Ja, ik zit er al wel over na te denkenquote:
Oh oh, je mist basis-infoquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:33 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik snap het niet...was het een soort weddenschap van die Susan ofzo?
Ahh....quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:37 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh oh, je mist basis-info
>> http://en.wikipedia.org/wiki/The_Puppy_Episode
Het verwijst naar het verhaal dat homosexuelen andere mensen "rekruteren".
"Breng 10 nieuwe homo's aan en je wint een oven".
Nou, ik vond het destijds echt wel een hele happening. Vooral omdat iedereen al seizoenen lang wist dat het er aan zat te komen. Ik heb toen echt die afleveringen op video opgenomenquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:41 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ahh....
Ik vond Ellen nooit grappig
Dat zal het ongetwijfeld ook geweest zijn, een happening.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:55 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, ik vond het destijds echt wel een hele happening. Vooral omdat iedereen al seizoenen lang wist dat het er aan zat te komen. Ik heb toen echt die afleveringen op video opgenomen
En, het stíkt echt van de inside jokes, die twee afleveringen. En eigenlijk de afleveringen ervoor ook al.
Het gaat toch niet om uiterlijk, M!quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:12 schreef BlueMage het volgende:
Ik vind die Ellen best lelijk.![]()
Anyway ben depressief.![]()
M.
Weet ik gaat niet om 't uiterlijk, vandaar ook die "quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:13 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om uiterlijk, M!
En lelijk of niet, ze heeft wel Portia deRossi (gehad?).
voor je depressiviteit.
hoiquote:
Tekort heb ik niet... Maar wat je allemaal moet wijzigen als je rekeningnummer anders wordt... is toch best wel gehannes eigenlijkquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:53 schreef BlueMage het volgende:
Portia is ook meer mijn smaak.
Financiële zaken is 'n kutwerk, ik heb altijd tekort.![]()
M.
De 2 accounts lijken wel veel op elkaarquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:12 schreef rhubarbje het volgende:
ow wacht ik zit onder deze account (heb er 2 sorry)
Ik was/ben liefie_ voor wie me nog niet totaal vergeten is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |