quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ja, dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 26 november 2008 18:25 schreef NanKing het volgende:
HA! Ik dacht dat zij al lang out was!
Het is in het begin niet zo lesbisch hoor.quote:Op woensdag 26 november 2008 17:51 schreef NanKing het volgende:
Ik ga binnenkort ook met GA beginnen de eerste 2 seizoenen zijn te bekijken op upc on demand.
Nee, dat wilde ik ook zeggen. Vanaf seizoen 3 gaan kijken is ook voldoende.quote:Op woensdag 26 november 2008 18:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is in het begin niet zo lesbisch hoor.
quote:Op woensdag 26 november 2008 20:41 schreef Wexy het volgende:
Gelukkig weer en foto van Bette in het topic
vrouwenveugel is er mee begonnenquote:Op woensdag 26 november 2008 21:13 schreef Donderdeldoekje het volgende:
Ik vond de lesbische verhaallijn in GA maar tegen vallen :x In Bones heb je trouwens ook een lesbisch verhaalllijntje, nieuwe trend?
In Bones?quote:Op woensdag 26 november 2008 21:13 schreef Donderdeldoekje het volgende:
Ik vond de lesbische verhaallijn in GA maar tegen vallenIn Bones heb je trouwens ook een lesbisch verhaalllijntje, nieuwe trend?
Ik vind het wel prima dat ze het een beetje langzaam opbouwen, anders komt het nogal geforceerd over. Ik moet wel zeggen dat ik dr. Hahn best wel een lesbo-uiterlijk/karakter vind hebben. Dit klinkt stom, maar ik bedoel het goedquote:Op woensdag 26 november 2008 21:13 schreef Donderdeldoekje het volgende:
Ik vond de lesbische verhaallijn in GA maar tegen vallen :x In Bones heb je trouwens ook een lesbisch verhaalllijntje, nieuwe trend?
Ik vind haar een van de leukere personages (samen met Bailey en Christina).quote:Op woensdag 26 november 2008 21:18 schreef maedel het volgende:
Ja hoor, ik vind Erica Hahn ook wel een stereotype.
Maar dat geeft niet. Ik mag haar wel
wat vooruit?quote:Op woensdag 26 november 2008 21:19 schreef Donderdeldoekje het volgende:
Ja maar dat is Nederlands Wexy, wij lopen altijd wat vooruitT zijn nu toch twee populaire tvseries in Amerika die dit er in verwerken, niks mis mee.
Dat van bones is in het huidige Amerikaanse seizoen, zal wel 5 zijn inderdaad.
Christina, daar heb ik echt twee seizoenen aan moeten wennen.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind haar een van de leukere personages (samen met Bailey en Christina).
Six feet underquote:Op woensdag 26 november 2008 21:25 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Stelletje vrouwen ook, met jullie series
Ik ben gewoon jaloers:probeer al een jaar lang Six Feet Under te kijken, en ik ben nog maar bij seizoen 2. En dat terwijl ik seizoen 1 in 2 dagen heb gezien.
Niks zeggen!quote:Op woensdag 26 november 2008 21:31 schreef Donderdeldoekje het volgende:
[..]
Six feet underDat heb ik in een paar weken helemaal gezien
![]()
Ha, nee hoor ook niks over bones, dat moeten jullie maar fijn zelf gaan zienquote:Op woensdag 26 november 2008 21:34 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Niks zeggen!
Ik hoorde wel al van de lesbische escapades van Claire natuurlijkKan niet wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |