zomgquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:39 schreef Farenji het volgende:
Ik stond er vandaag pas bij stil dat byte een samentrekking van "by eight" is.
Je had vroeger ook een provider met de naam bART, iedereen noemde het Bart maar het was uiteraard bie-artquote:Op zondag 11 januari 2009 11:05 schreef maduropa het volgende:
Oh,
en nog eentje,
De internetprovider met de naam Chello,
Je vraagt je misschien af wat een chello (muziekinstrument) met Internet te maken heeft,
NIETS, helemaal NIETS.
Ze hadden namelijk iets anders bedoeld, te weten : C Hello (klinkt als Say Hello)
En dat is dus duidelijk mislukt.
Want?quote:Op maandag 12 januari 2009 01:46 schreef Marble het volgende:
Dat IJsland eigenlijk gewoon tussen het rijtje Andorra, San Marino, Vaticaanstad etc. hoort.
quote:Op maandag 12 januari 2009 01:46 schreef Marble het volgende:
Dat Oekraïne enorm dichtbij ligt ipv ergens bij Korea in de buurt.
Is dit een post die we pas jaren later kunnen begrijpen?quote:Op maandag 12 januari 2009 06:06 schreef dikkemongul het volgende:
Hebben we tegenwoordig ook nog reclames waarbij bijoorbeeld leuk gevormde aardbeien jam in zit?
Anders zou het echt een fucking goed idee zijn! Uitbreidbaar met allerlei pruikjes, plukjes en lipgloss voor de leeuw in artis.
Nee sorry, heb het al geregeld, ben er niet bij,,
Dat zelfde heb ik met Tajikistanquote:Op maandag 12 januari 2009 20:25 schreef hendrik64 het volgende:
Mss al eerder genoemd, maar ik wist pas heel laat, dat Lutjebroek echt bestaat. Dacht altijd dat het een gefingeerde naam was zoals Verweggistan (of bestaat ook?)
Dat is niet zo.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:39 schreef Farenji het volgende:
Ik stond er vandaag pas bij stil dat byte een samentrekking van "by eight" is.
Of Zanzibarquote:Op maandag 12 januari 2009 23:15 schreef Nepthys het volgende:
Voeg voor mij Swaziland maar aan het lijstje toe.
Of Ben!quote:Op zondag 11 januari 2009 19:00 schreef NanKing het volgende:
[..]
zomg![]()
![]()
[..]
Je had vroeger ook een provider met de naam bART, iedereen noemde het Bart maar het was uiteraard bie-art
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat het noordelijkste puntje van Frankrijk op dezelfde hoogte ligt als het zuidelijkste puntje van Nederland.quote:Op maandag 12 januari 2009 04:12 schreef TC03 het volgende:
Overigens kwam ik er pas een paar jaar geleden achter dat Praag dichterbij Nederland ligt dan Wenen.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:02 schreef Thijz het volgende:
[..]
En dat het noordelijkste puntje van Frankrijk op dezelfde hoogte ligt als het zuidelijkste puntje van Nederland.
Die kaart houdt niet goed rekening met de bolvorm van de aarde.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:06 schreef Quyxz_ het volgende:
huh die kaart heeft het Noorden niet exact boven liggen zie ik nu...
of toch wel?
wtf
Bedankt, dat vroeg ik me inderdaad ook al een paar dagen af.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:54 schreef Quyxz_ het volgende:
Waar ik net achter kwam, is dat het heldere object wat je na zonsondergang ziet in dit jaargetij (helderst na de maan), geen ster is, maar de planeet Venus.
zie nu ook pas dat dat op authentiek slaat....quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:01 schreef raaavi het volgende:
Dat OUT & TEAK
OUD&TIEK moet zijn en niet TEEK zoals ik het uitsprak (winkel in utrecht)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |