Ja, ik zit er al wel over na te denkenquote:
Oh oh, je mist basis-infoquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:33 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik snap het niet...was het een soort weddenschap van die Susan ofzo?
Ahh....quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:37 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh oh, je mist basis-info
>> http://en.wikipedia.org/wiki/The_Puppy_Episode
Het verwijst naar het verhaal dat homosexuelen andere mensen "rekruteren".
"Breng 10 nieuwe homo's aan en je wint een oven".
Nou, ik vond het destijds echt wel een hele happening. Vooral omdat iedereen al seizoenen lang wist dat het er aan zat te komen. Ik heb toen echt die afleveringen op video opgenomenquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:41 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ahh....
Ik vond Ellen nooit grappig
Dat zal het ongetwijfeld ook geweest zijn, een happening.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:55 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, ik vond het destijds echt wel een hele happening. Vooral omdat iedereen al seizoenen lang wist dat het er aan zat te komen. Ik heb toen echt die afleveringen op video opgenomen
En, het stíkt echt van de inside jokes, die twee afleveringen. En eigenlijk de afleveringen ervoor ook al.
Het gaat toch niet om uiterlijk, M!quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:12 schreef BlueMage het volgende:
Ik vind die Ellen best lelijk.![]()
Anyway ben depressief.![]()
M.
Weet ik gaat niet om 't uiterlijk, vandaar ook die "quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:13 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om uiterlijk, M!
En lelijk of niet, ze heeft wel Portia deRossi (gehad?).
voor je depressiviteit.
hoiquote:
Tekort heb ik niet... Maar wat je allemaal moet wijzigen als je rekeningnummer anders wordt... is toch best wel gehannes eigenlijkquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:53 schreef BlueMage het volgende:
Portia is ook meer mijn smaak.
Financiële zaken is 'n kutwerk, ik heb altijd tekort.![]()
M.
De 2 accounts lijken wel veel op elkaarquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:12 schreef rhubarbje het volgende:
ow wacht ik zit onder deze account (heb er 2 sorry)
Ik was/ben liefie_ voor wie me nog niet totaal vergeten is
Hey Liefie_quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:12 schreef rhubarbje het volgende:
ow wacht ik zit onder deze account (heb er 2 sorry)
Ik was/ben liefie_ voor wie me nog niet totaal vergeten is
Tja, daar ben ik vanaf gestapt aangezien ik het zelf ook kanquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:34 schreef maedel het volgende:
[..]
Hey Liefie_
@Wexy, daar heb ik tegenwoordig godzijdank een accountant voor
En een goede financieel adviseur.
Werkt super!
Ja, bij ons groeide administratie alleen maar (eigen bedrijven enz.) dus ik ben blij dat het "uitbesteed" isquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:38 schreef Wexy het volgende:
[..]
Tja, daar ben ik vanaf gestapt aangezien ik het zelf ook kan
Ja, ik wil ook wel tussen hun inquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:48 schreef Ezzer het volgende:
ik ga voor tussen Ellen en Portia in, mag dat ook?
haha nee doelde meer op de 2 posts onder elkaar dat ik geen verschil zag behalve in naamquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:31 schreef rhubarbje het volgende:
Ow je bent het helemaal op gaan zoeken
Ja heb ook maar een kerst ava dus ja
2 kruisjes....quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:33 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SchattigMaar wel erg stereotiep mannetje-vrouwtje...
das beter iddquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:44 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
http://a11news.com/507/ellen-degeneres-wedding/
Zo dan
jij begrijpt mequote:Op dinsdag 16 december 2008 20:51 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook wel tussen hun in
Of bedoel je dat niet?
ja, hehe, het is wel leuk om elkaar ermee (lief) te pestenquote:Op woensdag 17 december 2008 12:42 schreef NanKing het volgende:
Dat mijn vrouw gedoe lijkt mij ook echt zó vreemd om te zeggen he![]()
Ik zeg weleens voor de grap 'mijn vrouw' dit of of dat maar om mijn vriendin voor te stellen als 'mijn vrouw' vind ik een heel gek idee. Ik weet niet of dit specifiek een pottenprobleem is of een algemeen probleemquote:Op woensdag 17 december 2008 12:44 schreef Reuzenpanda het volgende:
[..]
ja, hehe, het is wel leuk om elkaar ermee (lief) te pesten![]()
Dankjewel,quote:Op woensdag 17 december 2008 13:35 schreef NanKing het volgende:
Zeg reuzenpanda, ik zie dat dit je eerste L topic is, bij dezen dan welkom
Ik heb 'm nog niet gezien maar klinkt wel leuk.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:34 schreef Reuzenpanda het volgende:
Trouwens, ik ben deze film net op Apple trailers tegengekomen, is "I Can't Think Straight" een aanrader? Heeft iemand hem al gezien? Lijkt kwa stijl een beetje op "Imagine You & Me"is wel leuk zo'n Happy-Pappy filmpje rond de kerst
Dat weet ik eigenlijk helemaal niet. Op IMDB staat 2007 maar geen idee of hij ooit hier is verschenen... even google vragenquote:Op woensdag 17 december 2008 13:44 schreef maedel het volgende:
Ik heb die film ook nog niet gezien. Is die al lang uit?
Ik ken de titel wel trouwens
Imagine me & you was ook in de bios te zien hoorde ik, dus wie weet.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:12 schreef maedel het volgende:
Mmm, voor de bios moet je denk ik toch al een filmhuis hebben dan o.i.d.
Ik wacht sowieso op de dvd
.quote:Although on paper this might seem quite offensive to some people, But I'm A Cheerleader is actually a stunning film. A film based around a homosexual rehabilitation commune may be a sensitive and distressing issue, but this film handles it perfectly, by not taking sides and making it a comedy. It plainly shows you the ridiculousness of such a situation but also shows you how people can become so engulfed by it and their own beliefs, and also making it one of the funniest films I've seen for a long while.
Natasha Lyonne is excellent as Megan, a girl who isn't given a chance to fully realise she is a lesbian, and is carted off to "True Directions", led by the rather scary Mary .J. Brown. There, with other "confused" teenagers, she goes on a quest to find her "true destiny" as a happy heterosexual. Although, things do not go to plan, and Megan falls in love with fellow resident Graham, who sees the horror of the whole place. The film has many nice touches that make it all the more enjoyable, such as Mary having an extremely camp son (played by the rather damn gorgeous Eddie Cibrian) and also having her colleague played by the legendary RuPaul, in a rare dragless turn.
This film excels in having both humorous and heartbreaking moments. It intertwines classic comedy and tearful reality with ease. You'll have the boys salivating over Mary's son Rock one moment and a rather devastating scene where student Jan tries to convey that she isn't really gay at all, but was forced here. When this film wants to put it's message across it does, and scenes such as Graham's father telling her graduate or she's on her own really do have an impact. But where this film really wins is in it's way that it does not take sides. Mary does not see the error of her ways throughout the film and remains firm in her homophobic beliefs.
This film isn't about trying to change people's opinions, it's simply presenting a situation and leaving people to make up their own minds. It's also a comedy, and a very funny one at that, with some glittering performances from all, especially, Lyonne, Clea DuVall and Cathy Moriarty. This film may not be to everyone's taste, but it's perfect for whatever mood you find yourself in. Definitely a triumph.
Niks zeggen.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:01 schreef maedel het volgende:
Heeft iemand een idee hoe je van aandachtstrekkende borderlinewijven afkomt?
De vriendin van één van m'n beste vrienden mailt een half jaar na dato nog eens om te melden dat ze m'n mail weg gaat gooien. Waarin ze voor het gemak nog maar eens van alles oprakelt.
Zeg maar, gaat antwoorden op iets van een half jaar geleden.
En dan net doen of ze wat afsluit, maar intussen gewoon de attention whore uithangen.
Niet reageren schijnt inderdaad het beste te zijn bij borderline heb ik begrepen.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:04 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Niks zeggen.
Of goed idee, de jouwe is al lang weg hoor!
Nog steeds geen idee, heb ook weinig tips gekregen hierquote:Op woensdag 17 december 2008 16:19 schreef Stakky het volgende:
Goedemorgen dames van het goede leven o/
Alles goed dames??
En Pien weet je al wat je gaat doen op 2e kerstdag in Amsterdam?
Ik vind kerstmarkten al niks, laat staan roze kerstmarkten.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nog steeds geen idee, heb ook weinig tips gekregen hier
Moet nog maar eens nadenken enzo
Ga wel eerste kerstdag met mijn moeder even richting Amsterdam, zij wil naar de roze kerstmarkt... en "jij bent lesbisch, dus jij weet daar vast de weg!"
Oof.quote:Op donderdag 18 december 2008 07:37 schreef Pien85 het volgende:
Goeiemorgen allen!
Nou ons stap-plan voor de kerst is bekend hoor! We beginnen op t leidse en zien wel waar we uitkomen... Eigenlijk niets voor mij, maar goed, ik laat me verrassen
Allemaal lekker geslapen?Iemand zin in een bakkie koffie? Ik ga toch zetten
Nope, vriend is hetero... En wil nooit met me mee als ik een keer met wat homovrienden ga stappenquote:Op donderdag 18 december 2008 08:20 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Oof.
Veel plezier dan...ik trek het zelf slecht om zonder te weten waarheen op het Leidse te lopen, vooral 's avonds. Maar ik ben een zeikerd.
Laat me je wel tips geven dan:
The SugarFactory was vooral in de begindagen experimenterende-bi-meisjes heavy, leuk voor plezierige avondjesNog steeds een leuke tent, makkelijk en genoeg tegen het hippe aan zodat er tenminste mooie mensen rond lopen. Maar laatste keer dat ik er was, is al best lang geleden, dus tja. Zie net dat er 2e kerstdag WildVreemd is, was altijd heel leuk dat feest.
Paradiso is natuurlijk altijd goed, volgens veel mensen.
Ik weet niet of je makker homo is, maar in 1 van de straten achter het Leidse (als je achter de oude City naar rechts loopt) zit een homobar voor Marokkanen![]()
Maar goed, met het juiste gezelschap is zelfs Bubbels leuk
T bestaat nog, geloof ik, vriendin van me kwam er nog wel eens, maar die heb ik al een tijd niet meer gesproken...quote:Op donderdag 18 december 2008 08:26 schreef maedel het volgende:
Is Vivelavie eigenlijk nog wat? Bestaat dat nog?
Laatste keer dat ik er iets van zag was tijdens Koninginnedag, stond de hele straat vol met pottenquote:Op donderdag 18 december 2008 08:26 schreef maedel het volgende:
Is Vivelavie eigenlijk nog wat? Bestaat dat nog?
En ja lekker geslapen net half uurtje wakker nuquote:Op donderdag 18 december 2008 07:37 schreef Pien85 het volgende:
Goeiemorgen allen!
Nou ons stap-plan voor de kerst is bekend hoor! We beginnen op t leidse en zien wel waar we uitkomen... Eigenlijk niets voor mij, maar goed, ik laat me verrassen
Allemaal lekker geslapen?Iemand zin in een bakkie koffie? Ik ga toch zetten
Lol, mocht je nog eens met een vent willen zoenen...quote:Op donderdag 18 december 2008 08:20 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Maar goed, met het juiste gezelschap is zelfs Bubbels leuk
quote:Op donderdag 18 december 2008 21:16 schreef Ezzer het volgende:
[..]
Lol, mocht je nog eens met een vent willen zoenen...ook een zeer goede plek voor.
Hier moet ik je als man toch gelijk in gevenquote:Op donderdag 18 december 2008 22:37 schreef Ezzer het volgende:
Afvallige...:P
Je weet toch dat meisjes veeel beter zoenen dan jochies..
Na uitgebreid, zeer representatief onderzoek kan ik zeggen dat het gemiddelde van meisjes wel hoger ligt dan van jongens, maar de (positieve) uitschieters bij jongens zijn hoger.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:37 schreef Ezzer het volgende:
Afvallige...:P
Je weet toch dat meisjes veeel beter zoenen dan jochies..
Kan niet!quote:Op donderdag 18 december 2008 22:52 schreef rhubarbje het volgende:
Ik schijn de beste zoener van de wereld te zijn
Volgens mij zelf
Geen zorg, ik schijn zowaar een diploma te hebben in de bio-medische wetenschappen. Ik fix wel even een combi-eitje van ons met superieure kus-genen.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:54 schreef rhubarbje het volgende:
Als een van ons nou een mannetje was zouden we ons wel voort moeten planten
Om een superieure kusser te produceren en zo
Ga maar na...over honderd jaar heeft zijn er geen slechte kussers meer in de wereldquote:Op donderdag 18 december 2008 22:56 schreef rhubarbje het volgende:
Ow wat een geluk heeft de mensheid toch weer
Tuurlijk, een vriend van mij is bezig met kwantummechanica: die kan vast wel een soort kubus creeren waarin de tijd sneller gaat om dat kind van ons in te gooienquote:Op donderdag 18 december 2008 22:59 schreef Ezzer het volgende:
kan het dan een beetje snel enzo? Want dat wil ik wel eens proberen natuurlijkMeteen even een 25 jarige creeeren ofzo.
Dan hoop ik wel dat je knap bent anders hebben we straks de wereld bevolkt met lelijke mensen...quote:Op donderdag 18 december 2008 22:59 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ga maar na...over honderd jaar heeft zijn er geen slechte kussers meer in de wereldAllemaal dankzij ons superieure kusserskind die niet alleen heel veel nageslacht opwekt omdat iedereen zich met haar wilt voortplanten, maar ook zo'n hoge standaard zet dat alleen de betere kussers nog maar evolutionair voordeel hebben.
Het superieure kuskind zal dan ook eindelijk het definitieve bewijs van de evolutie-theorie zijn![]()
Of ga ik nu te ver?
Ah joh, als we toch bezig zijn, kunnen we er in het ergste geval nog een 'make me beautiful' tegen aan gooien. Meteen wat publiciteitquote:Op donderdag 18 december 2008 23:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel dat je knap bent anders hebben we straks de wereld bevolkt met lelijke mensen...
Maar ik ga er maar even van uit
Goede kussers zijn meestal knap
Owja en aardig dan ook maar
Alles voor de mensheid.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:04 schreef rhubarbje het volgende:
Ikke??
Nee is allemaal in het belang van de mensheid en zo
Zeg na komelingen van mij doen niet aan nep mooi :w{quote:Op donderdag 18 december 2008 23:06 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ah joh, als we toch bezig zijn, kunnen we er in het ergste geval nog een 'make me beautiful' tegen aan gooien. Meteen wat publiciteit
Welke klas/groep?quote:Op donderdag 18 december 2008 23:18 schreef rhubarbje het volgende:
doe maar niet zo in het openbaar en zo
Ik ben lerares, en leerlingen hoef me niet te kunnen stalken op fok
Welk vak geef je dan?quote:Op donderdag 18 december 2008 23:49 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben nog niet afgestudeerd dus mijn stages verschillen van middelbare school tot MBO
Nu zit ik op een MBO
Ik hoop dat je nog geen pijn aan je drumvingers hebt...Ik was even afgeleid.quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:00 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb even een pm gestuurd
*trom geroffel en zo voor de spanning*
* maedel post hier al 1000 jaar.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:14 schreef rhubarbje het volgende:
ik had fotos! vraag maar aan de mensen die hier al 10000 jaar posten
Ja, bedrieglijk hè, zo'n avatarquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:26 schreef BlueMage het volgende:
Zie je d'r nog jong uit voor die 1000 jaar.
M.
Fout!quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:38 schreef maedel het volgende:
[..]
* maedel post hier al 1000 jaar.
Ja, ze had foto's
Dat doet pijn, letterlijk en figuurlijk.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Fout!
Ik had super leuke fotos!
Zo
En ik heb vakantie
En een zere enkel want ik ben vanmorgen lekker voor het oog van weet ik hoeveel leerlingen op mn bek gegaan
Ooh, lesgevenquote:Op donderdag 18 december 2008 23:18 schreef rhubarbje het volgende:
doe maar niet zo in het openbaar en zo
Ik ben lerares, en leerlingen hoef me niet te kunnen stalken op fok
ach ja wat is oudquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:25 schreef Wexy het volgende:
Dank u allen
Heb de dag weer overleefd.... voel me nu echt oud......
Wel heul 28!!! Das al bijna 30!!quote:
Vind ik heul wel..quote:
volwassen wordenquote:Op zondag 21 december 2008 21:14 schreef Wexy het volgende:
Het zit veel te dicht bij de 30... moet ik straks nog echt volwassen worden en alles...... gaffer
jah heuj jij bent heul 6 jaar jongerderder!! tsssquote:Op zondag 21 december 2008 21:34 schreef Stakky het volgende:
[..]
volwassen worden![]()
Dat ik dat ooit wordt heb ik een paar jaar geleden al op gegeven
ssssst als het sneaked valt t niet zo opquote:Op zondag 21 december 2008 21:47 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb het idee dat het sowieso al steeds meer mn leven in sneaked dat volwassen worden
ja en? dan ben ik 6 jaar jonger, en nu?quote:Op zondag 21 december 2008 22:01 schreef Wexy het volgende:
[..]
jah heuj jij bent heul 6 jaar jongerderder!! tsss
[..]
ssssst als het sneaked valt t niet zo op
Zeg, schat, ik ben 35quote:
Hoe oud ben jij dan?quote:
sorry maar dan ben je oudquote:
mijn ex is 18 jaar en 9 maanden ouder dan ik ben... sjow wat....quote:Op maandag 22 december 2008 09:58 schreef Sitethief het volgende:
Wat maakt leeftijd nou weer uit? Ik scheel ook 16 jaar met mijn vriend, maar dat maakt ons verder helemaal niks uit, het gaat om wat er tussen je oren en in je hart zit.
iedereen is opzoek naar de foto's van SHEquote:Op maandag 22 december 2008 11:36 schreef Pien85 het volgende:
Niks ernstigs te zien hoor, alleen een enorme bult
En FOK! is inderdaad traag!!!!
die komen pas in maart, dus kunnen ze lang zoekenquote:Op maandag 22 december 2008 12:18 schreef Ezzer het volgende:
[..]
iedereen is opzoek naar de foto's van SHE
ik denk het... geen idee.... moet je ff in dr topic vragenquote:Op maandag 22 december 2008 12:35 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom pas in maart?
Gaat ze nog even op crash dieet en zo?
ja namechangequote:
egwelquote:
ik ook omdat ik m'n huidige zal moeten vertrekken binnen een paar maanden.quote:
jij hebt ook PM trouwensquote:Op maandag 22 december 2008 17:30 schreef Pien85 het volgende:
Ik woon sinds iets meer dan een maand weer bij m'n moeder, na 2 jaar op mezelf te hebben gewoond... Ik vind m'n moeder erg lief, maar niet om 24 uur per dag bij de buurt te zijn, zeg maar
Je hebt PM trouwens
neem beide dezelfde tatoeagequote:Op maandag 22 december 2008 17:35 schreef Pien85 het volgende:
Jij ook
Over tot de orde van de dag: iemand enig idee wat ik kan gaan kopen voor mijn beste vriend? Ik zoek iets kleins, symbolisch, iets dat weer geeft dat ik heel veel van m hou, dat ie mijn aller beste vriendje is, en hij moet t nog leuk vinden ook
Ik heb ooit een heel klein glazen varkentje cadeau gedaan aan iemand.quote:Op maandag 22 december 2008 17:35 schreef Pien85 het volgende:
Jij ook
Over tot de orde van de dag: iemand enig idee wat ik kan gaan kopen voor mijn beste vriend? Ik zoek iets kleins, symbolisch, iets dat weer geeft dat ik heel veel van m hou, dat ie mijn aller beste vriendje is, en hij moet t nog leuk vinden ook
quote:Ik kom hier mijn penis aanbieden, die hebben jullie duidelijk nodig!
quote:Op dinsdag 23 december 2008 08:11 schreef maedel het volgende:
Go Benedictus Go![]()
'Red de mens van homoseksualiteit'
Zo achterlijk dus he, je mag het wel denken maar niet doen. Zo was ik eens in gesprek met een christelijk lesbisch meisje en ik vroeg hoe ze daarmee omging: "Ik heb voor mezelf besloten gewoon nooit een relatie of seks te hebben maar mijn leven aan het geloof te wijden". Ik kan daar echt niet bij.quote:De katholieke kerk vindt homofilie niet verkeerd, maar homoseksueel gedrag wel.
Is helemaal niet dom: in zo'n klooster zitten de meeste frusti lesbo's op 'n hoop, kun je 'n hoop lol hebben, vind 't erg slim.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:59 schreef Noodly het volgende:
[..]
[..]
Zo achterlijk dus he, je mag het wel denken maar niet doen. Zo was ik eens in gesprek met een christelijk lesbisch meisje en ik vroeg hoe ze daarmee omging: "Ik heb voor mezelf besloten gewoon nooit een relatie of seks te hebben maar mijn leven aan het geloof te wijden". Ik kan daar echt niet bij.
Ik heb n boek waarin het levensverhaal van een vrouw staat beschreven die eerst in het klooster zat en toen verliefd werd op n andere nonquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:21 schreef BlueMage het volgende:
Zijn allemaal bruiden van Christus, Jezus heeft 't dus 't best voor mekaar.
M.
Zou het?quote:Op vrijdag 26 december 2008 09:32 schreef Pien85 het volgende:
Haha, op 2e kerstdag naar de Karwei!Zal wel druk zijn!
De paters doen het ieg welquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:15 schreef maedel het volgende:
Ja, ik vermoed eerlijk gezegd ook wel dat die nonnen daar wel meer doen dan bijbellezen
van paters wil ik dat heulemaal nie weten!!quote:
In ieder geval niet visualiserenquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:08 schreef Wexy het volgende:
[..]
van paters wil ik dat heulemaal nie weten!!
Vertel eens over je zwager, watskebeurtquote:Op zaterdag 27 december 2008 08:50 schreef maedel het volgende:
Nan![]()
![]()
Ik weet trouwens al een nieuwe TT, dus dames, gaan we nog een beetje "vort maken" of wat?
ElisaB heeft eenavatar
Nou zal ik het hele verhaal hier niet neergooien, maar het hing al een jaar of 5 in de lucht hoor. Maar mijn mrs. heeft het er nu definitief mee gehad. En die heeft een hele hoge grens, daar kun je heel ver bij gaan.quote:
Jeetje zeg. Geef je mrs maar eenquote:Op zaterdag 27 december 2008 08:53 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou zal ik het hele verhaal hier niet neergooien, maar het hing al een jaar of 5 in de lucht hoor. Maar mijn mrs. heeft het er nu definitief mee gehad. En die heeft een hele hoge grens, daar kun je heel ver bij gaan.
En ze is nu zo boos, dat heb ik nog nooit gezien.
M.a.w. het is serieus...
Zo goed alsquote:Nan, 5 gangen voor 10 mensen? Wow. Gewoon in je eentje?
Ah, ik kan daar ook totaal niet tegen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 08:54 schreef maedel het volgende:
Het is een asociale "ik ben belangrijk/zielig/whatever" en ik heb het allemaal zwaarder dan jullie - figuur.
Daar komt het in het kort op neer.
How coolquote:Op zaterdag 27 december 2008 08:56 schreef NanKing het volgende:
Ik heb zelf applaus gehad, whehehe.
O.quote:Op zaterdag 27 december 2008 08:54 schreef maedel het volgende:
Het is een asociale "ik ben belangrijk/zielig/whatever" en ik heb het allemaal zwaarder dan jullie - figuur.
Daar komt het in het kort op neer.
Hoop jequote:Op zaterdag 27 december 2008 08:58 schreef maedel het volgende:
[..]
How cool![]()
Bij ons komt zometeen de electriciën. Denken we
Ja, ik denk nu dat hij om 10.00u komt ipv 9.00uquote:
hij komt vast wel maed... hij moet alleen eerst zn schoenen poetsen denk ikquote:Op zaterdag 27 december 2008 10:12 schreef maedel het volgende:
10.00u => hij zal wel eerst boodschappen moeten doen
Heerlijk geslapen !!quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:07 schreef Pien85 het volgende:
Morgen dames!!
Lekker geslapen allemaal?
Wat naar, zo'n zwager maedel!
Verdwaald niet zozeer, maar wel bij toeval belandquote:
Hij heeft talent; in drie dagen al ongeveer net zover gekomen als ik in anderhalf jaarquote:Hoe is het met de gitaartjes?
Short version....: zoon pakte zondag voor het eerst mijn gitaar, zoon kan nu al bijna beter spelen dan ik (en ik heb ergens in de vorige eeuw 1,5 jaar les gehad).quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:00 schreef maedel het volgende:
Ok, ik snap dus geen fuck van het gitaartjes verhaal.
Care to elaborate?
plantenbakken timmeren... ja ja!quote:Stand electriciën=> het wordt maandag
En wat gaan wij potten dan doen?
Plantenbakken timmeren!![]()
Op naar de tuinhoutboer
Wheeheequote:Op zaterdag 27 december 2008 12:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Short version....: zoon pakte zondag voor het eerst mijn gitaar, zoon kan nu al bijna beter spelen dan ik (en ik heb ergens in de vorige eeuw 1,5 jaar les gehad).
Nou ja, dat dus
[..]
Ja, echt!quote:plantenbakken timmeren... ja ja!
Krijgen we nog pics over een paar uurtjes? Graag mét bouwtekening, want als ik ze mooi vind, wil ik ze ook maken natuurlijk (zo ben ik dan ook wel weer)quote:
Hehehe, blijf maar gelijk plakkenquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Verdwaald niet zozeer, maar wel bij toeval beland
Hehehequote:Hij heeft talent; in drie dagen al ongeveer net zover gekomen als ik in anderhalf jaar
(let wel: dat talent heeft ie dus niet van mij)
Ja, dat heb je in zo'n gatquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:47 schreef maedel het volgende:
Ja, de tuinhoutboer was dicht
Het is toch niet te geloven ook he...
quote:
Het is meer "de sfeer in de Gamma" volgens mijquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:39 schreef NanKing het volgende:
Gelijk heeft ze. Als ze naar de Gamma gaat moet ze daarna ook gaan timmeren nu kan ze lekker nintendoën.
Je zou natuurlijk kunnen overwegen alleen naar de Gamma te gaanquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:41 schreef maedel het volgende:
Het is meer "de sfeer in de Gamma" volgens mij
Zo'n massale bouwmarkt vol sjappies...
Veel volk, lang wachten, Maedel die alle gangen af moet en telkens "oh, nog even daar kijken" zegt
Nee joh dan mot ze alleen sjouwenquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk kunnen overwegen alleen naar de Gamma te gaan
Ik verveel me, dus kijk uit naar je fotoverslag
Dat vind ik eigenlijk wel saai, dus nee, vandaag nietquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk kunnen overwegen alleen naar de Gamma te gaan
Schrijf een fijne introductie voor Lesbeau over jezelf!quote:Ik verveel me, dus kijk uit naar je fotoverslag
Wat wil je weten dan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:47 schreef maedel het volgende:
Schrijf een fijne introductie voor Lesbeau over jezelf!![]()
Mocht ik willenquote:Ben je net zo leuk ende prettig als je avatar?
(bette)
Ja, euh, alles?quote:
Oh, nou ik zie er echt wel uit zoals mijn avatar.quote:Mocht ik willen
quote:
quote:Oh, nou ik zie er echt wel uit zoals mijn avatar.![]()
not
Brabantquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hallo lieve meisjes, ik ben ElisaB, de 40 nabij, getrouwd, twee kinderen (waarvan er een bij ons woont en een bij zijn paps). We wonen in Brabant en in het dagelijkse leven werk ik meestal.
Ik lijk niet op Bette (helaas) en mijn betere helft ook al niet
[..]
daar lijkt het wel op, maar uit persoonlijke ervaring weet ik ook dat het anders kan zoals met kerst 2 jaar terugquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:08 schreef maedel het volgende:
@ stroek, daar zijn die meiden famous for, de bliksemgesprekjes
Veel (gratis) drank er in, en dan is het geregeldquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar lijkt het wel op, maar uit persoonlijke ervaring weet ik ook dat het anders kan zoals met kerst 2 jaar terug
Wie ik? Ik dacht eerst dat het over ElisaB ging?quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:02 schreef NanKing het volgende:
Je hebt wel ongeveer dezelfde haarkleur.
Ik ben getrouwd met een vrouw.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:08 schreef maedel het volgende:
(ben je nou met een man of een vrouw getrouwd, he ja, dat willen we toch weten, of niet dan?)(toch?)(ik wel hoor).
Ja de keer dat wij ze in Friso zagen was het ook een flitsbezoekjequote:Op zaterdag 27 december 2008 14:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wel goed, maar dit maal hebben we geen polonaise gedanst
maar was heel kort gesprekje
Ja, jij ja!quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:13 schreef maedel het volgende:
[..]
Wie ik? Ik dacht eerst dat het over ElisaB ging?
FOK!noobjequote:Op zaterdag 27 december 2008 14:08 schreef maedel het volgende:
[..]
Brabant![]()
(ben je nou met een man of een vrouw getrouwd, he ja, dat willen we toch weten, of niet dan?)(toch?)(ik wel hoor).
ik heb mij gisteravond voorbeeldig gedragen, vraag maar aan Dr3am3rquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:12 schreef maedel het volgende:
[..]
Veel (gratis) drank er in, en dan is het geregeld
Ja zeg hey iemand die nog nooit van jou gehoord heeft of dat iig niet weet is toch een FOK!noobjequote:
Volgens mij zijn dat er best nog heel veel hoorquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:18 schreef NanKing het volgende:
Ja zeg hey iemand die nog nooit van jou gehoord heeft of dat iig niet weet is toch een FOK!noobje
Stelletje stommerds zijn 'tquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat er best nog heel veel hoor
Ik heb ze toen niet eens gesproken want stond in de garderobe volgens mijquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:21 schreef maedel het volgende:
@Nan, inderdaad, daar refereerde ik naar
Ik heb een hele donkere monitorquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:21 schreef maedel het volgende:
Oh, mijn haar is kastanjebruin, dus iets donkerder dan mijn avatar.
Nee, het was oplossing voor het "geen-polonaise-probleem"quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb mij gisteravond voorbeeldig gedragen, vraag maar aan Dr3am3r
Ja, je wil toch zeker weten in welk hokje je iemand moet plaatsenquote:
Wat je zegt! En of je geen illegalen in je topic hebtquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:23 schreef maedel het volgende:
Ja, je wil toch zeker weten in welk hokje je iemand moet plaatsen
Ja, nou je het zegt, Leshags zijn een ware plaag tegenwoordigquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat je zegt! En of je geen illegalen in je topic hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |