Jups. Een sedan is per definitie een 4-deurs. Een hatchback is een 3 of 5 deurs. Je hebt tegenwoordig ook nog 4 deurs coupés.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:52 schreef Ixnay het volgende:
Dus bij een sedan blijft altijd het achterraam op zijn plaats en gaat er alleen een klep omhoog.
waarom staat de deur dan openquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:00 schreef lurf_doctor het volgende:
[ afbeelding ]
Maar het beste is nog steeds de 0-deurs
very, very good questionquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:05 schreef grassiekuik het volgende:
[..]
waarom staat de deur dan open
Waarom zou je dat willen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:59 schreef garnage-patrick het volgende:
die onderste is niet eerlijk, das de nieuwe skoda superb,
daar kan je de kofferbak opendoen zoals bij een sedan, maar ook zoals bij een hatchback... wat is het dan een 4 of 5deurs?
[ afbeelding ]
Dat je niet die hele zooi open hoeft te klappen om een tasje achterin te leggen, maar dat het wel kan voor als je een keer naar de ikea gaat.quote:
Hatchdan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:58 schreef garnage-patrick het volgende:
Geen idee, ik kwam niet met het idee maar iemand bij skodaik snap de logica ook niet echt.
vroeg me alleen af hoe je zo'n auto dan noemt![]()
4 of 5 deurs? misschien 4 en halve deur
Wij werken ermee, en ik vind het voor geen meter werken. Gebruik altijd alleen de hatchback klep.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:59 schreef garnage-patrick het volgende:
die onderste is niet eerlijk, das de nieuwe skoda superb,
daar kan je de kofferbak opendoen zoals bij een sedan, maar ook zoals bij een hatchback... wat is het dan een 4 of 5deurs?
[ afbeelding ]
Omdat het kan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |