn.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:06 schreef Tegan het volgende:
Als je dat laatste cijfer toch intikt, krijg je dan niet een fout? Of negeert een telefoon dat laatste cijfer gewoon? Zeg maar, alles na tien cijfers?
Huh? See Hello? Had het dan iig nog C Hallo genoemd ofzo. Da's wel heel triest zeg.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:05 schreef maduropa het volgende:
Ze hadden namelijk iets anders bedoeld, te weten : C Hello (klinkt als Say Hello)
En dat is dus duidelijk mislukt.
Ach ja, we krijgen het allemaal onze hele jeugd te horen, is moeilijk om uit die "indoctrinatie"(feitelijk is het dat) te komen qua denkwijzequote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:45 schreef 988012 het volgende:
[..]
Dat willen inderdaad veel mensen nog niet snappen
Ja en dat de hoogovens de wolkenfabriek wasquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:40 schreef Der_Onkel het volgende:
Oja nog een leuke. Tot m'n vierde/vijfde dacht ik dat wolken in schoorstenen ontstonden :p
Hoelang is een Chineesquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:57 schreef Sjibble het volgende:
Dat "Hoe lang is een chinees" eigenlijk betekent dat Hoelang de naam van de chinees is, en niet een vraag hoe lang hij is.
6 jaar later nadat ik de grap voor het eerst hoorde
Eigenlijk is gewoon zo dat alcohol ook een drug is maar omdat de overheid er zo veel aan verdient door accijns noemen ze het liever niet zo. Het past gewoon in het rijtje en zal inderdaad waarschijnlijk niet helemaal onderaan staan in het rijtje met gevaarlijkst/slecht.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:36 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ach ja, we krijgen het allemaal onze hele jeugd te horen, is moeilijk om uit die "indoctrinatie"(feitelijk is het dat) te komen qua denkwijze
Dat dacht ik dus ookquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:31 schreef Ludootje het volgende:
Dat Carlo Boszhard homo is... Dacht vroeger altijd dat hij iets had met Irene
Heeft die ook wat met Irene Moors gehad?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:59 schreef 988012 het volgende:
Dat heb ik zovaak bij 'BNers'. Laatst nog met Sipke Jan Bousema bijvoorbeeld.
Ja en André van Duin ookquote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:25 schreef Farenji het volgende:
[..]
Heeft die ook wat met Irene Moors gehad?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:50 schreef Scootmobiel het volgende:
dacht dat ze daarbij misschien het dakraampje meetellen als extra deur....
En Wii is ook z'n spelcomputerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:54 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Hoelang is een Chinees
En Wie is zijn moeder
rofl die plaatjes nooit bekeken, wat droogquote:Op zondag 18 januari 2009 17:39 schreef Discovery. het volgende:
Met wat pillen op eindelijk de betekenis van MAOAM verpakkingen zien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wist je ook al dat het eigenlijk Frans is?quote:Op maandag 19 januari 2009 18:05 schreef Fredo55 het volgende:
Dat parachute latijns is voor ''Tegenval''.
Een paraplu dus ''Tegen de regen'' en parasol ''Tegen de zon''.
Die is zelfs in dit topic al een aantal keren aangehaald.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:05 schreef Fredo55 het volgende:
Latijns nog welquote:Op maandag 19 januari 2009 18:05 schreef Fredo55 het volgende:
Frans stamt af van het Latijns, dus in de verte klopt het een beetje...quote:
Ik denk dat het daarom ging ^^quote:Op maandag 19 januari 2009 20:31 schreef Thijz het volgende:
[..]
Frans stamt af van het Latijns, dus in de verte klopt het een beetje...
bij mij zelfs maandenquote:Op maandag 19 januari 2009 17:57 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heh, dat heeft bij mij ook een paar weken geduurd
En als je het snel genoeg achter elkaar uitspreekt krijg je nomnomnomquote:Op zondag 18 januari 2009 17:39 schreef Discovery. het volgende:
Met wat pillen op eindelijk de betekenis van MAOAM verpakkingen zien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MyAT net zo. Toen ik die maanden (of iig weken) later ontdekte zag ik dat er in allerlei topics op mijn flames gereageerd was.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:36 schreef Rekkof het volgende:
bij mij zelfs maanden. ik keek er gewoon vét overheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |