Zou het?quote:Op vrijdag 26 december 2008 09:32 schreef Pien85 het volgende:
Haha, op 2e kerstdag naar de Karwei!Zal wel druk zijn!
De paters doen het ieg welquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:15 schreef maedel het volgende:
Ja, ik vermoed eerlijk gezegd ook wel dat die nonnen daar wel meer doen dan bijbellezen
van paters wil ik dat heulemaal nie weten!!quote:
In ieder geval niet visualiserenquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:08 schreef Wexy het volgende:
[..]
van paters wil ik dat heulemaal nie weten!!
Vertel eens over je zwager, watskebeurtquote:Op zaterdag 27 december 2008 08:50 schreef maedel het volgende:
Nan![]()
![]()
Ik weet trouwens al een nieuwe TT, dus dames, gaan we nog een beetje "vort maken" of wat?
ElisaB heeft eenavatar
Nou zal ik het hele verhaal hier niet neergooien, maar het hing al een jaar of 5 in de lucht hoor. Maar mijn mrs. heeft het er nu definitief mee gehad. En die heeft een hele hoge grens, daar kun je heel ver bij gaan.quote:
Jeetje zeg. Geef je mrs maar eenquote:Op zaterdag 27 december 2008 08:53 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou zal ik het hele verhaal hier niet neergooien, maar het hing al een jaar of 5 in de lucht hoor. Maar mijn mrs. heeft het er nu definitief mee gehad. En die heeft een hele hoge grens, daar kun je heel ver bij gaan.
En ze is nu zo boos, dat heb ik nog nooit gezien.
M.a.w. het is serieus...
Zo goed alsquote:Nan, 5 gangen voor 10 mensen? Wow. Gewoon in je eentje?
Ah, ik kan daar ook totaal niet tegen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 08:54 schreef maedel het volgende:
Het is een asociale "ik ben belangrijk/zielig/whatever" en ik heb het allemaal zwaarder dan jullie - figuur.
Daar komt het in het kort op neer.
How coolquote:Op zaterdag 27 december 2008 08:56 schreef NanKing het volgende:
Ik heb zelf applaus gehad, whehehe.
O.quote:Op zaterdag 27 december 2008 08:54 schreef maedel het volgende:
Het is een asociale "ik ben belangrijk/zielig/whatever" en ik heb het allemaal zwaarder dan jullie - figuur.
Daar komt het in het kort op neer.
Hoop jequote:Op zaterdag 27 december 2008 08:58 schreef maedel het volgende:
[..]
How cool![]()
Bij ons komt zometeen de electriciën. Denken we
Ja, ik denk nu dat hij om 10.00u komt ipv 9.00uquote:
hij komt vast wel maed... hij moet alleen eerst zn schoenen poetsen denk ikquote:Op zaterdag 27 december 2008 10:12 schreef maedel het volgende:
10.00u => hij zal wel eerst boodschappen moeten doen
Heerlijk geslapen !!quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:07 schreef Pien85 het volgende:
Morgen dames!!
Lekker geslapen allemaal?
Wat naar, zo'n zwager maedel!
Verdwaald niet zozeer, maar wel bij toeval belandquote:
Hij heeft talent; in drie dagen al ongeveer net zover gekomen als ik in anderhalf jaarquote:Hoe is het met de gitaartjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |