Heeft die ook wat met Irene Moors gehad?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:59 schreef 988012 het volgende:
Dat heb ik zovaak bij 'BNers'. Laatst nog met Sipke Jan Bousema bijvoorbeeld.
Ja en André van Duin ookquote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:25 schreef Farenji het volgende:
[..]
Heeft die ook wat met Irene Moors gehad?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:50 schreef Scootmobiel het volgende:
dacht dat ze daarbij misschien het dakraampje meetellen als extra deur....
En Wii is ook z'n spelcomputerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:54 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Hoelang is een Chinees
En Wie is zijn moeder
rofl die plaatjes nooit bekeken, wat droogquote:Op zondag 18 januari 2009 17:39 schreef Discovery. het volgende:
Met wat pillen op eindelijk de betekenis van MAOAM verpakkingen zien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wist je ook al dat het eigenlijk Frans is?quote:Op maandag 19 januari 2009 18:05 schreef Fredo55 het volgende:
Dat parachute latijns is voor ''Tegenval''.
Een paraplu dus ''Tegen de regen'' en parasol ''Tegen de zon''.
Die is zelfs in dit topic al een aantal keren aangehaald.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:05 schreef Fredo55 het volgende:
Latijns nog welquote:Op maandag 19 januari 2009 18:05 schreef Fredo55 het volgende:
Frans stamt af van het Latijns, dus in de verte klopt het een beetje...quote:
Ik denk dat het daarom ging ^^quote:Op maandag 19 januari 2009 20:31 schreef Thijz het volgende:
[..]
Frans stamt af van het Latijns, dus in de verte klopt het een beetje...
bij mij zelfs maandenquote:Op maandag 19 januari 2009 17:57 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heh, dat heeft bij mij ook een paar weken geduurd
En als je het snel genoeg achter elkaar uitspreekt krijg je nomnomnomquote:Op zondag 18 januari 2009 17:39 schreef Discovery. het volgende:
Met wat pillen op eindelijk de betekenis van MAOAM verpakkingen zien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MyAT net zo. Toen ik die maanden (of iig weken) later ontdekte zag ik dat er in allerlei topics op mijn flames gereageerd was.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:36 schreef Rekkof het volgende:
bij mij zelfs maanden. ik keek er gewoon vét overheen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |