quote:Op donderdag 18 december 2008 21:16 schreef Ezzer het volgende:
[..]
Lol, mocht je nog eens met een vent willen zoenen...ook een zeer goede plek voor.
Hier moet ik je als man toch gelijk in gevenquote:Op donderdag 18 december 2008 22:37 schreef Ezzer het volgende:
Afvallige...:P
Je weet toch dat meisjes veeel beter zoenen dan jochies..
Na uitgebreid, zeer representatief onderzoek kan ik zeggen dat het gemiddelde van meisjes wel hoger ligt dan van jongens, maar de (positieve) uitschieters bij jongens zijn hoger.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:37 schreef Ezzer het volgende:
Afvallige...:P
Je weet toch dat meisjes veeel beter zoenen dan jochies..
Kan niet!quote:Op donderdag 18 december 2008 22:52 schreef rhubarbje het volgende:
Ik schijn de beste zoener van de wereld te zijn
Volgens mij zelf
Geen zorg, ik schijn zowaar een diploma te hebben in de bio-medische wetenschappen. Ik fix wel even een combi-eitje van ons met superieure kus-genen.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:54 schreef rhubarbje het volgende:
Als een van ons nou een mannetje was zouden we ons wel voort moeten planten
Om een superieure kusser te produceren en zo
Ga maar na...over honderd jaar heeft zijn er geen slechte kussers meer in de wereldquote:Op donderdag 18 december 2008 22:56 schreef rhubarbje het volgende:
Ow wat een geluk heeft de mensheid toch weer
Tuurlijk, een vriend van mij is bezig met kwantummechanica: die kan vast wel een soort kubus creeren waarin de tijd sneller gaat om dat kind van ons in te gooienquote:Op donderdag 18 december 2008 22:59 schreef Ezzer het volgende:
kan het dan een beetje snel enzo? Want dat wil ik wel eens proberen natuurlijkMeteen even een 25 jarige creeeren ofzo.
Dan hoop ik wel dat je knap bent anders hebben we straks de wereld bevolkt met lelijke mensen...quote:Op donderdag 18 december 2008 22:59 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ga maar na...over honderd jaar heeft zijn er geen slechte kussers meer in de wereldAllemaal dankzij ons superieure kusserskind die niet alleen heel veel nageslacht opwekt omdat iedereen zich met haar wilt voortplanten, maar ook zo'n hoge standaard zet dat alleen de betere kussers nog maar evolutionair voordeel hebben.
Het superieure kuskind zal dan ook eindelijk het definitieve bewijs van de evolutie-theorie zijn![]()
Of ga ik nu te ver?
Ah joh, als we toch bezig zijn, kunnen we er in het ergste geval nog een 'make me beautiful' tegen aan gooien. Meteen wat publiciteitquote:Op donderdag 18 december 2008 23:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel dat je knap bent anders hebben we straks de wereld bevolkt met lelijke mensen...
Maar ik ga er maar even van uit
Goede kussers zijn meestal knap
Owja en aardig dan ook maar
Alles voor de mensheid.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:04 schreef rhubarbje het volgende:
Ikke??
Nee is allemaal in het belang van de mensheid en zo
Zeg na komelingen van mij doen niet aan nep mooi :w{quote:Op donderdag 18 december 2008 23:06 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ah joh, als we toch bezig zijn, kunnen we er in het ergste geval nog een 'make me beautiful' tegen aan gooien. Meteen wat publiciteit
Welke klas/groep?quote:Op donderdag 18 december 2008 23:18 schreef rhubarbje het volgende:
doe maar niet zo in het openbaar en zo
Ik ben lerares, en leerlingen hoef me niet te kunnen stalken op fok
Welk vak geef je dan?quote:Op donderdag 18 december 2008 23:49 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben nog niet afgestudeerd dus mijn stages verschillen van middelbare school tot MBO
Nu zit ik op een MBO
Ik hoop dat je nog geen pijn aan je drumvingers hebt...Ik was even afgeleid.quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:00 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb even een pm gestuurd
*trom geroffel en zo voor de spanning*
* maedel post hier al 1000 jaar.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:14 schreef rhubarbje het volgende:
ik had fotos! vraag maar aan de mensen die hier al 10000 jaar posten
Ja, bedrieglijk hè, zo'n avatarquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:26 schreef BlueMage het volgende:
Zie je d'r nog jong uit voor die 1000 jaar.
M.
Fout!quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:38 schreef maedel het volgende:
[..]
* maedel post hier al 1000 jaar.
Ja, ze had foto's
Dat doet pijn, letterlijk en figuurlijk.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Fout!
Ik had super leuke fotos!
Zo
En ik heb vakantie
En een zere enkel want ik ben vanmorgen lekker voor het oog van weet ik hoeveel leerlingen op mn bek gegaan
Ooh, lesgevenquote:Op donderdag 18 december 2008 23:18 schreef rhubarbje het volgende:
doe maar niet zo in het openbaar en zo
Ik ben lerares, en leerlingen hoef me niet te kunnen stalken op fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |